5.BÖLÜM- AÇ ŞU TELEFONU

318 12 5
                                    

Merhaba arkadaşlar hala yorum yapan yok. Ama siz yorum yapmazsanız ben nasıl hikayeyi yönlendirebilirim ki ya da nasıl yanlışlarımı göre bilirim bana yardımcı olun lütfen tek isteğim bu iyi okumalar.

Bir kaç yumruk daha atmıştı galiba gore bildiğime göre burnu kanıyordu.

Acaba neden bunu yapıyordu nasılda acımasızca davranmıştı oyle inşallah bir daha hiç karşılaşmayız..

Bu gün okulum yoktu telefonu elime alıp saate baktım yuh 13:16 bu saate kadar nasıl uyudum.Gece sürekli uyanmıştım aslında.

Ekran kilidini açtığımda 19 cevapsiz arama 6 mesajı görmem bir oldu nasıl duymadım ya.

Hepsinin Aşk böcüğüm den yani mert'ten olduğunu görünce "Aha boku yedim işin yoksa o kadar lafı çek şimdi " Diye düşündüm.

Mesajları açıp okumaya başladım.

+Günaydınn aşkım kalktım ben

+iş yerine geldim canım

+Uyarmadın mı hala

+Deniz aç şu telefonuu !

+Saat kaç oldu lan bilerek mi yapıyon denizz sabrımı zorlama benim aç şu telefonu bişey mi oldu ne oldu. Çıkar gelirim bak niye kullanıyon ki sen telefonu

+Aç şu amg telefonunu !

Uf ya çok sinirlenmiş  yine bir tarafından uydurmuştur birşeyler anlat anlatabilirsen.

Tam Cevap yazmaya başlamıştım ki 20. Aramasını gerçekleştirdi.

Derin nefes alarak bismillah çekip açtım telefonu masum ve sakin bir ses tonu çıkarmaya çalışarak

-Efendim aşkım" dedim.

+Lan sıçtırma aşkına ! Neredesin denizz kaç kere aramışım bak bi kaç saattir niye açmıyon dalga mı geçiyon la benle bişey oldu sandım bu kez de açmasaydın çıkıp gelecektim.

Işte böyle dır dır dır konuşup bi susmaz beni dinleme fırsatı vermezdi.

- Mert tamam önce bir sakin ol tamam mı ?

+Sakin ol deme bana deniz delirtme beni sakin felan olamam

-Mert artık dinliycekmisin beni !

+Hah sole dinliyorum hadi

-Gece sürekli uyandım uyuyamadım doğru dürüst uyuya kalmışım iyiyim yani aradığınıda duymamışım yeni uyandım zaten

+ La elli kere diyorum sana şu amg telefonunu seslide tut diye inadına mı yapıyon

-Ya mert tamam haklısın ama abartma artık ıstersen ne inadına yapcam ya kavga edicek yer arıyon gene heralde ayrıca düzgün konuşurmusun artık

+Tamam deniz tamam herşeye verecek bir cevabın var zaten neyse yoğunlaştı bura ararım yine telefonunu seslide tut ! aradığım zaman aç bir daha söylememe gerek var mı ?

-Tamam yok kolay gelsin bay bay

+Tamam bay öptüm

-Bende bay

Manyak mıdır nedir ya

alttarafı uyuya kalmışım.

Yataktan doğrulup mutfağa gittim.

Buzdolabını açıp ne yiyeceğim diye düşündüm buzdolabını kapatıp makarna suyu koydum. Evet kahvaltım makarna çünkü çok seviyorum :) ona her zaman yer vardır benim için yiyip yiyip kilo almayan bir bünyeye sahip olduğu'dan hiç sıkıntı yok.

Makarnam hazırdı zil çalmasaydı kocaman kaşık dolusu canım güzel makarna'yı mideme indiriverecektim. Zilin 2. Kez çalmasıyla makarnam la vedalaşıp kapıyı açtım.

Oha kimse yok heralede aşağıdan bastılar otomata basıp bekledim kapı açıldı ama gelen giden yok vay anasını ne yani lanet olası veletler zile basıp kaçtılar mı. Güzelim makarnama bir kaşık bile sürmeden beni ayırıp ve soğuk yemek zorunda mı bırakacaklardı buna izin veremem işte bunun için intikam planları bile yapabilirm. Tabiki makarna mı yedikten sonra gerçi yapanları bulmam için çoktan cama yapışmam gerekirdi.

Hemen kapıyı kapatıp makarnaya doğru koştum.

Koca bir tabagı mideme indirmiştim oh be dunya varmış yaşasın makarnaa

Telefonumun titredigini gördüm elime alıp baktım tanımadığım bir numara bu da kim şimdi....

APARTMAN AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin