16

466 56 33
                                    

Chan"Hyunjin sen gelsene benimle."

Hyunjin"Gelmiyorum Chan ne söyleyeceğini biliyorum zaten. O senin abin demeye başlama."

Chan"Jimin'in nişanında sorun çıkarmak mı istiyorsun gerçekten?"

Seungmin"Tamam kimse karışmasın. Biz Hyunjin'le konuşalım. Gel Hyunjin."

Seungmin ayağa kalktı, Hyunjin de kalktı ve ikisi bizden uzaklaştılar.

Taehyung"Abim ne diyecek acaba? Çatlayacağım meraktan."

Chan"Ne diyebilir? Kibarca reddedecektir."

Abimin kendinden emin konuşması dikkatimi çekmişti. Sanki bir bildiği vardı.

Jimin"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun hyung?"

Chan"Çünkü ben onun yerinde olsam öyle yapardım. Aksi takdirde aile diye bir şey kalmayacak. Çocuklarınızın psikolojisi önemli sonuçta."

Taehyung"Çocuklarımızın mı?"

Jimin"Hyung ne çocuğu?"

Chan"Ben yeğen istiyorum. Neyse daha vakit var bunları sonra konuşuruz."

Jimin"Yani abi inanmıyorum sana, bunda bile fikrimizi sormuyorsun."

Chan"Çocuksuz evlilik mi olur? Tamam merak etmeyin önce evliliğinizin tadını çıkarırsınız sonra bakarız."

Jimin"Ya sabır."

Yemek yemeye devam ederken masamıza bardaki üçlü geldi.

Felix"Aşkım afiyet olsun."

Chan"Felix anlaman için seni kaç kez reddetmem lazım?"

Felix"Amma nazlı çıktın sende."

Changbin"Ya bizi buraya ailelerimiz gönderdi de yani kimin nişanı ondan bile haberimiz yok, kim nişanlandı?"

Taehyung"Biz nişanlandık."

Changbin"Lütfen Jimin'den ayrılıp başka biriyle nişanlandığını söyle."

Taehyung"Tabii ki Jimin'le nişanlandım, bırak artık nişanlımın peşini."

Jimin"Düğünümüze de bekleriz Changbin."

Jeongin"Changbin bugün sana yakıyoruz kardeşim. Ee benim çıtırım nerede?"

Changbin"Senin çıtırın sevgilisiyle, oğlum kabullen artık çocuk musun nesin."

Jeongin"Bana diyene bak."

Changbin"Jimin henüz evlenmedi hala şansım var."

Taehyung"Jimin benim, bana ait. Yeterince açık oldu mu?"

Yanaklarımın kızardığını hissettim. Beni sahiplenmesinden etkilenmedim desem yalan olur. Neden etkilendiğimi ise hiç düşünmek istemiyorum.

Seungmin önden Hyunjin arkasından geldi ve oturdular. Hyunjin çok mutsuz görünüyordu.

Jeongin"Çıtırım geldi. Niye suratın asık? Ne yaptın lan benimkine?"

Jeongin Seungmin'in yakasını tuttu. Seungmin onun elini itti.

Seungmin"Oğlum sen ne çeşit bir psikopatsın? Hyunjin sevmiyor seni anla artık, benimkiymiş."

Seungmin güldü.

Jeongin"Belli ki onu üzmüşsün, asıl sen ne çeşit bir sevgilisin?"

Seungmin"Biz Hyunjin'le sevgili filan değiliz. Sen ondan uzak dur diye öyleymiş gibi yaptık ama belli ki işe yaramıyor."

EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin