(Moon Night Club, Karachi)
(3:30am Bar closing time)Aila: Hoor Chalo...
Hoor: Aila tum chali jao mujeh Thora kaam hai....tumhe too pta hai Meri punishment hai k men aaj k saare bartan dhoke Ghar jaon..
Aila: Hoor..I am sorry..Meri wajah see tumhe sarne danta aur tumhe extra kaam bhi karna parha..(Aila kuch der pehle hone wale waqai ki wajah se sharmindah thi.. kiyon ke kuch larkon ne kuch der pehle horain ko chera tha..jiki wajah se Aila ne un larkon ko sahi Wala dhoya tha..aur ye complain jab Maneger Tak gai too horain ne Sara elzam apne sar leliya)
Hoor: It's okay!!.. wese bhi tumne mere liye hi too Sir se shikayat ki thi un lafangon ki..Kiya pta tha k wo Hume hi Dantenge...kher choro...
Aila: yehi too men keh rahi hon Hoor!!. Chordete Hain iss job ko.. kisi aur jagah karlenege job..
Hoor: Aila tum too janti hi hoo..ammi ki dawai aur Vashma(Hoor's younger sister) ki parhai mere hi salary se hoo paati hai..agar job chorh di too kese chalega ye Saab..
Aila: saai keh rahi hoo apno k liye karna hi parhta hai..aab mujeh hi dekh lo tumhare liye men bhi yahin job Kar rahi hon..
Hoor: accha wo kese???..
Aila: tumhe company deke!!!..
...... hahahaha!!!!...
Aila: accha aab men chalti hon.. theek!!.. Allah Hafiz!!..
Hoor: khuda Hafiz!!..(Aila left)
(Kuch der kaam karne k baad Horain apna uniform change karke club see bahar nikal jaati hai..)
Horain: Ya Allah iss waqt too koi rickshaw bhi nhi milega..kese jaon ghar??..
Voice: hum de den lift!!!..(Hoor ek dam se chonk k ass pass dekhti hai too wohi lafange jinhone Hoor ko club men chera tha bike pe bethe hoor k gir chakkar kaat rahe the..)
Hoor: mujeh koi lift nhi chahiye.. please Bhai dekhen mujeh jaane den..
Man 1: yaar dekho ye Bhai Wala mazaq na Kiya Karo..Dil toot jaata hai..(Hoor moka dekh Kar bhaag ne lagti hai..aur wo riders bhi uske peche bike dorate Hain..Hoor bhagte bhagte kisi parked car se takrati hai..jis men already koi soraha hota hai..aur ye koi aur koi nhi bulke Hashim hota hai lekin wo nashe men dhot tha..Hoor window pe nock karti hai lekin Hashim door nhi kholta..Hoor bhagke car ki digy men chup jaati hai.. aur kuch hi der men behosh hojati hai)
...........................................................(Wo sukoon ki neendh soraha hota hai.. jab mobile ring tone zoor se bajti hai aur uski neendh barbaad kardeti hai..)
(Wo neendh men call receive karta hai)
Hashim: Hello!!!..
Taqi: Kahan margaya hai be!!???..(Taqi ki awaz sunkar wo seedha hota aur tab usse hosh aata hai k wo raat car men hi soogaya tha)
Hashim: kiyon!!??..
Taqi: kiyon wiyon chorh..ye bta k too hai Kahan???..
Hashim: Karachi men!!..
Taqi: KIYa!!!!too Karachi kiyon gaya hai..Tera demagh thekane par hai k nhi..aaj Teri sponsers k sath meeting hai..aur too Karachi men betha hoa hai..
Hashim: Cancel karde!!..
Taqi: Kiya!!???...lekin kiyon..
Hashim: Taqi men kehraha hon.. meeting cancel karde to karde..samjh arahi hai..
Taqi: Islamabad kab tak araha hai!!??
Hashim: pta nhi!!..ya shayad kabhi nhi!!!!...
(And Hashim cuts the call)
................(On the other side)
Taqi: Kiya Matlab pta nhi...hello..hello Hashim!!!?????...
Voice: Kiya hoa???
Taqi: usne call cut kardi aunty!!..(Right now he was in Malhotra's Mansion..)
Murtaza Sahab: I knew it!!..majal hai Jo ye aadmi tameez se baat karle..
Masooma begum: baas bhi Karen Murtaza!!..
Murtaza Sahab: baas karke hi too itna begra hai wo..zra khayal nhi hai usse..na hi apna aur na hi apne future ka..!!(Issi ke sath Murtaza Sahab apne office k liye nikal jaate Hain.)
Masooma begum: Taqi!! Mere bacche ko kisi bhi tarhan yahan leker aao!!..
Taqi: aunty aap fikar na Karen men karta hon kuch!!..(Taqi bhi ye kehkar hall se nikal jaata aur nikalne se pehle Hashim ko message karna nhi bholta)
..........................................................