Forever And Always

1.1K 120 26
                                    

꧁I don't feel welcome anymore꧂

•••

Onu daha öncesinde odamıza sokmuştun, şimdi ise yatağımıza soktun. Bana evden çık deme zahmetine bile girmedin. Onun bizim yatağımızda çığlık atmasına izin verdin. Benim içime attığım çığlıkları duysan, yine onun çığlığını dinler miydin? Bunları okuyorsan cevap ver, Jungkook. Beni görme şansın olsa, elinin tersi ile iter miydin?

Artık çok geç, biliyorsun. O adama kalbini verdiğin andan beri her şey için çok geç. Bana iğrenerek bakıp, ona dokunmaya kıyamadığın andan beri her şey için çok geç. Çok geç, Jungkook. Yaşamam için çok geç.

Adının Taehyung olduğunu öğrendim. Sevgilimin kalbini elde eden adam Taehyung’muş. Eğer bunları okuyorsan, ona sana iyi bakmasını söyle olur mu? Seni bir hiç uğruna kaybetmiş olmak istemiyorum. Lütfen, söyle ona. Sana çok iyi baksın, sevginize çok iyi baksın. Ben yapamadım, o yapsın. Seni mutlu etsin.

“Taehyung, güzelliğin paha biçilemez.”

Böyle öğrenmiştim adını. Birlikteliğiniz sonrası onu güzelce severken işitmiştim sözlerini. Söylesene, Jungkook. Kapının gerisinde sizi dinlediğimi bilsen de ona iltifat eder miydin? Benim kendimden nefret etmeme neden olduktan sonra, onu dünyanın en güzel insanıymış gibi hissettirir miydin?

Söyle, Jungkook eğer tüm bunları bilsen yaşamama izin verir miydin?

Heather ℘ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin