19/11/2020
PerşembeSize bu gün ilkimi anlatmak istiyorum,
Ondan önce ise şuan ki koşuları ve genel halimi anlatmalıyım ki anlamanız kolay olsun...Şuan bunları boş bi zamanımda yazıyorum yani tuvalette dgssghdgdg
Kulaklık kulağımda, mezuna kaldığım ilk sene ve ben bu seneki üni sınavına hazırlanmak için gittiğim dershanenin lavabosundayım :)Burası ilk başlarda biraz kasıntı bir yer gibi göründü her zaman ki gibi insanlarla konuşmakta çekindim, zaman geçtikçe orta okulda, ilk okulda ve lisedeki arkadaslarımın da burada olduğunu ögrendim ki bu alışmama yardımcı oldu.
Günler geçiyor sınav zamanı yaklaşıyor ve ben hala içimdeki duvarı kırabilmiş değilim hala uğruna kendimi paralayacağım bir amacım yok...
Bu vicdan azabıyla yaşamaya devam ederken günler geçip gidiyor dershaneye gidip, geliyorum...
BİR GÜN
onu gördüm arkası dönüktü saçı kısaydı, epey kısa rengini tam çözemediğim yeşil tonundaydı ama dikkatimi çeken şey saçı değildi yanımdan geçip giderken burnuma dolan kokusu..
Parfüm değildi belliydi bunu ayırt edecek kadar burnum hassastır.
Ferah içimi rahatlatan beni o andan alıp götüren bi kokusu vardı yüzünü henüz görmemiştim , ama beni bu denli etkileyecek insanlar çok nadirdir ben oğlak burcu insanıyım oğlaklar kolay kolay etkilenmez..Uzun bacakları vardı benden uzundu
(tabi sonradan benden iki santim uzun olduğunu öğrenecektim zaten hdvdhs) elleri çok güzeldi ince uzun parmakları vardı onun aksine benim parmaklarım çok olmasa da tombik kalıyordu, beli inceydi bu kadar ayrıntı vermiş olmama rağmen yüzünü görememiştim ne aptalca dimi jshdusÖylesine geçip gitti yanımdan onun hakkında pek az şey biliyordum , haftalar geçti aklımda sadece saçının şeklini, rengini şansım olursa kokusundan başka hiçbirşey yoktu...
Ve ne şanstır ki bu hafta içerisinde saçını sarıya boyatmış birini bulmak hiç bu kadar zorlaşmamıştı.
Tabi ben yeşil saçlı birini arıyorum huffffÇalışma salonunda yanıma bi kız oturdu pek dikkat etmedim zira sarı saçlı birini aramıyorum dimi herneyse beni rahatsız eden bir şeyler var yerimde duramıyorum kokuyu alıyorum aynı koku aynı ferah, güzel koku ama yok o yok ...
Heryere bakıyorum burnumun ucunu göremiyorum halbu ki jsbsjsb
Yanımda oturan kıza baktım sarı saçları hariç pürüssüz elleri kokusu saçının kısalığı herçey aynı ona baktığımı farketmiş ki huzursuz bi ses çıkardı ben mosmor bi suratla önüme döndüm
Tabi arakadaş ortamında birini aradığımdan herkesin haberi var yanımda arakadaşıma döndüm bi anda
Me: Onu buldum, onu buldum!!! Dedim.
Arakaşım şok oldu oda beklemiyordu haftalardır onu arıyordum ki arakadaşlarım biraz bıkmıştı benden jsbshsbshSonraki günlerde salonda bilerek hep onun yanında oturdum aslında bakarsanız benim tipim değildi ben uzun saçlı benden kısa kızlardan hoşlanıyorum ama o tam aksiydi huyları görünüşü tıpkı bana benziyordu yalnız takılıyordu fazla gülmüyordu bir kez gülümserken gördüm onu sadece bir kez.
Bi gamzesi vardı sağ yanağında gülünce çok güzel oluyordu (sonradan gamzesinin bi kaza sonucu oluştuğunu öğrenecektim)asi bi duruşu vardı ama asi duruşu benim etkilendiğim insanların tam aksiydi sorumluydu yaşadığı şeyler vardı ve yaşadıkları onu yalnız yürümeye alıştırmış gibiydi dik yürüyordu asla başını eğmiyordu sanki tüm dünya ona karşıymışta o dünyaya meydan okurcasına dimdik ayaktaydı.
O kokusu (derin bi nefes) başımı döndürüyordu ben parfüm kullanan insanları pekte etkileyici bulmuyorum hatta bundan nefret ediyorum her insanın kendine has özel bi kokusu vardır onunda kokusu öyle kendine hastı ferah rüzgar gibi belirsiz ama rahatlatıcı...Pekala çok uzattım afedersiniz :)
Bi sabah dershaneye gec kaldım kantinde onu otururken gördüm oda geç kalmıştı derse girmek için zilin çalmasını bekledim içeri girerken ona GÜNAYDIN dedim ki artık bi adım atmalıydım öyle degil mi ;)
Oda bana tuhaf bi bakışla günaydın dedi ki bunu anlamak o kadar da zor değil daha önce hiç konuşmadığı ve hatta dikkatini hiç çekmemiş biri bi anda konuşuyor seninle tepkisini gayet iyi anlıyordum..
Sonra
She: biz tanışıyormuyuz, dedi
Me: Hayır, dedim
She: Seni daha önce hic görmedim, dedi.
Me: evet ben de seni daha önce görmedim, dedim (yalancı shxbjdhd)ki buda normal gayet görünmez bi tip olduğum için alınmamıştım haftalardır çalışma salonunda yanına oturan kızı tanımamış olması ne kadar garip olurdu değilmi jsvdhd
(Neden görünmez bi tip olduğumu söyledim çünkü kıyafetlerimin hepsi siyah ve siyahın tonları dışarı bere veya şapka olmadan çıkmam üstüne pandemi yüzünden maskede takıyoruz ve bunu çok sevdim jdbdhd)
Zil çalınca sınıfa gittim , ilk konuşmamız böyle gerçekleşmişti...
。。。。。。。。。。。。。。。。。。
Hey millet devamını sonra yazsam çohh yoruldum :")
さよなら👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
。。。Ruhumu Arıyorum 。。。
ChickLitI'm looking for my soul... Normal şartlarda iyi biriyim, fakat şartlar hiç normal olmadı. ୧( ˵ ° ~ ° ˵ )୨