Jason egy eléggé drága étterembe vitt.
-Ezzel felvágni akarsz Jason?-Kérdeztem tőle de persze viccből.
-Persze,hölgyem.-Nevettük el magunkat.
Jason gyorsan kicsatolta a biztonsági övét kiszállt a kocsiból és az én ajtómhoz sietett. Kikapcsoltam én is az övemet és kiszálltam a kocsiból.-Köszönöm.-Néztem rá. Még csak most veszem észre hogy Jasonon mennyire jól áll az ing és az öltöny. Az ingje alól pedig jól kilátszódnak a kidolgozott izmai...Huhh.
Jason kézen fogott és elindultunk az étterem bejárata felé. Bentről még jobban nézett ki az étterem.Hangulatos fény,szürke falak,fekete márvány padló amin kopogott a magas sarkúm. Voltak hosszú asztalok több főre, voltak kerek asztalok, és kétfősek is.
Nekem pedig feltűnt hogy van egy eldugottabb kétfős asztal. Ahol sokkal hangulatosabb volt a világítás.-Az ott a mi asztalunk?-Kérdeztem Jasontől és az eldugott kétfős részhez böktem a fejemmel.
-Nem...Annyira nem mentek jól most a rablások..-Súgta a fülembe.-Egyébként vicceltem. Az a miénk. És jól ment a munka is.-Kacsintott rám. Erre én csak bólintottam egyet.
Nem hiszem el. Elhoz egy luxus étterembe és még lefoglal nekünk egy külön asztalt. Jó tudom a maffia élet már csak így megy. Főleg fiúknak...Azon csodálkozom hogy testőröket nem rendelt ide.
Jasonnal elindultunk az asztalunk felé és amint leültünk hivott egy pincért.
Persze a legszebb nő pincér jött oda..-Mit hozhatok?-És még meg is bámulja. Bazdmeg ennek nem tűnik fel hogy nem egyedül jött ide? Hanem velem. Egy lánnyal...Kicsit féltékeny tipús vagyok...
-Kérnénk egy üveggel a legfinomabb borukból ételnek én még nem tudom. Molly,te?
-Én sem tudom még.
-Rendben akkor hozom a bort. Addig válasszanak.
-Láttad?-Suttogtam neki.
-Mit is?
-Úgy bámult. Nem igaz hogy nem vetted észre. Szerintem már nedves volt a csaj...-Amikor befejeztem Jason elnevette magát.
-Egy,észre vettem de nem zavart...a suliban már hozzá kellett szoknom. Kettő. Te. Te...Féltékeny vagy.
-Miii. Nem is. Csak észre vettem. És mondtam neked. Jó...De.
-Mondtam én.
Ebben a pillanatban vissza jött a pincér csaj a borral és töltött nekünk aztán letette az asztalra. Elővette a kis papír tömböt és megkérdezte mit hozhat.
Én csak egy juhar szirupos palacsintát kértem eperrel. Valamiért nem voltam éhes.
Jason se lehetett éhes mert ő gorfit kért.-Nem vagy éhes?-Kérdezte amint elment a pincér nő.
-Nem. Most nincs akkora ét vágyam. Na és te?
-Nekem sincs.
Jasonnal elkezdünk beszélgetni rendesen is. Pl hogy kinek mi a kedvenc sorozata, gyerekkorról is volt szó. Régi
szerelmekről. Én még azt is megkérdeztem tőle hogy miért jó nekik hogy napról napra új lányt basznak át.
Erre viszont nem adott választ...Köbö egy órával késöbb Jason intett a pincérnek hogy fizetni szeretne.
Most egy pasi jött. Szerencsére...Vagy mégsem...-Jasoon. Megint itt?-Kérdezte tőle a pincér.-Megint? Honnan ismeri...?
-Amint látod.
-Ez az asztal szinte már a tiéd-nevették el magukat.-Tessék? Nem szóltam egy szót sem felálltam és kimentem a mosdóba. Nem kellett mosdóznom. Csak nem értettem mi ez az egész. És jobbnak tartottam ha eljövök. A sminkem miatt inkább nem mostam arcot. Bent álltam egy 5percet aztán kimentem.
-Mehetünk?-Kérdezte Jason.
-Igen.-Felvettem a bőrkabátom és Jasonba kapaszkodva kisétáltunk.
-Hogy értette ezt a pincér? Ide hoztad eddig az összes kúrós nődet?-Nem válaszolt.-Ez most komoly!? Te tényleg ide hozod őket elolvadnak a látványtól meg hogy mennyire romi. Megkúrod őket aztán mondod hogy viszlát és azt hiszed ez így rendjén van?
-Molly...-Közeledett felém.
-Nehogy hozzám érj.-Léptem hátra.-Én naív azt hittem hogy más vagyok neked mint a többi...Meg hogy majd miattam megváltozol.
-Molly amióta ismerlek nem néztem lányra úgy mint rád.
-Jason,késő. Olyan helyre kellett volna vinned ahova nem az összes kurvádat. Nyisd ki a kocsit és vigyél haza.
Jason kinyitotta a kocsiját és mindketten beültünk én át vettem az edző cipőt becsatoltam magamat és elindultunk.
-Kitehedsz a ház elött.
-Jó.-Ennyit a nagy járásról és a tökéletes randiról. Fújj. Undorító vagyok. Komolyan azt hittem hogy más vagyok mint a többi? Ugyan olyan vagyok neki. Ez az egész neki nem jelentett semmit.
Egész úton nem szóltunk semmit. Jason az útra koncentrált én pedig még mindig ezen agyaltam. Többször is hallottam hogy Jason mondani akar valamit aztán sóhajt egyet.
-Molly. Én esküszöm érzek irántad.-Mondta amikor szálltam volna ki.
-Jason. Ezt ott basztad el hogy oda vittél ahova az összes kurvádat.-Ránéztem és láttam hogy nem tervez mondani semmit ezért kiszálltam és besiettem a házba. Jason még akkor is ott állt a kocsival amikor becsuktam az ajtót.
A házban nem hallottam senkit. Gyorsan felsiettem a szobámba és felkaptam a pizsomámat. Aztán a fürdőmbe mentem és lemostam a sminkem. Befeküdtem az ágyamba bekapcsoltam a tvmet és úgy tíz fél tizenegy körül bealudtam.
YOU ARE READING
Maffia Szerelmesei
AdventureMolly egy maffia vezér imád motorozni és lő térre járni a csapatával. Egy nap elmennek egy koncertre ahol ott van a fiúkból álló maffia csapat amiről ők nem tudnak. Másnap Molly a saját ágyában kel de nem egyedül hanem egy fiúval. -Hát tudod...-Kezd...