Şaşkınlıkla bir abime bir de Taehyung'a baktım ve güldüm.
Taehyung"Ne gülüyorsun? Şimdi gülünecek zaman mı Jimin?"
Felix"Jimin'in sevgilisi sen misin?"
Taehyung"Evet benim."
Felix"Binnie seninki en azından erkeklerden hoşlanıyormuş."
Taehyung'un kendinden bu kadar emin bir şekilde benim sevgilim olduğunu söylemesi tuhaf hissettirmişti. Şuan sinirli görünüyordu ve elimi sıkmasından sinirli olduğu belli oluyordu.
Changbin"Sus Felix dayak yemek istemiyorum."
Jeongin"Durun biraz. Bu sarı bomba bana erkeklerden hoşlanmadığını söylemedi mi? Onu koruyan bu adam kim o zaman?"
Görünüşünden liselileri andıran çocuk konuşunca bakışlarımı Taehyung'dan Hyunjin'e çevirdim. Hyunjin'e sarı bomba demişti eh aslında saçları uzun ve sarı olduğu için haklı sayılırdı.
Hyunjin neredeyse nefes almıyordu öylece dikilmiş Seungmin'i inceliyordu.
Seungmin"Chan sizin burada ne işiniz var? Özellikle bu heriflerle ne işiniz var?"
Felix"İsmini öğrenmiş oldum."
Chan"Valla ben de bilmiyorum Seungmin ama bu heriflerle alakamız yok. Hadi masamıza dönelim."
Changbin"Ya durun gitmeyin. Bizimle oturun. Size asıldığımız için pişmanız biz aslında sadece arkadaş olmak istemiştik."
Jeongin"Kendi adına konuş. Artık adını öğrenebilir miyim?"
Hyunjin"Hayır."
Jeongin"Tamam o zaman sana prens diyebilirim."
Hyunjin"Bana hiçbir şey diyemezsin."
Chan"Hadi yerimize oturalım artık. Konuşmayın daha fazla."
Jimin"Acaba onlarla mı otursak?"
Nedense bu gece aksiyon arayışındaydım ve farklı olan her şeyi yapmak istiyordum. Neden böyle olmuştum? Atmosfer yüzünden mi? Ya da Tae'yi daha da sinir etmek için.
Hyunjin"Jimin baksana şunlara yiyecek gibi bakıyorlar bize. Sence oturmalı mıyız?"
Taehyung"Bence çıkalım buradan."
Jeongin"Hepimiz erkeğiz en fazla ne yapabiliriz size? Yiyecek halimiz yok."
Felix"Lütfen oturun valla haddimizi aşmayız."
Chan"İçecekleri size geri iade etmeye gelmiştik biz artık yerimize geçelim. Siz de kendinize başka eğlence bulun."
Son sözü Chan söylemişti ve yerimize oturmuştuk. Yine de o üçlüden çok uzak sayılmazdık sonuçta yan masamızdalardı.
Seungmin"Chan masanız burası mıydı? Yine uzaklaşamadık."
Chan"Başka bir yere oturalım diyeceğim ama boş yer göremiyorum."
Hyunjin kızaran yanaklarını ellerine yaslamış yanında oturan Seungmin'e bakıyordu. Bunu fark edince ayağımla masanın altından Hyunjin'in ayağına dokundum. Hyunjin bana 'ne var?' bakışı attı. Ben de ona 'hayırlı işler' bakışı attım.
Chan"Bizi bilirsin Seungmin, bizim hiç bara gidelim dediğimiz filan olmamıştır. Bugün Hyunjin çok ısrar edince gidelim dedik. Demez olaydık başımıza neler geldi."
Seungmin Hyunjin'e kısa bir bakış attı ve Chan'a geri döndü.
Hyunjin"Hayır hayır! Yani ben öyle tiplerden değilim. Değişiklik olsun diye öylesine bara gidelim demiştim değil mi Jimin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik
FanfictionJimin'in abisi Jimin'i zorla istemediği biriyle evlendirmek ister. Jimin abisini bu fikirden vazgeçirmek için büyük bir yalan söyler. Bu yalan sonucunda Jimin en yakın arkadaşıyla evlenmek zorunda kalır.