Amikor kiszálltunk a kocsimból mindenki nevetett. Rajtam. Engem néztek és nevettek. Ha Jason tényleg àtvert és valaki levideózta amikor megcsókoltam akkor a sürgőségin köt ki. Jason is és az is aki videózott.
-Molly Ross!-Szólitott meg az igazgató a suli udvarból. Szuper! Most kezdődik a napom és már nevetnek rajtam aztán az igazgató szól rám.
-Igen Mrs.Wood?-Oda sétáltam az igazgatóhoz mert nem akartam hogy még nagyobb bajba kerüljek.
-Jöjjön velem.-Mondta. Határozottan megfordult és elindult. Hátra néztem ahol a lányok álltak és aggódó szemmel néztek rám. Egy olyan pillantással néztem rájuk hogy majd mesélek. Elindultam az igazgató után aki már a bejárati ajtóhoz közeledett szóval kicsit gyorsabban sétáltam mögé.Az igazgatói irodába mentünk.
-Üljön le.-Utasított az igazgató nő.
Leültem és ő is leült a helyére.
-Eljutott hozzám egy videó. Amin Te és Jason szerepeltek. Jasonel még nem beszéltem mert itt sincs úgy hogy elöbb veled beszélek és meg is mutatom a videót hogy mindenre tisztán emlékezz.-Felém fordított egy telefont amin volt a videó. Az egész beszélgetésünk rajta volt. Minden. A csúja szavak. Az hogy semilyen viszony nem lehet köztünk. És a végén még a csókolózás is és az is tisztán látszott hogy a pisztoly leesik. És azzal sétálok el a végén.
-Még a csúnya szavakkal és a csókkal nincs is bajom mert magány ügy és az iskolámban nem hallottalak csúnyán beszélni. De Molly az a fegyver mi? Miért vittél egy találkozóra fegyvert egyentalán miért van nálad?
-Nem igazi fegyver.
-Ó nekem nagyon is annak tűnik!-Emelte fel a hangját.
-Igazi vagy sem nem akartam és sosem akarotam megölni bárkit is.-Próbáltam nem felemelni a hangom mert akkor még nagyobb bajba kerülnék.
-És most itt van nálad?
-Nem. Mondom hogy nem igazi fegyver. Kutassa át a holmijaimat. Egyetlen egy ölő eszköz sincs nálam.-Amint ezt kimondtam becsengettek.-Mrs.Wood? Elmehetek órára?-Kérdeztem.
-Menjél!-Kisétáltam az igazgatóiból és siettem órára. Mivel siettem és nem figyeltem neki mentem valakinek. Szuper! A nap fény pontja. Felnéztem hogy kinek mentem neki. Nem más volt mint Jason.
-Gyere,segítek.-Nyújtotta a kezét de nem fogadtam el.
-Nem kell a segítséged! Menj az igazgatóhoz keres téged.-Fel álltam és elsétáltam melette. Ő még egy pár másodpercig egy helyben állt aztán hallottam hogy elindul.Amikor az osztályterem ajtója elé értem bekopogtam rajta.
-Jöjjön!-Szólt ki az osztálytársam. Benyitottam az ajtón és nem volt egy tanár sem bent.
-Lyukas óra?-Kérdeztem mire mindenki aházott egyet. Leültem a legutolsó padba bedugtam a fülesem és zenét hallgattam. Launak és Melissának angoljuk van Michellenek pedig törije. Nekem kémiám lenne ha lenne tanár.
Igazából örülök amiért nincs tanár de jobb lenne ha a többieknek sem lenne mert akkor mesélhetnék nekik. Olyan tizenöt perc telhetett el amikor kopogtak az ajtón és már nyitották is. Hát így sok értelme volt a kopogásnak. Az ofőnk jött a tánc tanárunkkal.
-Hol van a tanárotok?-Kérdezte az ofő.
-Nem tudjuk. Lyukas óra.-Válaszolt az egyik osztálytársam.
-Hàt oké. Az miatt jöttünk mert ma négy órára vissza kell jönnötök a tesiterembe és megtartjuk az első órát. Mert multkor elmaradt. Szombaton ként egy órakor lesz próba.-Mondta a tánc tanár.
-És akinek szombaton egy órára van fontos dolga?-Kérdeztem én arra gondolva hogy lehet akkor lesz maffiás dolgunk.
-Ő vagy a táncot vagy azt halasztja el.-Válaszolt a tanárnő.-Ja és akinek nem itt van órája annak szóljatok.-Ez után kisétáltak a teremből és megint magára hagyták az osztályt.
-Molly!-Szólt az egyik fiú osztálytársam.
-Mivan?-Néztem rá olya nézéssel hogy gyorsan mondja mert nem érdekel.
-Nem te csókolóztál Jasonel?-Amint ezt kimondta az egész osztály nevetésben tört ki.
-És ha igen? Feljelentesz mert Jason Brownal csókolóztam?-Nevettem fel.
-Miből gondolod hogy érdekled őt?-Szólalt meg az osztály ribanca.
-Miért te jobban érdekled őt?-Vontam fel a jobb szemöldököm.
-Persze.-Mosolygott és hátra dobta a haját a válláról. Ezen csak nevetni tudtam.
-Szóval,-Néztem arra a fiúra aki kezdte az egészet.-Fel jelentesz ezért? Csak úgy meg súgom hogy innen senki sem ismeri az igazi énem.
-Nem jelentelek fel nyugi.-Tudtam hogy félős.
-Én is úgy gondoltam ha nem szeretnél a sürgőségin kikötni.-Mosolyodtam el aztán kimentem a teremből. Igaz hogy még tartana az óránk de úgy is lyukas óra van. Az udvarra mentem ahol leültem a szokásos padunkhoz és vártam hogy kicsöngessenek a többiek órájáról.
STAI LEGGENDO
Maffia Szerelmesei
AvventuraMolly egy maffia vezér imád motorozni és lő térre járni a csapatával. Egy nap elmennek egy koncertre ahol ott van a fiúkból álló maffia csapat amiről ők nem tudnak. Másnap Molly a saját ágyában kel de nem egyedül hanem egy fiúval. -Hát tudod...-Kezd...