O-

21 6 3
                                    

"Benim güzeller güzelim, Manolya'm.

Bu sefer mektubumu hızlıca yazacağım ve erken gelecek. Yani en azından öyle umuyorum.

Bugün uzun yazamayacağım çünkü birazdan malzeme yüklenecek gemiye, dağıtıma gideceğiz ve ne kadar sürer bilmiyorum ama birkaç hafta kıyıya gelmeyeceğiz. Bu yüzden bir süre mektup gönderemeyeceğim.

Bu durum beni çok üzüyor sevgilim ama elimden bir şey gelmiyor. Yine de merak etme, tehlikeli olmayacak ve sağ salim kıyıya döneceğimize eminim.

Bir önceki mektubumuzda kızımızın seni yorduğunu söylemişsin. Lütfen kendine çok dikkat et Manolya'm, ben orada yokken daha dikkatli olmalısın. Hatta sen ablanın yanına mı gitsen acaba Yujin? Ya da o mu gelse, en azından doğuma kadar yanında dursa, zaten şunun şurasında üç dört ayın falan kaldı, ha?

Ah, kesin itiraz ediyorsundur şu an, tanıyorum seni. Peki, öyle olsun... O zaman en azından Seoyun sık sık yanına gelsin. Hamileliğin son zamanları tehlikeli olabiliyormuş, Yoongi öyle diyor, oğlunun doğumuna son iki ay kala eşi çok zorlanmış.

Keşke yanınızda olabilsem... Şimdi gitmem gerekiyor hayatım. Bu mektubuma cevap verme şimdilik olur mu? Bana ulaşamayacak çünkü, teslim edilmeyince de atıyorlar mektupları. Sen benim sana mektup göndermemi bekle, en kısa sürede görüşebilmek dileğiyle.

Sizi seviyorum.

-Kim Seokjin."

__ 3 hafta sonra __

"Benim güzeller güzelim, Manolya'm.

Sonunda döndük, üç haftadır sana yazmadım ve o kadar özledim ki mektuplarını heyecanla bekleyip her gelişinde yüzümdeki kocaman gülümsemeyle okumayı.

Bugün gemiyi limana getirdik. Birkaç gün boyunca dinleneceğiz ve sonra yeniden dağıtıma çıkacağız. Ayrıca sana çok güzel bir haberim var Yujin, bir sonraki dinlenme yerimiz Gwacheon. Yani birkaç ay sonra görüşme ihtimalimiz olabilir. Tabii kesin bir şey söylemiyorum. Çünkü bir ihtimal liman değişikliği yapılabilir ama şu an ki duruma bakarsak Gwacheon bir sonraki durağımız gibi gözüküyor. Umarım bir değişiklik olmaz ve en kısa sürede yanınıza gelebilirim sevgilim.

Şu an Busan'ın limanındaki en iyi pansiyonda kalıyoruz. Çarşaflarımız tertemiz ve aşçıları da çok güzel yemekler yapıyor. Hatta bu yüzden biraz kilo aldığımı düşünüyorum. Gerçi senin yemeklerini de çok özlüyorum ama gelene kadar böylesiyle yetinmek zorundayım.

Bazen gemide yolculuk sırasında denize dalıp gidiyor gözlerim. Birlikte olduğumuz anları düşünüyorum, bu öyle güzel ki... Beraber diktiğimiz çiçeğin yanında yaptığımız onlarca piknik, birlikte parktaki salıncakları kırışımız, hele bir de lisedeyken okuldan kaçtığımız günü hatırlıyorum da, çok cesurmuşuz gerçekten. Çocukluğum olduğun için minnettarım sana sevgilim. Beni hiç bırakmadığın için, bana bir evlat vereceğin için, birlikte geçirdiğimiz her saniye için sana minnettarım.

Şimdi mektubu bitirmem lazım Sevgilim. Yoongi ile bir şeyler içmeye gidelim dedik. Beni bekliyor ve ben birazcık fırça yemiş olabilirim. Mektubu yazarken onu çok fazla beklettim diye söylenip duruyor.

Bir sonraki mektubumuzda görüşmek üzere Manolya'm.
Kendine ve kızımıza çok iyi bak.
Sizi seviyorum.

-Kim Seokjin."

__ 1 hafta sonra __

"Sevgilim,

Gözlerim dolu dolu okudum mektubunu. Biliyor musun bebeğimiz artık tekme atıyor. Onunla beraber yemekler yapıyoruz, geziyoruz, Seoyun teyzesi bugün biz yiyelim diye çok güzel bir çikolatalı pasta yapmış. Keşke sen de bizimle olsaydın, her seferinde dudağıma bulaştırdığım çikolatayı bugün bulaştırmadan yemeyi başardım. Çünkü sen yoktun ve silemeyecektin.

Umarım gerçekten kilo almışsındır Seokjin, çünkü biz bebeğimle çokça kilo aldık ve bu kilolar nasıl gidecek acaba çok merak ediyorum. Beni böyle şişko bir halde de seversin değil mi sevgilim? Aynada kendime bakınca bir topa benziyorum artık. Yedinci ayın sonuna geliyoruz, daha da büyüyecek karnım, ah...

Neyse canım, bebeğimiz sağlıklı olsun da, gerisi önemli değil. Ayrıca Seokjin, beni her şekilde sevmek zorundasın!

Bak bebeğimiz de tekme attı, o da sana diyor ki: 'annemi her şekilde sevmek zorundasın babacığım!'

Gördüğün gibi biz bebeğimle çok güçlü bir takımız. Ah bir de, gerçekten çok sevindim buraya gelme ihtimalinize. Hatta sevinçten havaya uçabilirdik bebeğimle ama çok ağırız, yere çakılırız falan şimdi...

Her gece yatmadan önce dua edeceğim buraya gelmeniz için.

Ay yeter bu kadar, yoruldum. Masaya eğilirken zorlanıyorum biraz, o yüzden mektuplarım kısa olursa lütfen yanlış anlama.

Şimdi bitiriyorum. Bol bol yemek ye ve kilo al, sağlığına dikkat et, en kısa sürede buraya gelmenizi diliyorum.

Seni çok seviyoruz.

-Kim Yujin."

__

-Lilya'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cordolium | Seokjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin