Основи здоров'я, географія, фізика, історія України, українська література, біологія, геометрія....
Алилуя можна йти додому!-Не так швидко - Мія схватила мене за руку - ти обіцяла, що ми сьогодні погуляєм.
-Ну Мієєє - я зробила вигляд вмираючого лебедя.
-Заперечення не приймаються - вона похитала головою - дуй домой переодягайся.
-Тебе неможливо вмовити - я важко зітхнула. Надіюсь я трохи провітрюсь і забуду свій сон...
-Чекатиму тебе біля "3 плантації" - подруга помахала мені рукою та побігла домой.
3 плантація - це невеличка бесетка в парку. Начали ми її так називати після перегляду "Обещаний Неверленд". І завжди вірили, що це портал в світ аніме.
*. *. *
Тим часом я оглянула шафу. Мені на погляд впали джинси, біла футболка із прапором Англії та чорні кеди.
Із зачіскою я не хотіла сильно шаманити. Тому просто провела гребінцем по волоссю. Трохи тонального крему і кіл під очами не видно.
Роздався гудок мого мобільного. Звонила Мія.
-Тебе де земля носить?! - подруга закричала мені в вухо - ти вже як 10 хвилин мала бути тут! Я даю тобі 3 хвилини, щоб прийти.
Я зглянула на годинник. Господи! Якщо моя задниця не буде в парку через 3 хвилини - мені не жити. А я ще так молода.
Я захекана підійшла до Мії. Надіюсь не запізнилась. Інакше про життя можна забути.
-Ти запізнилася на 32 секунди - дівчина показала мені телефон із секундоміром.
-Мієєє я бігла зі всіх сил - мені понадобилось не мало зусиль, щоб вимовити щось.
-На цей раз тобі пощастило, але з тебе бажання.
Тільки не це.... Якщо Мія загадає мені бажання буде кепсько. Приручити дракона буде і то легше чим виповнити її бажання.
-Ей Земля визиває Беллу - подруга помахала мені рукою перед очима - ти постійно літаєш у хмарах. Закохалась?
-Міє ти серйозно?! Яка ще любов? Мені лише 16 через місяць буде.
-Господи досить робити вигляд, що ти не хочеш обійматися із кимось, ходити за руку по парку, писати СМС кожен час - вона підняла одні брову.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Сон або реальність?
ParanormalВсе здавалося настільки реальним. Від сна навіть не відрізнити.... Що ж краще життя чи сон?