Annem ve Aytekin abiyi gördüm aynı restoranta gelmişlerdi ne için geldiler.Bana dik dik bakıyorlardı bana dalga geçer gibi niye ya niye geldiniz.
"Anne!" Dedim şaşkınlık ile
"Nasılsın kızım"
"Sizin ne işiniz var burada"
"Hiç Aytekin abin ile akşam yemeği yemeğe karar verdik senin burada olacağını bilmiyorduk."
"Kesin öyledir."(iç sesim)
"Neyse, Amine gel şöyle geçelim."
"Tamam Barın."
İlerideki bir masaya oturduk Barın benim sandalyemi çekti Kaan ise Göksu'nun sandalyesini çekti. Heyecanlandım benim sandalyemi çektiği için bi an ölüceğimi sandım ilk defa bir erkek benim oturmam için sandalyeyi çekti.Derken garson geldi,menüleri bize uzattı biraz baktıktan sonra ne yiyeceğimizi seçtik.
Telefonuma bir bildirim geldi aniden açıp baktım."Göksudan yeni bir mesaj" kafamı kaldırıp Göksuya baktım Kaan ile konuşuyordu mesajın üzerine bastım.
GÖKSU; "Annen ile Aytekinin ne işi var burada?"
SİZ; "Hiç bir fikrim yok umarım rezil olmam."
GÖKSU; "Umarım ben senin arkandayım:) "
Kafamı kaldırdığımda göz göze geldik gülümsedim ona birden Barın lafı atladı sanırım bizi arkadaşlarıyla yakın olmanızı istiyordu."Ee neler yapıyorsun Semih."
"Aynı be kardeşim yuvarlanıyoruz." Derken lafa Yasin atladı...
"Ne bu ya ölü balık gibisiniz tüm akşam birbirimize Iyimisin diyemi sorucağız." Çok hakli gerçekten geldiğimizden beri birbimize nasılsın diye soruyoruz.
"Eee yemek yedikten sonra ne yapıyoruz."
"Bilmem..."dedim.
Yasin,yine lafa atladı
"Bence bi eğlence kulübüne gidelim."Evet ya abi burda hep resmi resmi takılmıyalım ben resmiğe gelemem ha şuan bile baya daraldım."
Hepimiz gülmeye başladık.
Yemeklerimiz geldi sonunda.
Yemeğimizi yedikten sonra hesabı ödeyip kalktık benimki ve Göksunun kini Barın ödedi hatta biraz onunla kavga ettik hesap ödeme tartışmasında.Daha sonra arabaya bindik hepimiz, bir eğlence kulübüne geldik daha önce hiç böyle bir yere gelmemiştim sanırım Göksuda gelmedi,çünkü tek ikimiz alışmakta zorlandık
Kaan yanımıza geldi "Kızlar hadi alın bakalım."Elindeki şeyler sanırım alkollü içecekti.
"Yok sağol kaan ben almayayım."
"Ah,hadi yapma Amine bir kereden bir şey olmaz."
"Kusura bakma ama ben alamam daha önce hiç içmedim."
Ne kadar istemesemde ağzıma dikti o içeceği ne olduğumu şaşırdım tadı iğrençti kusucaktım ve kustum hemde Barının üstüne sen nasıl bi gerizekalısin ya gittin çocuğun üzerine kustun sonrasını hatırlamıyorum.
Gözlerimi açtığımda baş ucumda göksuyu gördüm birden yataktan fırladım.
"Ne işim var benim burda."
"Hahaha, dün akşam neler,neler oldu."
"Yaa ne yaptım ben en son Barının üzerine kustum."
Sen abimin üzerine kustuktan sonra,abim seni lavaboya götürdü hep abimi öpmeye çalıştın,daha sonra abim seni kucakladı ve bizim eve getirdi yol boyunca Barın,barın,beni öp diye bağırdın."