Kitap biraz karışık yani inşallah anlarsınız :(
Daddy: Pişt.
Minik Uke'm: Kimsiniz.
Daddy: Kimsiniz mi? Numaramı mı sildin sen.
Minik Uke'm: Ciddi soruyorum kimsiniz?
Daddy: Geceleri üstünde ne oluyor?
Minik Uke'm: Bu ne biçim soru. Battaniye yorgan falan oluyor tabiki de.
Daddy: Peki onun altında ne oluyor?
Minik Uke'm: Ne saçmalıyorsun sen? Ben oluyorum.
Daddy: Senin içinde ne oluyor? :)
Minik Uke'm: Böbrek, kalp, dalak.
Daddy: Sana şurdan bir dalarım.
Lan ben oluyorum içinde ben ;)Minik Uke'm: Lan oç! bir daha yakınıma yaklaşma. Benimle olduktan sonra habersizce çıkıp gitmişsin bir hafta sonra çıkıp bana mı yazıyorsun sen?
Daddy: Benim olduğumu bildiğin halde boşuna konuşturuyor musun beni?
Ben sadece birlikte olurum ve sabahına işim biter bunu bilerek bana geldin sanıyordum. Yanılıyor muyum?Minik Uke'm: Bennn.. ben! Ben senin malın değilim kullanıp atacaksın. Tamam bir hata yaptık ancak devamı gelmez şimdi uzatma bir daha da bana mesaj atma?
Daddy: Ne oluyor sana!! beni isteyen sendin. Bedenin altımda olmak için kıvranıyordu. Sana istediğini verdim ve vermeye devam edeceğim çünkü sen istiyorsun :k
Uke'm: Bu sefer sen mi vereceksin:)
Daddy: Nee ne diyorsun ayy yanaklarım niye kızardı. Bir dakika ne vermesi ayy götüm gidiyor komşular helpppp.
Minik Uke'm: Bu cidden sen misin bu ne biçim konuşma hoşuna gitmiş gibi shsnjsskks
Daddy: Ne münasebet her neyse seni istiyorum ben yanına geleceğim.
Minik Uke'm: Avucunu yalarsın. Senin yüzünden bir hafta boyunca sakat yürümek zorunda kaldım. Nasıl abandıysan.
Daddy: Sana bir sır vereyim mi? Hayatımda gördüğüm en iyi göt seninki😋 O göte bülbül öte benim bülbülüm :)
Minik Uke'm: Terbiyesiz sapık seni engele atıyorum.
Daddy: Nee! Dur! Yapma... Yapmayacaksın değil mi?? Hadi ama ikimizde aynı şeyleri istiyoruz ◖⚆ᴥ⚆◗
Minik Uke'm: Haklısınnn eee nasılsın?
Daddy: İyiyim ama buluşursak daha iyi olacağım ;)
Minik Uke'm: İyi misin? Kahretsin onca ettiğim beddua işe yaramamış.
Daddy: Laaaaan
(Bu kişi engellendi)Daddy: Neee engel mi aq çocuğuna bak sen.
(Bu kişi engellendi)Daddy: Şu anda nefes alıp, küfür veriyorum.
(Bu kişi engellendi)Daddy: 1 metrelik kızın giydiği 15cm'lik ayakkabıyı götüne sokacağım senin bekle sen.
(Bu kişi engellendi)Daddy: Gerçi benim bülbül o ayakkabıdan daha uzun 🤭
(Bu kişi engellendi)Daddy: Ne diyorum kendi kendime.
(Bu kişi engellendi)Daddy: Ah neyse akşama sendeyim bunu haber verecektim ama engellediğin için söyleyemedim sürpriz yapalım madem☺️☺️
(Bu kişi engellendi)Nasıl ilerlediğimi asla bilmiyorummm.... Ve asla yorum yapmıyorsunuz !!
Lütfen görüşlerinizi belirtin..
Ne yazıyorsun bırak bu işleri de diyebilirsiniz :))