꧁You showed me love when I wasn’t feeling it꧂
•••
Her gün bana yazdığın yazını okuyorum. Bir anda okumuyorum, çünkü çektiğin acının aynısını çekmek istiyorum. Biliyorum, ben asla senin yaşadıklarının birazını bile yaşayamayacağım ama aynı acıyı çekmek istiyorum.
“Bunları okuyorsan cevap ver, Jungkook. Beni görme şansın olsa, elinin tersi ile iter miydin?”
Yine bir soruna rast geliyorum. Seni cevapsız bırakmam mümkün değil, meleğim. Sen sormasan da ben cevabını yine verirdim sana.
Ben kördüm, hâlâ körüm. Kör ve cahil. Asla sana lâyık olamadım ama sen o kadar güzeldin ki sevgilim, hiçbir zaman beni suçlayamadın. Sorunu hep kendinde aradın. Hayır, Jimin. Olayların suçlusu sen değilsin, ben sadece sevgi nedir bilmeyen iğrenç herifin tekiyim.
Şimdi seni daha iyi anlıyorum.
Seni doktora götürme amacım, kötü olduğunu fark etmemdi. Belki buna hakkım yoktu ama seni öyle görmek kalbimi acıtmıştı. Seni bu hâle getirenin kendim olduğuna başta inanmak istememiştim ama bu seni ölüme sürükledi. Ben kaçtıkça sen ölmeye başladın.
Üzgünüm, meleğim. Senin katilin oldum.
Doktor seninle konuşmayı reddetti çünkü son günlerinde mutlu olmanı istedi.
Evet, meleğim. İntihar etmesen bile ölecekmişsin.
Ben senden her şeyini çalmışım. Sende öyle kalıcı bir hasar bırakmışım ki, intihar etmesen bile ölümden kaçışın yokmuş meleğim.
Sadece bir ayın vardı. Seni en güzeliyle uğurlamak istiyordum. Acımı sana göstermeden yapacaktım bunu. Karamsarlığımı bir kenara bırakarak senin Jungkook’un olacaktım ama bunu yapamadım.
Seni ne kadar kırdıysam, güvenini asla kazanamadım. Haklısın, meleğim. Bunun zor olacağını biliyordum ama mutlu gitmeni dilerdim. Kendim için değil, senin için.
Bencilim, değil mi? Onca şey yaptıktan sonra senin mutluluğunu düşünmüşüm gibi konuşmaya kendimde hak buluyorum.
Bana inanmayabilirsin, bebeğim ama ben çok üzgünüm. Perişan durumdayım. Sana yaşattıklarım için her gün ızdırap içinde uyanıyorum. Buna rağmen yine beni bırakmıyorsun.
Ölmene rağmen, seni öldürmeme rağmen benimle konuşmaya devam ediyorsun.
Teşekkür ederim, meleğim. Benimle kaldığın için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather ℘ Jikook
FanficUmarım bunları okuma fırsatın olmaz, çünkü eğer okuyorsan ölmüşüm demektir. Beni öldürdün demektir. & Top Jungkook Bottom Jimin Uyarı: Angst sevmeyenler okumasın.