(At Hashim's Studio, Islamabad)
(Hashim apne office men betha tha samne Hoor khari chup chap usse sunn rahi thi)
Hashim: aab mujeh Sach Sach btao.. kiske kehne par Kar rahi hoo ye Saab.. Kiya plan hai tumhara..wait a second!!. Kahin tumhe dad ne too.. samjh gaya..tum ye Saab Mr.Malhotra k kehne par Kar rahi hoo na..btao mujeh..kitne pese diye hain unhone btao!!! Men tumhe usse zyada donga.. lekin Meri jaan chorh Doo.. aur chali jao yahan se....
Hoor: mujeh nhi pta k aap Kon Hain aur ye Saab kiyon bol rahe hain..lekin men itna zaror jaanti hon..men Chnd peson k liye kabhi apna eman nhi bechsakti..isi liye please mujh par esa elzaam na lagai..
Hashim: Oh yeah!!..wo too mujeh pta chal hi jaiga..k akhir tum kis qisam ki larki hoo..lekin yaad rakhna agar mujeh tumhare khilaf ek bhi proof milgaya na..I swear wo din tumhara iss company too Kiya iss dunya ka akhri din hoga..Got it!!..Now leave!!..(Hashim itni zoor se kehta hai k hoor sehem jaati hai aur taqreeban bhagtewe apne cabin k bahar men pohochti hai.. Collidor se guzarta Taqi bhi ye Saab dekh k Hashim k cabin men jaata hai)
Taqi: ye Saab kiya hai Hashim???..
Hashim: Kya??..tum nhi jaante ye larki Dad.....
Taqi: men Saab janta hon..lekin Haami ye bhi too hosakta hai k ye larki Sach bolrahi hoo..ya ye bhi too hosakta hai k ye tumhari koi fan ho.. isne tumhe dekha hoo aur tumhari car ki digy men chup gai hoo..aur phir safocation ki wajah se iss larki ka nervous Break down hogaya hoo isi liye wo Saab bhool gai.. anything is possible Haami...isi liye please jab Tak isse Saab kuch proper yaad nhi aajata at least Tab Tak uske sath nice behave karsakte ho.. aur phir iss larki family bhi kabhi na kabhi police men report karaigi na.. mene Karachi Districts k SHO se baat Karli hai.. report aaigi too wo Saab se pehle Hume btainge..
Hashim:accha baas Kar apna ye lecture samjh gaya men..
Taqi: kher...abhi tumhari sponsers k sath meeting hai please koi bhand mat karna..
Hashim: accha theek hai...
Taqi: aur suno Hoor ko bhi sath le jana..
Hashim: kis Khushi men???..
Taqi: bhi tum shayad bhool rahe hoo.. wo tumhari PA hai yaani PErsOnal Assistant...
Hashim: Han pta pta hai..yaad dilane ki zarorat nhi hai.. Jaraha hon.. bye!!
Taqi: Khuda Hafiz!!..........................................................
(Right now, Hashim was sitting in Conference room with his sponsors along with Hoor)
Rajab Sahab: Hashim tum too jante hi hoo..hum tumhare sath kaafi salon se kaam karte aarahe Hain..par!!!..
Hashim: Kiya par??..
Suliman Sahab: dekho Hashim tumhara previous record dekh k too hum apke sath kaam nhi karna chahte...Lekin...
Hashim: What the hell!!??..kiya Matlab hai aap logon ka..men manta hon k Pichle ek Doo songs mere zyada hit nhi hoe lekin iska hargiz ye Matlab nhi hai k aainda honge Bhi nhi.. arre aap Kiya deal cancel karenge men khud ye deal cancel karta hon..(Ye bolke Hashim Conference room se Bahar nikal jaata hai)
Hoor: please aap loog ye deal cancel na kijiyega..Hashim Jee zaror aap logon ko iss baar best song record karke denge.. please Mera yaqeen Karen aap loog ek baar..
Mr.Suliman: bete hum Kiya Kar sakte Hain jab wo khud hi ye deal nhi take a chahta..
Hoor: aapko too pta hai k woo ghusse men kuch bhi boldete Hain..aap baas mujeh do din ka time den..wo khud yahan aake aapse baat karenge.. I promise..
Mr.Rajab: theek hai beta agar aap kehti Hain too hum do din ka time de dete hain lekin sirf 2 days...
Hoor: thank you..Thank you sooo much!!!.