(Night Club, Karachi)
(Har taraf alcohol ki smell thi..bar men abhi bhi kuch loog dance Kar rahe the..Saab apni dunya chorh Kar sukoon lene aai the..lekin unhe shayad andaza nhi tha..ye sukoon unke liye barbadi sabet hoga..Jahan Saab apne men busy the..wahin ek larki Kone men khari apne anson pe rahi thi..jese apne aap ko rone se rokna chah rahi ho..tabhi uske paas uski dost aati hai)
Aila: Hoor Meri jaan Kiya hoa..edher dekho..tum roi thi???..
(Horain jaldi se apni ankhon se beta Anson saaf karti hai)
Horain: nhi too..kuch bhi too nhi hoa mujeh..
Aila: jhoot!!..Kiya phir Tang Kiya hai tumhe Un larkon ne???
Horain: Han!!...
Aila: shshsh!!..Aab dekho men unka Kiya haal karti hon..abhi jaake head se shikayat karti hon..
Horain:nhi!!...tum kisi se kuch nhi kahogi..ye Saab too humare naseeb men lekha tha..
Aila: nhi Hoor!!..ye humara tumhara naseeb nhi hai..ye Saab too majburi hai..Kiya pta Kal ko koi shehzada aai aur tumhe ura le Jai!!..
Horain: Aila..konsa shehzada mujeh shaadi karega..aur mere aur Meri job k baare men jaan Kar too koi bhekari bhi mujhse Shaadi nhi karega..
Aila: baas bhi karo..Chalo apne ansoo saaf Karo..kahin Bahar chalte hain.. bulke aaj tumhe men dinner karongi..
Horain: Aila!!..ye tum hi hona??..I mean..tum karaogi mujeh dinner.. STRANGE!!!..
Aila: accha..accha..zyada na hoo..Chalo uniform change karke aate Hain..
Horain: hmm..Chalo!!!..
...........................................................(At Malhotra's Mansion, Islamabad)
(There was a silence..When 5 model Land cruisers came and stopped in front of the Mansion.. driver came out from driving seat and open passenger seat for someone..and that man was none other than Murtaza Malhotra..
He quickly got out of the car and entered the mansion.... As soon as he enters the house, he goes to the room of his son, Hashim Murtaza Malhotra)Murtaza Sahab:Hashim!!..
(Murtaza Sahab jab Hashim k room men enter hote Hain..too samne hi wo bed pe para soraha hota hai...uske pore kamre men taqreeban har taraf sharab ki bottle pari hoti hain.. )
Murtaza Sahab: Hashim!!..utho!.. men keh raha hon utho!!..
Hashim: Kiya hogaya Dad!!??.. kiyon subah subah shoor macha rahe Hain..
Murtaza Sahab: Subah!!..?? Nawab zaade ankhen khol k time dekhen too hosh aaiga..2 baj rahe Hain..aur ye Kiya hashar bna rakha hai tumne room ka..
Hashim: khabar dar Dad..Jo inhe kuch kaha..yehi too Meri dard ka marham Hain..yehi musibaton ka Sahara hai Meri..aapko too apne business se kabhi time nhi Mila na.. isi liye barai meherbani aab Meri fikar karne ki zarorat nhi..seedha point par aain..
Murtaza Sahab: mene tumse kaha tha na Haami k aaj tumhari sponsers see meeting hai..lekin janab ko neendh itni pyari hai......
Hashim: oh please Mr.Murtaza Malhotra sahab!!.. pehli baat don't call me HAAMI..and secondly Meri life men interfere karna band karden!!!..mere sponsors ko men khud dekh longa..
Murtaza Sahab: Han..pta hai mujeh k tum Kiya karoge.. isse pehle tum aur kuch Karo.... Mujeh hi kuch karna hoga...
Hashim: Don't you Dare Dad!!!.. It's my life my Rules..so please keep your nose out of my business..(Hashim Murtaza Sahab ko accha khasa suna ne k baad room se nikal jaata hai)
(Murtaza Sahab apni pocket se mobile nikal Kar kisi ko phone lagate Hain..)
Murtaza Sahab: Han..Taqi!!..
(Taqi, Hashim's Friend)
Taqi: Jee uncle!!..kese yaad Kiya aapne mujeh??..
Murtaza: tumse ek kaam tha!!..
Taqi: jee uncle hukum Karen...
Murtaza Sahab: men chahta hon k tum Hashim k liye ek PA appoint Karo as soon as possible!!.. tum too jante hoo usse kitna laparwah hai wo..
Taqi: jee..jee uncle men samjh gaya..aapka kaam hojaiga!!..
Murtaza Sahab: GOOD!!!!..(He cuts the call)
Murtaza Sahab: bohot ziddi ho tum Hashim lekin shayad tum ye bhool gai k men bhi tumhara baap hon humesha tumse Doo qadam Aage hi rahonga.. hahaha
...........................................................(Hashim Murtaza Malhotra)
Age: 28
Rude, Arrogant,Cold Hearted, Millioner, as well as Pakistan's no.1 RockstarHorain Asif Hussain:
Age: 23
Beautiful, cute, innocent and Poor Girl.. Working in a club...Muhammad Taqi
Age: 28
Cute, lovely boy, Working in Malhotra's Industries..and Hashim's Best friend..
.........................................................