Audițiile s-au terminat, iar toată lumea a primit permisiunea să părăsească sala. Au mai rămas doar Griselda împreună cu Joaquin și Paisprezece, care urmau să-și spună părerile despre prestațiile tuturor.
-Eu cred că deja știm cine e a noastă Lady Darling. Spune Griselda zâmbind.
Își făcuse o listă pe care a notat păreri despre fiecare în parte, la final notând și alegerea ei pentru rol. Îi privea pe băieți vrând ca toți să spună numele persoanei în același timp, iar așa au și făcut.
-Martina!
-Martina!
-Zoe! Stați- ce? Întreabă Joaquin blocat.
-Zoe? Martina s-a descurcat mult mai bine ca Roslyn! Spune Paisprezece, iar Griselda îl aprobă.
-Iar ea este exact figura matură și responsabilă de care avem nevoie. Adaugă ea.
-Vorbiți serios? Păi... Bine. Atunci...
-Stai liniștit. Nu trebuie să decidem imediat. Rezultatele vor fi așezate abia mâine. Spune Griselda din nou.
-În regulă... Continuând, eu l-aș lua pe Lorenzo ca William. Spune Paisprezece hotărât, la care Joaquin dă din cap.
-Sunteți siguri? Întreabă Griselda după un moment de liniște. Lorenzo a fost într-adevăr interesant, iar el și Martina se potrivesc.
-Dar...?
-Dar, uitați. Lorenzo are acea carismă inegalabilă. Are stofă de star de film, fără îndoială. Pur și simplu nu am simțit acel sentiment potrivit. William trebuie să dea dovadă de pasiune și foc. Lorenzo părea mohorât și neinteresat. Avem nevoie de o furie interioară, nu numai de suprafața senină. Nu am văzut asta la Lorenzo.
-Acum că veni vorba... Sunt de acord. Spune Joaquin urmat de Paisprezece. Părea destul de important pentru el, dar nu putem da roluri bazat pe cât de mult și-o dorește cineva.
-Și Ezequiel? Cum s-a descurcat? Întreabă Paisprezece curios.
-Ezequiel a fost o surpriză plăcută. Chiar m-a impresionat. Au ieșit scântei din interpretarea lui.
-Dar Lordul Colson? Pe el cine-l va juca?
-Pentru el... Am persoana cu adevărat potrivită. Spune Griselda cu o privire sigură.
În afara sălii, toți se plimbau nerăbdători prin cutea institutului. Mulți erau motivați că audițiile au fost un real succes. Toți, înafară de Martina, care nu reușea să stea locului. Nelămuririle și nesiguranța o rodeau de pe interior spre exterior. Stătea în liniște lângă Lorenzo și restul grupului, mușcându-și buza gânditoare.
În următoarea secundă se ridică brusc și iese din starea de blocare, fără să spună altceva decât am ceva de făcut.
Destinația ei era sala unde cei trei încă discutau. A intrat fără să se gândească, găsindu-l pe Joaquin singur. El nu o observase, era atent la un teanc de foi pe care le strângea de pe masă.
-Joaquin! Se aude vocea ei răspicată din spatele lui, cauzând un tresărit. Exact pe tine te căutam.
Zâmbetul Martinei era unul larg și binevoitor. L-a făcut și pe Joaquin să-i returneze același zâmbet.
-Ce mai faci? Întreabă ea după ce se așază față în față cu el.
-Eu? Vorbești cu mine? Întreabă Joaquin emoționa în timp ce mâna Martinei se plimba pe umărul lui.
-Da, Joaquin. Cu cine altcineva? Răspunde ea cu un ton cald, dar în același timp hipnotic. Uite. Astăzi... Am avut impresia că te-am auzit spunând că Zoe are trebui să primească rolul lui Elizabeth. Nu e adevărat, nu?
CITEȘTI
JUST A PLAY | UNSPREZECE
FanfictionȘoimii au câștigat campionatul local, dar și așa, nu și-au terminat studiile pe anul acesta. Mai au un semestru în față plin de teste, evaluări, examene și alte activități școlare pe care ei le consideră chinuri. Dar din fericire pentru toți, Joaqu...