Evet sonunda final bölümüne geldik
Veda etmek biraz zor benim için çünkü gerçekten yazarken çok bağlandım.Umarım akıllarınızda yer edecek bir fic olmuştur, ben sizin yorumlarınızı okurken çok mutlu oldum.
Bu bölüme de yorum bekliyorum, güzel bir uğurlama yapalım güzel çiftime🥺
Ve final sonu notlarımı okumayı unutmayın, sizi seviyorum
İyi okumalar 🌻☀️
14 şubat 2021
Seokjin erkenden uyanmış, önce bir süre yatakta bebek gibi uyuyan sevgilisini izlemiş ardından burnunun ucuna küçük bir buse kondurup kahvaltı hazırlamak için mutfağa doğru yol almıştı.
"Bugün sevgililer günü olduğu için Taehyung'un en sevdiği yemekleri yapmalıyım" diye içinden geçirdikten sonra kendi kendine gülümsedi. İlişkilerine tekrar başladıklarının bir iki ay sonrasında daha fazla ayrı kalmak istemediklerinin farkına varıp aynı evde yaşamaya karar vermişlerdi ve bu onların verdiği en güzel karar olmuştu... Bu süreç içinde elbette her ilişkide olduğu gibi kavgaları olmuştu ama bir gün bile küs kalmadan daima barışmanın bir yolunu bulmuşlardı. Keza zaman onları yeterince ayrı bırakmıştı artık tek bir saniye bile birbirlerinden ayrı kalmak istemiyordu ikisi de
-
Seokjin hașladığı yumurtalara kalp şekli vermeye çalışırken belini kavrayan kollarla kısa bir süre irkildikten sonra "Neden erkenden uyandın, daha hazırlamamıștım" bile diyerek sitem etmişti. Taehyung, sevgilisinin köprücük kemiğine hafif bir öpücük bırakarak "Yanımda seni hissedemeden uyuyamıyorum bilmiyor musun sanki"
Seokjin sevgilisinin sitemine tebessüm ederek, hafifçe boynunu sağa doğru yatırmış onun için boynunda yer açmıştı, Taehyung ise yuva bulan kuş gibi kafasını sokuvermiști kendisi için açılan boşluğa
"Sürprizimi bozdun ama" Taehyung bebek gibi saçlarını güzelinin yüzüne sürterek "Benim için senden daha büyük bir sürpriz yok ki sevgilim" demiş hınzırca gülümsemiști, Seokjin'in kalbini nasıl çalacağını daima bilirdi o..
Seokjin beline sarılmış ellerin üzerine ellerini koyarak yavaşça sevgilisine doğru döndü yüzünü, bir süre izledikten sonra "Başka bir hediye ister misiniz peki Taehyung Bey" demişti flörtöz bir şekilde, Taehyung ise yan bir gülüş atarak sevgilisinin belini daha sıkı bir şekilde kavrayarak ani bir hareketle kendisine doğru çekmişti. Seokjin'in ona yakın olduğu zaman hissettiği bu heyecan halâ ilk günkü gibiydi, hiçbir şekilde eksilmemiști. Şu an olduğu gibi ne zaman onun nefesini hissetse kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.
"Ballı dudaklarınızdan bir lokma verseniz kâfi küçük bey"
Seokjin parmaklarını yavaş yavaş sevgilisinin yüzünde dolaștırmaya başlamış, en son durağı olan dudaklarına geldiğinde parmaklarıyla Taehyung'un dudaklarının çerçevesini çizmişti adeta. Taehyung ise gözlerini sevgilisinin dolgun dudaklarına sabitlemiști. Seokjin, Taehyung'un kendisi için bu hale gelmesini seviyordu, onu kendinden geçirmeyi seviyordu. Bu yüzden onun üzerinde cazibesini kullanmayı hiçbir zaman ihmal etmiyordu.
"Beni deli etmeyi seviyorsun" küçük küçük nefeslerin arasında konuşuyordu Taehyung.
Seokjin biraz daha yaklaştı sevgilisine, sıcak nefesi Taehyung'un esmer tenini yakıp kavuruyordu "Hıhı" dudaklarını sevgilisinin kulağının yanına sabitledi ve devam etti "Benim için deli olmanı seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Neighbor'Taejin
FanfictionSeokjin, arkadaşı Jimin'in gazıyla numara komşusuna mesaj atar, fakat numara komşusu çok yakından tanıdığı biridir... |Jikook| [Texting ]+[Düz yazı]