1. Váratlan látogató

1.8K 120 8
                                    

Sziasztok! Újra itt a Karácsony, és vele együtt az én ajándékom is Nektek. Köszönöm, hogy vagytok nekem :) Kezdjétek bontogatni ;)

Teljesen mozdulatlanul lebegett a víz felszínén, és semmi mást nem hallott az uszoda víztisztítójának tompított zúgásán kívül. Ez amolyan rituáléféleség volt számára. Kora délután még nagyon kevesen voltak a sportcentrumban, ezért lehetősége nyílt száműzni a gondolatokat a fejéből úszás közben, és ha tehette, minden hétköznap élt is vele. Harry kinyitotta a szemét, és észrevette Niallt, aki türelmesen várakozott a medence szélén. A szőke férfi közel emelte az arcához a telefonját, mert az olvasószemüvegét valószínűleg megint az öltözőben felejtette, és úgy tűnt, éppen egy üzenetet pötyög be.

– Ha így folytatod, kopoltyúd fog nőni – vetette oda úgy, hogy fel sem nézett a kis készülék képernyőjéről.

Harry elvigyorodott, lemerült a víz alá, és kiúszott a medence széléhez.

– Eddig sem történt meg, ezután sem fog – felelte, miközben kimászott a vízből, és a törölközőjéért indult. – Nekem legalább nincs izzadtságszagom – csapta a törölköző egyik sarkát játékosan a szőke férfi combjához.

– Ellenben bűzlesz a klórtól – vágott vissza Niall. – És ha tudni szeretnéd, ma kifejezetten megérte szenvedni az edzőteremben. Az izzadó csajok látványa mindenért kárpótol.

– Örülök – vigyorgott Harry a barátjára.

– Most mi van? Nézni szabad – vonta meg a vállát a szőke, miközben a zuhanyzók felé indultak, hogy felfrissítsék magukat, mielőtt visszaindulnak az irodába. Harry kiásta a tusfürdőjét és a samponját a sporttáskája mélyéről, aztán beállt a zubogó forróvíz alá. Isteni volt a klóros, hideg vizű medence után a zuhany alatt állni, egészen addig, amíg Niall megszólalt a homokfújt üveg túloldaláról, hogy igyekezzen. Harry kiöblítette a maradék habot a hajából, aztán kelletlenül elzárta a csapot. Hiába maradt volna szívesen, tudta, hogy Niallnek fél óra múlva foglalkozása lesz, és már így is sokat köszönhet a barátjának, akit sikerült rávennie, hogy minden nap lejárjanak edzeni. Harry a legtöbb napon úszott, Niall pedig szívesebben töltötte el a szabad óráját a konditeremben. Kocsival öt percre voltak az irodától, de mivel Harry nem vezetett, így legtöbbször a szőkére volt utalva, főleg akkor, ha nem volt ideje egy húsz perces sétát tenni.

– Beszélnem kell Angelával. Beírt valakit estére – mondta Niall kedvetlenül, amikor Harry kiért az öltözőbe, egy törölközővel a fején és egy másikkal a derekán. A barátja addig már alsóban és félig begombolt ingben ült a padon, miközben lelkesen gépelt a telefonján. A szemüvege lecsúszott az orrnyergén, de nem zavartatta magát. – Ma van Nancy szülinapja, és mindenképpen haza akarok érni még időben, hogy együtt vacsorázhassunk.

– Mondd meg neki, hogy azt üzenem, boldog szülinapot – szólt közbe Harry, miközben kibontotta a derekán a törölközőt, hogy felöltözhessen. Ahogy belelépett az alsójába, a szeme sarkából észrevette a fiút az öltöző távolabbi részében. Valószínűleg egyetemista volt, és látszólag a jegyzeteibe temetkezett, de valójában éhes tekintettel követte Harry minden mozdulatát. Amikor találkozott a pillantásuk, a fiú lesütötte a szemeit, Harry pedig mosollyal az ajkán folytatta az öltözködést. A kis kukkoló édes volt a nagy, barna szemeivel, sűrű szempilláival és pisze orrával. Amikor Harry felöltözött, leült a tükör elé egyik kezében egy hajkefével, a másikban a hajszárítóval. A tekintete a tükörben újra és újra visszavándorolt a fiú felé, aki a kapucnis pulcsija alapján az egyetemi röplabdacsapat tagja lehetett. Próbálta eldönteni, mihez kezdjen vele. Harry egy huszonöt éves fiatal férfi egészséges szexuális vágyával rendelkezett, de ezt a legtöbbször próbálta elfojtani. Nem azért, mert bűntudata lett volna miatta, vagy elítélte a kizárólag szexuális kapcsolatokat, egyszerűen csak... tisztában volt vele, hogy nem kaphatja meg azt, amire igazán vágyik... akire igazán vágyik. És minden más csak halvány utánzata volt annak, amit akart. Ez egy olyan tény volt, amelyre az elmúlt évek kísérletezései során kellett rádöbbennie. A fiatal srác lerakta a jegyzeteit, és az ásványvizes palackját a szájához emelte. Talán szexi akart lenni, Harry nem tudta, de az egész egy vicces jelentbe fordult, amikor leöntötte magát a vízzel. Harry elnevette magát, de szerencsére a bekapcsolt hajszárító teljesen elnyomta a hangját. Amikor látta, hogy a fiú állán lefolyt a víz, megint elbizonytalanodott, és az öltözők felé pillantott. Csak el kellett volna küldenie Niallt, hogy majd inkább visszasétál, háromig úgysincs munkája, aztán bezárkózni az édes barnával az egyik öltözőfülkébe. Ha sietnek, talán nem is nagyon zavarták volna őket, bár valami azt súgta neki, hogy a fiú nehezen tudta volna visszafojtani a hangját. Valamiért ez a gondolat csak még jobban feltüzelte, és úgy döntött, aznap bőkezű lesz, és megadja neki, amire vágyik. Harry kikapcsolta a hajszárítót, és miközben az ajkai közé szorította a hajgumit, az ujjaival összefésülte a haját.

Back to YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora