1.Bölüm- İLK TESADÜF

603 20 3
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle bu benim ilk hikayem biraz gerçek hayatla karışık umarım begenirsiniz iyi okumalar :) yorumlarınızı iyi ya da kötü bekliyorum lütfen :)

Her şey ablamın evlilik hazırlıklarıyla başlamıştı. Bir ev tutacaklardı ve bende onlarla beraber kalacaktım. Evimiz merkeze 5 kilo metre uzaklıktaydı. Otobüsle gidip gelmek benim için hem zor hemde masraflı olurdu. Ev tutulmuştu artık her yere yakındı. Biraz eski bir binaydı dolapları yeniledik. Eskisinden oldukça iyi gözüküyordu. Düğünden iki ay sonra herşey yerine oturmuştu. Okullar açılacaktı. Eşyalarımı dolaba yerleştirdim. Umarım güzel bir gün olur düşüncesiyle uykuya daldım. Sabah kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yapmayı sevmezdim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım olmazsa olmaz göz kalemimi çektim evden çıktım. Okul eve oldukça yakındı. Arkadaşlarımı gördüm yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirdim en yakın arkadaşımı gördüm oradaydı işte sena sımsıkı  sarıldık.

----------------------------------

Okul bitmişti eve doğru yürüdüm. Merdivenlerden çıkarken bir kapı sesi duydum umursamadım Vee onu gördüm siyah bir pantolon üstünde siyah deri ceket beyaz ince bir badi vardı göz göze gelmiştik pek umursamadan geçtim yanından sert bakışlıydı boynunda ellerinde döme vardı üç kat çıkıp eve ulaşmıştım sonunda...

APARTMAN AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin