"Chapter 4"

235 11 0
                                    

(Hashim ko na chahte we bhi Islamabad aana hi parhta hai..Abhi wo apni maa k pass leta unki salwaten sunraha hota hai)

Hashim: Mom baas bhi Karen aab too men aahi gaya hona..chalen Rona band Karen..
Sakina bi: Chote Maliq!!!..
Hashim: Jee Sakina bi bolen!!!..
Sakina bi: jee wo aapke dost Taqi sahab aai Hain..
Hashim: theek hai aap unhe mere room men bethain men aaraha hon..

(Thori der baad hi Hashim apne room men aata hai..uske enter hote hi Taqi usse zoor se hug karta hai)

Hashim: Kiya Kar raha hai Taqi???..
Baas karde Rooe ga Kiya??..
Taqi: mujeh pta tha tum zaror aaoge.. aaj mujeh apna porana dost wapis milgaya..
Hashim: sahi keh raha hai too...too ne kaha tha na usse jori har cheez wahin Zameen men gaar don gaar diya Saab kuch..wo acche lamhat, pyar bhari baten, aur... Shayad apna Dil bhi...
Taqi: ye too!!...

(Taqi isse pehle k kuch aur bolta.. Mola Baqsh room men taqreeban bhagtewe aata hai)

Mola Baqsh: Chote Maliq!!!!?..
Hashim: Kiya hogaya hai Mola Baqsh aur kitni dafa mene kaha hai k nock karke aaya Karen..
Mola Baqsh: Ww..wo..Chote Maliq..wo
Hashim: ye Kiya wo wo laga rakha hai sedhi tarahan btao..
Mola Baqsh: woo..Bare Maliq aapko porch men bola rahe Hain...
Hashim: Porch men!!????...esa bhi Kiya hogaya??..
Mola Baqsh: wo aap khud chalke dekh Len..
Taqi: Chalo bhi dekhte Hain..
Hashim: hmm!?..

................................,........................

(Dono hi jaldi see porch men pohochte hain..aur Aage ka manzar dekh ke Hashim sameth Saab shocked hojate Hain.. kiyon ke car ki digy kholi hoti hai aur usme men horain hoti hai)

Murtaza Sahab: ye Saab Kiya hai Hashim???..Kon hai ye larki??..aur tumhari car ki digy men Kiya Kar rahi hai??..
Hashim: mujeh nhi pta!?..
Murtaza Sahab: Kiya Matlab nhi pta ye larki tumhari car ki digy men se meli hai aur tum kehrahe ho tumhe nhi pta...!!!
Hashim: jab men keh raha hon k mujeh nhi pta too Matlab nhi pta.. I don't know ye Meri car men Kahan se aai..
Taqi: Uncle, Hashim..ye Saab baad men bhi discuss kasakte Hain..filhal iss larki ko hospital leke jana hoga..
Murtaza Sahab: hospital leke jaane ki zarorat nhi hai.. scandal ban jaiga.. hum apne family doctor ko yahan bola lete Hain..isse Guest room men le jao!!..

(Ye bolkar Murtaza Sahab wahan se chale jaate Hain)

Taqi: Han Bhai utha!!!..
Hashim: Kiya!!??..
Taqi: iss larki ko!!..
Hashim: Men!!????..hargiz nhi!!..
Taqi: Ooo Bhai!!..accha help hi karde..
Hashim: accha natak na Kar zyada araha hon..

(Hashim Taqi ki help karne aage barhta hai aur peeche se Taqi wahan se bhaag jaata hai..aur bechare Hashim ko akele hi Horain ko uthake Ghar men le jana parhta hai..)

(Hashim bazon men Horain ko liye jab Ghar men enter hota hai too samne stairs se utarti Masooma begum bhagtewe uss Tak aati hain)

Masooma begum: Hashim ye larki kon hai..!?aur isse Kiya hoa???..
Hashim: MoM please aab aap nhi!!.. Doctor Furqaan ko call karen..

(Hashim Horain ko room men chor Kar Ghar se hi Bahar Chala jaata hai.. thori der men doctor Sahab bhi aajaten Hain..)

Masooma begum: doctor Sahab ko pareshani ki baat too nhi hai???..
Doc.Furqan: as such too nhi..Han hosakti hai like Short term Memory loss type something but don't worry wo sirf kuch dino ka hoga phir ye pehle jesi hojaingi..wese ye Hain Kon??..
Masooma begum: yee...Meri hone wali bahoo hai!!..

"BeWafa"(Complete Novel)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें