2

901 89 54
                                    

Chan"Niye bu kadar şaşırdın ki? Yoksa söylediklerin yalan mıydı?"

Jimin"Şaşırdım çünkü biz Tae'yle yeniyiz. Yani yeni sevgili olduk sayılır. Eminim Tae daha evliliğe hazır değildir hyung."

Chan"Bırak ona da Taehyung karar versin Jimin. Eğer seni gerçekten seviyorsa seninle evlenmek isteyecektir."

Jimin"Olmaz hyung. Evlenmek istemiyorum."

Chan"En kısa zamanda Taehyung'la bu konuyu konuş çünkü ben Seungmin'le konuşacağım bence Taehyung senden duysun."

Jimin"Hyung neden anlamak istemiyorsun?"

Chan"Jimin neden eve gitmiyorsun? Benim biraz daha işim var onları halledip geleceğim."

Abimin dinlememe özelliğine gıcık oluyordum. Tüm kararları tek başına veriyordu. Benim evliliğime bile tek başına karar vermişti.

Daha fazla direnmeyip odadan çıktım. Dirensem de onun dediği olacaktı zaten o yüzden bir anlamı yoktu. En azından Jennie'yle evlenmeyecektim. Ama en önemlisi ben bunu Taehyung'a nasıl söyleyecektim? Ona abimle konuştuktan sonra haber vereceğimi söylemiştim ama olaylar tahminimizden çok farklı gelişmişti. Tae'yi aramaya cesaret edemiyordum.

Şirket arabasına binip eve gittim. Odama girdiğim esnada telefonum çaldı. Maalesef Taehyung arıyordu. İlk kez o aradığında üzülmüştüm. Telefonu açmak zorundaydım. Eninde sonunda olanları öğrenecekti eminim benden duyarsa daha az sinirlenir.

Jimin"Alo?"

Taehyung"Jimin aramanı bekledim ama aramadın. Daha abinle konuşmadın mı yoksa?"

Jimin"Tae ben tünele giriyorum."

Taehyung"Ne işin var tünelde? Jimin uydurma."

Jimin"Şuan konuşmak istemiyorum."

Taehyung"Neredesin? Eve geçtin mi?"

Jimin"Evet."

Taehyung"Abin evde mi?"

Jimin"Hayır. Tae sadede gel."

Taehyung"Ben şirketten şimdi çıktım. Size geleyim mi?"

Jimin"Gel."

Taehyung"Geliyorum."

Jimin"Tamam."

Taehyung"Jimin telefonu kapatabilirsin."

Jimin"Kapatıyorum."

Taehyung"Tamam."

Jimin"Tae."

Taehyung"Efendim?"

Jimin"Sen de telefonu kapatabilirsin."

Tae telefonu kapattı. Güldüm. Acaba Tae'yi çağırmasa mıydım? Şimdi her şeyi anlatmak zorunda kalacaktım. Of yine düşünmeden hareket ettim. Ama zaten gelme desem neden diye soracaktı ve gelmemesi için hiçbir sebep yoktu.

Odamdaki pencereden dışarıyı izledim. Genelde bunu yapmayı çok severdim çünkü evimizin önünden bir sürü insan geçiyordu ve onları izlemek eğlenceliydi.

Taehyung gelmişti. Arabasını park ederken heyecanım artıyordu. Ona bunu nasıl söyleyecektim? Hızlıca ayna karşısına geçip prova yaptım.

Jimin"Taehyung biz evleniyoruz."

Jimin"Bu çok garip oldu. Taehyung evlenmemiz gereken bir konu var."

Jimin"Of ne diyorum saçma sapan."

Kapı çaldı. Hizmetçiler açmadan yetişip kendim açtım.

Taehyung"Jimin? Bir yere mi gidiyorsun?"

EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin