(wo Islamabad ki sarkon par rush driving Kar raha tha..sath betha uska dost zoor zoor se chilla raha tha)
Taqi: abbe Haami..yaar ahista Chala..abbe lag jaigi..
Hashim: befikar reh kuch nhi horaha tujeh..
Taqi: abbe mujeh nhi..gaari lag jaigi.. abhi service karai hai.. ahista karle mere baap...(Tabhi Hashim jhatke se car rokta hai)
Hashim: Matlab had hai men yahan ghusse men pagal horaha hon..aur tujeh iss..khatara car ki fikar hai..
Taqi: Aaaee!!..bhai khabar daar Jo Meri car ko kuch bola..
Hashim: accha baas Kar aab too mat shoro hojana...
Taqi: yaar accha chorh...wese Tere baap ne call ki thi mujeh...
Hashim: kis ne???..
Taqi: mmm..Mera Matlab Murtaza Malhotra ne....yaar Haami ek advise don..Bora too nhi manega..
Hashim: bol..wese bhi Saab bolte hi Hain..too Bhi bolde..
Taqi: yaar too... shaadi karle!!!..
Hashim: Kiya!!..too pagal hogaya.. Saab jaante we bhi too mujhse ye keh raha hai k aab phir men ussi aag men kod jaon..jisse bacchne k liye mene sharab ko apna dost bnaliya..ussi rah par chalon phir dhokka khane k liye.. Sorry to say lekin men wapis uss rah par nhi chalon ga Jahan ek baar men larkhara kar moo k bal gir gaya tha..
Taqi: Bhai mere!!..raston k pathron par per too phesal hi jaata hai..too kiya hum wahin bethe rehte Hain iss dar se k kahin phir na gir Jain..nhi na wapis uthne ki koshish karte Hain..tumhe bhi koshish karni chahiye..apne raste ki humsafar ko talash karna chahiye.. please Meri baat...(Hashim car side pe rokta hai)
Hashim: utter!!..
Taqi:too pagal hogaya hai..men Kahan...
Hashim: Taqi men tujhse keh raha hon car se utter..samjh nhi arahi tujeh itni si baat...(Taqi k car se utterte hi Hashim car speed se bhaga deta hai..aur bechara Taqi wahin khara usse jaata dekh raha hota hai)
Taqi: Allah hi Hafiz ho iska!!..
..........................................................
(Night Club,Karachi)
(3:00 Am, Mid Night)(Raat k ispeher bhi logon ka rash laga tha club men..wahin Hashim Ankhon men sunglasses aur sar par topi pehne Bar men betha sharab ki dosri bottle khatam Kar raha tha..wo ye Saab tab pehenta tha jab usse apni pehchan chupani hoti thi..akhir ko wo Pakistan ka number 1 rockstar tha..uske ek jhalak dekhne k liye larkiyan Merti thi..)
Hashim: ek aur pack bnao..!!!
(Hashim to Bar Man)
Bar Man: Sorry to say Sir but aap already itni pee chuke Hain......
Hashim: Aae!!!..jitna kaha hai utne Karo...tum jaante nhi hoo men Kon hon..
Bar Man: nhi men jaanta hon..aap ek Ameer baap ki begri hoi aulad Hain..(Wahin wo Banda bhi tap Kar bolta hai)
Hashim: Aae tumhari too!!!..
(Isse pehle Hashim usse Marta usse koi rook leta hai)
Girl: Sir!!.. please..isski taraf se men sorry kehti hon.. please isse chorh den...
(Hashim too uss larki ka masoom chere ko dekhte hi reh jaata hai..uss larki k nazuk hath jis tarahan Hashim ko rook rahe hote Hain.. wo uski taraf kehch raha hota hai..and His Heart miss the beat..aur shayad uss larki k saath bhi yehi hota..wo uski ankhon k andar kuch talash karna chahta tha..lekin phir kuch yaad aane par wo uss larki ka hath zoor se jhirakta hai.)
Hashim: saa..Saab..larkiyan..ek Jessi hoti Hain..“BeWafa...”...
(Ye bolkar Hashim wahan bethte musicians ki taraf aata hai..Jo kabse apni besuri awaz men gana gaa rahe hote Hain..Hashim wahan para guitar utha ta hai..aur ek seat par aake Beth jaata hai..)
.............................(On the Other hand, Horain jab Bar se drink lene aati hai..too Bar Man ko kisi se larta dekh wo jaldi se uss aadmi ko rokti hai Jo Bar Man ko marne jaraha hota hai.. Horain jaldi se Agge barh Kar uska hath pakar Kar maafi mangti hai..thori der baad jab wo aadmi ye kehta hai k
“Saab larkiyan ek Jessi hoti hain
....BeWafa..”
Horain ko kuch samjh nhi aata aur phir wo uss aadmi ka pecha karti hai.. Jo k aab seat par betha hath men guitar liye kuch garaha hota hai..)
(Saab Hashim ki taraf mutawaja hojate hain)Hashim:
....As..ha..aa..ha.
......aah..haa......
...Mein dhodne ko Zamane men jab wafa nikla...
....pta Chala k ghalt leke men pta nikla....
.....Mein dhodne ko Zamane men jab wafa nikla...
...As..ha..aa..ha.
......aah..haa......
..jiske aane se mukamal hogai thi zindagi...
..Dastaken khushiyon ne di thi..
...Mit gai thi Har kami...
..kiyon bewajah di yeh saza..
... kiyon khuwab deke wo legaya..
..jiye Jo hum lage sitam...
...Azaab ese wo se gaya......
...Mein dhodne ko uske Dil men jab khuda nikla...
...pta Chala k ghalt leke men pta nikla..
....Mein dhodne ko Zamane men jab wafa nikla...!!!...
...As..ha..aa..ha.
......aah..haa......
(Hashim guitar wahin pehnk k Club se bahar nikal jaata hai)
...........................................................(Horain POV)
Aila: yaqeenan ye insaan kisi se sacchi Muhabbat karta hoga..
Hoor: tumhe kese pta????
Aila: Jaan!!.. Muhabbat men dhokka insaan k Dil ko tokron men bant deta hai..too socho Ishq men too insaan khud hi toot jaata hoga..accha Chalo sir bola rahe the Hume...Hoor thinking, Kiya koi kisi se itni muhabat bhi karsakta hai???..agar esa hai too Han dunya ka Saab se khushnaseeb insaan wohi hai...jisse itni muhabat mile uss kisi cheez ki kami nhi...
Aila:HOOR!!!... chalna nhi hai Kiya???
Hoor: nhi...Chalo!!.............................................................