Kaldım öyle bildiğin kaldım neydi bu beni böyle donacak bırakan kardan adam gibi oldum bir anda dondum kaldım.
(1 saat sonra)
Nemi oldu oturdum, bana nasılsın dedi ya inanamıyorum bana nasılsın dedi,aman tanrım Amine çok büyük bi durum bu ya çocuk sana nasılsın dedi. Senin içinde fırtınalar kopuyor ne oldu bana aşık mı oldum,saçmalama olmaz öyle şey ama ya şu saçlara şu dudaklara şu karizmaya bak elleri kocaman kocaman hiç bırakmamalık,allahım sen bana sabır ver. Neyse kurabiyeler,çöğrekler,kekeler yapmışlar cidden bi 10 kilo aldım, sanirim çocuğun önünde de hiç görmemiş gibi yemek yedim allahım ben nasıl bir kızım.
"Eee göksu sen neler yaptın canım."
"Ne yapıyım abicim 24 sattim amine ile geçiyor zamanım zaten"
"Demek öyle bigün beni ve arkadaşlarımıda aranıza alsanıza."
"Abi çok kalabalıklarmı"
"Ne var kız çirkin daha çok eğleniriz işte onlar çok kafa çocuklardır hatta bu akşam bi yemek yemeğe çıkalım nasıl fikir"
"Harika..."acaba sen gerizekalımısın harika diye atmak ne demekdir ya.
"Çok sevindin galiba amine sen böyle mutlu olacağını bilseydik 2 yıl önce gelirdim"
Yüzüm kızardı ne diyeceğimi bilemedim ama öyle sıcak kanlı biriydi ki çok sevdim onu (Arkadaş olarak;))
Göksulardan ayrıldıktan sonra evin yolunu tutum, kapı açıktı dışarıda 20 tane güvenliğimiz vardı rahat olmaları normal tabi salonda annem ile aytekin abi kahve içiyorlardı "afiyet olsun"dedim.
"Sağol güzel kızım gel ailecek birlikte içelim"
"Aman Aytekincim bırak hayatım gelirmi hiç o yanımıza yüzünü gören cennetlik."
Gözlerimi devirerek odama geçtim, sehbanın üzerindeki babamla olan fotoğrafımıza baktım gözlerim doldu keşke yanımda olsaydın babacığım dedim, içimden ve gözlerimi ayırdım oradan çok güzel olmalıydım bu akşam, o yüzden en güzel elbisemi çıkardım o siyah kolları kabarık olan elbisemi, bu elbisemi çok seviyordum üzerime yapışıyordu.
Bedenimi gösteriyor o güzel vücudumu çevremdekiler hep benim fiziğiğimi severler saçlarımı düzleştirdim koyu rujumu dudağıma sürdüm ve siyah ipli topuklu ayakkabımı giydim kendimi ilk defa bu kadar güzel hissediyordum küçük çantamı aldım ve artık hazırdım"Anne ben çıkıyorum"
"Nereye ve bu şıklık kimin için "
Göksu ve abisi ile yemeğe çıkacağız "
"Aytekin abine de sor"gözlerimi devirdim ona sormassam olmaz
Bahçeye çıktım ve aytekin abimi gördüm
"Aytekin abi..."
"Ooo bu ne şıklık prenses"
"Aytekin abi ben göksu ve abisiyle yemek yemeğe girebilirmiyim?"
"Git ama geç kalma olurmu kızım."
"Tamam aytekin abi geç kalmam."
"Eee bi öpücük yokmu abine."
"İstemeyerek yangına bi öpücük kondurdum."
"Şöförlerden birine söyliyimi seni bıraksın."
"Yok sağol ben Göksulara gideceğim."
"Tamam abiciğim."
Evlerinin önüne geldiğimde oturdukları binaya dikkatlice baktım ve derin bir iç çekerek kapılarına yöneldim kapıyı 2.çalışımda açıldı kapıyı pınar teyze açtı
"Hoşgeldin kuzum göksu ve barın da seni bekliyor gir içeriye."
"Yok pınar teyzeciğim hazırlarsa ben burada bekliyorum."
"Tamam kuzum."Pınar teyze,göksu ve barını çağırdı kapı biraz aralık kalmıştı istemsizce içeri baktım ve ne göreyim barın allahım söyleyemiyorum bu nasıl bi karizmadır yere yığılabilirdim oda beni görünce bi duraksadı gözlerini açtı ve bana baktı gülerek gözlerini oğuşturdu ve tekrar baktı
"Vay,vay... bu ne güzellik amine hanım dedi."
Utanarak...
"Teşekkür ederim." Dedim ve arabaya doğru yürümeye başladık barın benim ve Göksunun kapısını açtı ve daha sonra şöför koltuğuna oturdu
Plânı anlatmaya başladı,"İlk önce yasini sonra kaanı en son ise semihi alırız."
"Bunlar kim abi?"
"En yakın arkadaşlarım."
Göksu gülerek kafasını salladı ve başını çevirdi. Yasin dediği arkadaşının evinin önüne geldik.
Çocuk çok neşeli sevecen birine benziyordu. Arka koltuğa yani benim yanıma oturdu ilk önce halimizi hatırımızı sordu sırayla sonra sıra bana geldi elini uzattı"Ben yasin..."
"Merhaba bende Amine."
"Memnun oldum Amine."
"Bende."
Daha sonra Kaan arkadaşının evlerinin önüne geldik çok karizma biriydi ama iyi niyetli birine benziyordu.
"Merhaba ben Kaan." dedi Göksuya bence ondan hoşlandı, tabi Amine bir aşk uzmanıyımdır. Sen kimsin, Amine ya daha önce hiç aşık olamamış biri, nereden anladım şıp diye.
"Merhaba bende Göksu,Barının kardeşiyim."
"Ha evet BARIN senden bahsetti çok." Göksu abisine dönerek gülümsedi sanki şey diyodu iyiki varsın abicim fıstık gibi çocuklara beni anlatmışsın."
Derken Semihlerin evinin önüne geldik oda bindi arabaya onlada tanıştım iyi birine benziyor kendisi. Restoranın kapısın dan içeriye girdim ve ne göreyim..
Ne gördü acaba gsjaja