15

482 52 31
                                    

1 hafta sonra

Geçtiğimiz hafta düşündüğümden de hızlı geçmişti. Nişan hazırlıklarını tamamlıyorlardı ama benim yaptığım herhangi bir iş olmadığı için ben normal rutinim olanı yapmaya yani şirkete gelip gitmeye devam etmiştim. Tae de benimle aynı durumdaydı. İkimizin de bizi nasıl bir nişan gecesinin beklediğinden haberimiz yoktu. Şuan o gecedeydik ve ben üzerime giydiğim takım elbiseyi bile yeni görüyordum. Ceketimin ve pantolonumun rengi beyazdı ve içimde siyah bir gömlek vardı. Hyunjin eline beyaz renk bir kravat alıp karşıma geçti.

Hyunjin"Benim de bir yardımım dokunsun bari, sonuçta en sevdiğim kuzenim nişanlanıyor."

Hyunjin kravatımı bağlarken gülümsedim.

Jimin"En sevdiğin kuzenin demek."

Hyunjin"Sakın Chan'a söyleme. Onu da çok seviyorum tabii ama senin yerin başka."

Hyunjin'e sarıldım. O da bana sarıldı.

Hyunjin"Bu ne duygusallık? Dur daha yolun başındasın. Şimdi böyleysen düğünde ne olacak acaba?"

Jimin"Ağlayabilirim değil mi? Sonuçta akacak bir makyajım yok."

Hyunjin geri çekilip ellerini yanaklarıma koydu.

Hyunjin"Niye ağlayacakmışsın? Sen nişanlansan da evlensen de biz hep görüşeceğiz o yüzden ağlamana gerek yok."

Jimin"Bu ne anlama geliyor? Sen ben evlendikten sonra evine dönmeyecek miydin?"

Hyunjin"Şey ben onu lafın gelişi söyledim geri döneceğim tabii ki. Ne de olsa beni burada tutan bir şey yok."

Jimin"Seungmin hyungdan ümidini kestin mi?"

Hyunjin"Chan'la ne kadar yakın olduklarını görünce ister istemez soğudum."

Jimin"Onların da aralarında ne olduğunu bir türlü anlayamadık."

Odamın kapısı çaldı. Şuan nişanın yapılacağı mekandaydık.

Hyunjin"Neyse boşver sen bunları, sevgilin geldi."

Hyunjin kapıyı açtı. Tae'yi görünce kısa bir süre donup kaldım. O benim aksime siyah giyinmişti ve sadece gömleği beyazdı. Taktığı siyah papyon çok yakışmıştı. Düzgünce taranan siyah kıvırcık saçları da nefes kesici gözüküyordu. Ben onu süzerken o da beni süzüyordu. Hyunjin kıkırdayarak odadan çıktı.

Taehyung"Jimin çok iyi görünüyorsun."

Jimin"Sen de öyle."

Taehyung"Sana da hala garip gelmiyor mu?"

Jimin"Evet sanırım asla alışamayacağız."

Taehyung"Şey ben şimdi geldim çünkü abilerimiz kol kola yürümemizi istediler."

Jimin"O düğünde değil miydi?"

Taehyung"Ben de öyle dedim. Alıştırma olur dediler. İyice tuhaflaştılar."

Güldüm. Tae bana kolunu uzattı. Koluna girdim.

Jimin"Ciddi kalamıyorum."

Taehyung"O zaman gidelim."

Odadan çıktık ve önümüzdeki uzun kırmızı halıda kol kola yürüdük. Tüm misafirler ayağa kalkıp alkışlamaya başladılar. Kendimi tutamayıp gülmeye başlayınca Tae de gülmüştü. Yürüme faslı bitince mikrofonların önünde durduk. Chan ve Seungmin yanımıza geldiler.

Chan"Herkes tuhaf tuhaf bakıyor. Neden gülüyorsunuz?"

Seungmin"Hemen açıklama yapın."

Mikrofonu alıp konuştum.

EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin