Bölüm Şarkıları;
# Harry Styles - Sign Of The Times
İyi Okumalar.
Her gün aynı gürültü ile uyanmaktan sıkıldım. Üst komşumuzun çocukları cidden haddini aşmaya başladı. Oyuncak sesleri, koşturma bağırış çağırış. Üstte değilde yanımdaymışlar gibi. Ah artık kadın bile başa çıkamıyor. 4 çocuğa bakmak herhalde zor bir iştir.
Homurdanarak telefonuma doğru uzandım. Her sabah rutin bir şekilde bunu yaparım. Sabah sabah sosyal medya hesaplarında gezmek ne kadar da boş bir iş. Sanki yazanımız varmış gibi. Belki de her sabah yeni bir umuda kalktığımızdan dolayı böyle bir rutine sahibizdir.Döşemelerde terliklerin gıcırdama sesi, çay kaşığının o çarpma sesi. Bu benim için Annemin uyanmış olduğu anlamına geliyordu. Ne gürültülü bir güne başladığımı düşündüm kendi kendime 'galiba bugün güzel geçmeyecek ' diyip Ani bir hareketle yatağımdan kalktım. Etraf çok dağınıktı gözlüğe basmamak için daha güzel görebilmek amacıyla gözlerimi kıstım. Gece gözlüğü yine fırlatmışım. Temizleme Bezini alıp Lavabo'nun yolunu tuttum.
Aynada kendime bakarken ne kadar negatif bir insan olduğumu fark ettim. Bu negatiflik beni gerçekten etkiliyordu. Pozitif olmanın insanda hayal kırıcı bir özelliği olduğunu düşünüyorum. Örnek olarak herhangi bir şeyi düşündüğünü var sayalım. Hayal kurup iyi olacağını düşünürsün. Yani hayal kurupta kim kötü bitirir ki? Ama düşündüğün şey hayalinde ki gibi olmadığını görünce üzülürsün oysa negatiflik sana heyecan getirecektir. Sürpriz olması kişiyi mutlu eder değil mi? Ah neysee, Elimi yüzümü yıkayıp. Uzun kahverengi saçlarımı tarayıp topladım. Bir çok tanıdığım bana uzun saçın yakışmadığını söylüyordu. Oysa benim için öyle değildi.
Bu arada benim adım Kaan.. Kaan Pars. 18 yaşındayım. Bu zamana kadar hep on sekiz yaşına girmeyi bekledim.. Bekleyenler için söylemeliyim ki Özgür değilsiniz öyle ağam Şaham bir şeyi yok. Siz, siz olun yaşınızın her anının kıymetini çıkartın .Sonuç olarak Aynı yaşları bir daha yaşayamayacaksınız değil mi ? Ah! şimdi 16 yaşında olsam şöyle şöyle yapardım dememek için hayatı dolu dolu yaşamak en iyisi. Kaan Pars'a dönersek. Günleri oyun oynayarak tüketen biriyim. Bazen dışarı çıkıyorum aslında her gün çıkıyorum ama dışarı çıkıp evde oyun oynamaktan başka bir şey yapmıyorum. Böyle biriyim. Daha çok tanıyacaksın merak etme. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NedenSizce
Teen FictionCanım benim, farkında mısın? O güzel kalbin duvara dönmüş. Sevgisizlik ve duygusuzluk kaplamış içini. Hiç bir şey olmamış gibi devam etmek senin için ne kadar kolay? Hiç mi iz bırakamadım sende , hiç mi olumlu bir şeyim olmadı? Belki de bir ömrü, ne...