Molly
Reggel az ébresztőm idegesítő hangja zavarta meg az álmom. Rögtön rácsaptam a "Leállítás" gombra és eszembe jutott a tegnap este.
Tegnap Jasonhoz jöttem.
Megbeszéltem vele hogy itt alszom.
Este közölte velem hogy szeret.
Utánna én is bevallottam az érzéseim neki.
Aztán megbeszéltük hogy titokban járunk.
Kiváncsi vagyok mennyire fog menni.-Min gondolkozol szépségem?-Zavarta meg a gondolataimat Jason.
-Rajtunk...Nem hiszem el hogy összejöttünk. Ne értsd félre örülök neki meg minden csak durva hogy ilyen hamar összejöttünk. De.
-De?-Ráncolta össze a szemöldökét.
-Ahoz hogy igazán el nyerd a szívem elkell vinned randizni. És a suliban meg utcán nem mutatkozhatunk úgy mint egy pár.
-Oké. De most kérek egy csókot.-Megfogta a derekam és magához húzott. Ráültem a csipőjére és lehajoltam hozzá. Szépen lassan a szájához érintettem az enyémet utána pedig megcsókoltam. Most lassan csókolóztunk. Ő fogta a csípőm én pedig a haját simogattam. Levegő hiány miatt lihegve váltunk el egymástól. Vissza felültem és rá néztem. Csillogott a szeme. Mosoly bujkált szája szélén. Egyértelmű volt hogy boldog. Nem láttam még ilyennek. Mindig csak a durci mogorva Jasont láttam. Suliban is. Utcán is. Bulikon is. Mindenhol. De most. Kifejezetten boldognak láttam.-Min gondolkozol,hercegnő?-Felemelte a kezét és megsimogatta az arcomat.
-Sosem láttalak még ilyen boldognak. Mindig csak a goromba Jasont láttam. De most. Én láthatlak elsőnek boldogan.
-Hát...Amióta jóban vagyunk,boldog vagyok. Boldogabb...-Hirtelen elnézett róla a szoba egyik részébe.
-Ez cuki dee,miért csak boldogabb..? Valami baj van?
-Nincs,nyugi. Minden oké. Csak mivel nem mutatkozhatunk együtt. Ez hát. Ez rossz.-De édeess...
-Ahh igen tudom. Nekem is rossz...
Ez után Jasont utoljára megcsókoltam és elmentünk készülődni. Amég Jason felöltözött megcsinálta egy kicsit a haját felkapta a táskáját és mentünk is. Én felkaptam a kezemben a tegnapi ruháim amiket most nem veszek fel mivel Jason pólója és boxere tökéletesen takart. Miután bele bújtam a cipőmbe kimentünk a garázshoz és Jason kocsijához mentünk. Nem is tudtam hogy ennyi kocsijuk van. Elég lenne mindenkinek egy de nekik még van plussz kettő... A kocsim Jasonéknél hagyom és majd beugrok érte.
Amikor haza értünk megnyugodtam hogy még senki nincs fent. Gyorsan bementem a szobámba ledobtam a cuccaim Jason ruháit levettem és magamra rángattam egy V kivágású hosszú ujjút és egy fekete térdnél szakadt nadrágot. Sminknek gyorsan bealapozóztam a fejem,kifésültem a hajam felvettem a táskám és telóm aztán szaladtam is Jasonhez.
-Megjöttem. Nem ülünk be enni valahova?-Beültem a kocsiba és Jasonre néztem.
-De mehetünk. Úgy is éhes vagyok meg van egy csomó időnk.-Rá mosolyogtam aztán elindultunk,Jason egy kávézóba vitt. Jason rántottát én meleg szendvicset kértem. Mindketten kértünk egy kávét is. Miközben ettünk beszélgettünk minden féléről. Annyira beszélgettünk,hogy még azt sem vettük észre,hogy a lányok kb zaklatnak engem. Ugye mivel este nem vették észre hogy nem vagyok otthon vagy úgy gondolták hogy majd haza megyek nem írtak. Most reggel vették észre ezért most keresnek. Amikor elsőnek felhívtak akkor vettem észre hogy már háromnegyed nyolc van és nyolckor kezdődik az óránk.
-Jason. Mennünk kell. Negyvenöt van.-Bólintott egyet én pedig felvettem a bőrkabátom felkaptam a táskám és telóm az asztalról. Jason ez idő alatt kifizette a reggelinket és ő is felvette a táskáját. Kimentünk a kocsihoz és nagy gázzal indultunk a suliba.
-Öhm...Jó lesz ha a sarkon ki teszel. Nem szeretném hogy együtt lássanak minket. Mármint jó lenne meg a sulival nem lenne baj. De...
-De a lányok...-Fejezte be a mondatom.-Tudom.-Sóhajtott egyet,rám nézett és a kezét a combomra tette.-Szeretlek.-Megállt a suli utcája előtt hogy úgy nézzen ki mintha nem vele lettem volna.
-Szeretlek.-Megcsókoltam,remélem nem ma utoljára,kinyitottam a kocsiajtót és elindultam a suli felé. Ő gyorsan elhajtott mellettem és a parkolóban megállt. Kiszállt úgy mintha semmi sem történt volna és lepacsizott a haverjaival. Egy pillanatra felém nézett és rám mosolygott. Én pedig vissza...Ésss el is pirultam...
Gyorsabbra vettem a tempót mivel már ötven múlt és be kéne érnem mert matek lesz és ugye a matek tanár rühell...Ötvenhatra beértem a terembe gyorsan lehuppantam Michelle mellé a legutolsó padba. Előttünk Melissáék ültek. Amint észre vettek felém fordultak.
-Hova mentél?-Kérdezte Lau.
-Hol aludtál?-Kérdezte Michelle.
-Haza jöttél reggel?-Kérdezte Melissa.
-Átmentem Paulához,vele járok Oroszra...Szóval átmentem hozzá mert úgy éreztem valakinek mesélnem kell. És már éjfél volt amikor végeztem szóval úgy döntöttünk nála alszom. Reggel elaludtunk és amikor haza mentem ti már nem voltatok ott. Ennyi.-Meséltem a gyorsan kitalált kamu storym miközben elővettem a cuccaim. Paulának gyorsan írtam mielőtt ide értem hogy ha kérdezik nála voltam. Szerencsére a matek tanár bejött ezzel megszakítva a beszélgetésünk.
Az utolsó elötti órámra kerestem elő a cuccaim amikor észre vettem hogy valaki tett valamit a farzsebembe gyorsan megfordultam és Jason sétált a folyosón mintha semmi se történt volna. Kivettem a cetlit a zsebemből amin a következő állt:Kedves Mia. Szeretnék elmenni veled ma egy randira. Ha neked megfelel a ma és az este nyolc akkor nyolckor gyere ki az utcátok sarkára. Véletlenül se lássanak meg. Ha nem jó írj nekem egy üzenetet. Csak akkor írj ha nem jó. Elötte ne egyél,étterembe megyünk. Öltözz fel elegánsan. Biztos van valami szexi de mégis elegáns ruha abban a nagy szekrényedben. Üdv.:J.B.
De kis cukiii. Már értitek miért szerettem bele? Pont ez miatt. Tud ő kedves,tisztelettudó lenni ha akar. Megfordítottam a cetlit és irtam a másik oldalára:Kedves J.B. Nagyon szívesen veled megyek ma nyolckor. Már tudom is mit veszek fel...;) Este tali. Üdv.:M.R.
Összehajtogattam a papírt a zsebembe dugtam és majd eljuttatom hozzá. Megfogtam az Orosz könyveim és mentem is órára.
Már tizenöt perce itt vagyok és biztos hogy senki nincs a folyosón szóval jelentkeztem...
-Igen Molly!-Szólított a tanár úr.
-Kimehetek mosdóba?-A tanár válasza az volt hogy igen de siessek. Gyorsan kimentem és Jason szekrényéhez siettem. Valaki kinyúlt a szertárból és behúzott.
-Szerelmem.-Csókolt meg Jason.
-Jason. Te mit keresel kint?
-Láttam hogy irtál a lapra és biztos voltam benne hogy oda akarod adni. Most elmondhatod mit írtál rá.
-Csak annyit hogy szívesen elmegyek veled. És este tali.
-Tényleeeg? Molly mond el mit írtál rá.
-Csak ezt.-Jason benyúlt a farzsebembe és kivette a cetlit.
-Áh szóval tudod mit akarsz fel venni. Hm...Remélem dögös leszel benne.-Megnyalta a száját aztán adott egy csókot és kiment. Kössz én is szeretlek. Visszasiettem órára és leültem a helyemre. Fél órával késöbb vége lett az órának és mentem a tesi terembe mivel táncunk lesz. Felvettem a tesi ruhám és bementünk a csajokkal a terembe. A fiúk már ott voltak meg pár lány. A tánc tanárunk is,aki amúgy jó fej.
Amikor mindenki bejött kezdetét vette a tánc.Na hát sok idő után de itt a kövi rész. Mostantól igyekszem sűrűbben írni de csináljuk a házat és HA elkezdődik a suli nem nagyon lesz időm...😞❤️
YOU ARE READING
Maffia Szerelmesei
AdventureMolly egy maffia vezér imád motorozni és lő térre járni a csapatával. Egy nap elmennek egy koncertre ahol ott van a fiúkból álló maffia csapat amiről ők nem tudnak. Másnap Molly a saját ágyában kel de nem egyedül hanem egy fiúval. -Hát tudod...-Kezd...