17/06/2020
ÇarşambaBazen birilerini ya da birşeyleri bilerek duymak, görmek istemezsin ya
İşte ben öyleyim evde sadece kulaklığı takıp son ses müzik neler oluyor neler bitiyor bilmek istemiyorum.
Kavga sesi duymak istemiyorum boş konuşmalara dahil olmak istemiyorum,
Sanki hiç vâr olmamışım sanki o evde yaşamıyormuşum gibi davranılmasını istiyorum.
Yapmadığım şeylerin sorumluluğunu almak istemiyorum sadece kendi kararlarımın sonuçlarına katlanmak yeterince zor ...
Öyle korkmuşum öyle bıkmışım ki soyutlamak istiyorum kendimi şu dünyadan...
Şu kitaba her bölüm attığım da ağlamak içimi rahatlatsa da gülerek atmak istediğim bölümlerin, gelmesini beklemek ümitsiz....
Ben yanlış birşey yaptığımı düşünmüyorum içinde bulunmak istemediğim konulara özellikle dahil edilmekten bıktım akıl sağlığımdan olmak istemiyorum sadece böyle şeyleri kaldıramam, görmezden gelmek istesem de özellikle gözüme gözüme sokuyorlar, eğer ölmemi istiyorsanız devam edin siz devam ettikçe yavaş yavaş kayboluyorum farkındamısınız ???
Ölmek istediğimden değil inançlı biriyim ve günah olduğunu çok geç öğrendim, bunun bedelini zaten ödüyorum ama yetmiyor anlaşılan, özür dilerim ölümüm bu kadar uzun sürdüğü için biraz daha katlanmak zorundasınız bana çok özür dilerim...
。。。。。。。。。。。。。。。。。。
Veda mektubu gibi oldu amk veda etmiyorum ya da intihar etmicem sadece çok sinirliyim
Okuyan ve ya gören yaşadığımı bilen herkese teşekkür ederim 🙏
さよなら👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
。。。Ruhumu Arıyorum 。。。
ChickLitI'm looking for my soul... Normal şartlarda iyi biriyim, fakat şartlar hiç normal olmadı. ୧( ˵ ° ~ ° ˵ )୨