Bitmeyen Bir Tutku
"Burayı porno sitesine çevirmeye ne dersin?"
Taehyung'un gözleri fal taşı gibi açılmış üstünde duran adama bakıyordu. İkisininde nefes alışverişleri bütün eve yankılanacak kadar şiddetliydi.
"Sadece sen, ben ve bedenlerimiz. Bunu saatlerce sürdürmeye ne dersin?"
Seokjin'e karşılık Taehyung ne cevap vereceğini şaşırmıştı. Evet bunu her şeyden çok istiyordu. Ancak onun oyuncağı olmasına müsaade edemezdi.
"Senin cinsel arzularına göre hareket etmek istemiyorum Seokjin."
Seokjin bu cevabı duymayı bekliyordu. İlk kez biri onu reddediyordu hemde defalarca. Gariptir ki sürekli onunla temas etmek istiyordu.
Seokjin, Taehyung'u yatak ile kendi arasında daha çok sıkıştırdı, bacaklarını bacakları arasına sokarken uzuvlarını da birbirine sürtmüştü.
"Peki o zaman bizde senin cinsel arzularına göre hareket ederiz. Olmaz mı?"
Seokjin'in elleri Taehyung'un göbeğine doğru yol alırken bir yandan da nefesini boynuna veriyordu açıkçası Taehyung'a başka bir şans bırakmamıştı ancak gene sorma gereği duydu.
"Sen ne istiyorsun Taehyung? Durmamı mı istiyorsun yoksa devam etmemi mi?"
Taehyung bu soruyla afallasada durması gerektiğini söyleyen beyni ile devam etmesi gerektiğini söyleyen kalbi arasında gidip geliyordu. İstiyorsun Taehyung, durman gerek taehyung düşünceleri bu yönde iken cevap vermesi imkansız gibiydi. Acaba tek yapması gereken akışına mı bırakmaktı?
Aniden iki bacağını Seokjin'in beline dolayıp, kollarını da boynuna geçirdi. Bu kesinlikle kendisinden beklenmediği bir hareketti.
"Bu gecelik akışına bırakmaya karar verdim."
Taehyung bu gece içinde bastırmış olduğu bütün arzuların gün yüzüne çıkacağını hissedebiliyordu.
Seokjin, Taehyung'un dudaklarını büyük bir açlıkla öpmeye başlarken Taehyung aniden onu durdurdu. Aklına bir şey geldiği için aceleyle gitmesi gereken yere gitti.
"Taehyung nereye gidiyorsun?
"Bekle geliyorum"
Seokjin bir kıkırtı bıraktı. Taehyung bunu görseydi kesinlikle tekrar aşık olacaktı bu adama çünkü daha önce kimseye bu kadar güzel gülmemişti.
"Geldim"
Taehyung elindeki kelepçeleri Jin'e gösterirken yandan yandan sırıtıp, göz kırparak yanına yaklaşıyordu.
"Tanrım Taehyung o elindeki ne?
bir dakika bir dakika bununla beni kelepçeleyeceğini düşünmüyorsun değil mi?"
"Bilmem şimdi anlarız."
Taehyung karşısında yarı uzanmış olan adamı tam uzanacak hale getirip üzerine çıktı. İki ellerinide birleştirip yukarı kaldırdı. Seokjin şaşkınlıktan kendinden geçmişti sadece Taehyung'un ne yapacağına bakıyordu. Kendine gelmeye çalıştığında ellerinin yatağın başlığına asılı halde bulmuştu.
"Taehyung kes şu saçmalığı çıkarır mısın şunları"
"Benim cinsel arzularıma göre hareket edeceğiz sanıyordum."
"Tamam da bu?"
"Bu da benim arzum."
Taehyung, Seokjin'in bir şey demesine izin vermeden açlıkla dudaklarını öpmeye başladı. Seokjin ne yaptığının farkında olmayan Taehyung'a daha fazla direnemeyip kendini öpücüklerine karşılık vermiş olarak buldu.
Taehyung ilk defa birisinin üzerinde hakimiyet kurmak istemiş ve kurmuştu da bu yüzden üzerinde tatlı bir heyecan vardı. Daha önce hiç tatmadığı bu duygu onu deli edecek duruma getirmişti.
Karşısında duran adamın dudaklarını öperken, çenesini ve boyununu yalamaya başladı. Yüzünün her yerini öperken dilinide her bir ayrıntısına dokundurmadan duramamıştı.
Seokjin'e baktığında halinden oldukça memnun göründüğünü farkediyordu. Özellikle seokjin'i memnun etmek istiyordu.
Taehyung, Seokjin'in tam uzvunun üzerine oturmuş kalçası ile ileri geri haraketler sergiliyordu. Seokjin dudaklarını ısırıp başını geriye doğru hareket ettirmeden duramadı.
"Aa-hh Taehyung beni artık fazlasıyla zorluyorsun."
"Kim Seokjin adımı inle şimdi"
Taehyung, Seokjin'in sertleşmiş uzvunu elleri arasına alırken sertçe sıkmaya başladı. Seokjin'e adını inlettirebilmek için her türlü yolu denerdi.
"Ahhh Taehyung"
"Hayır bana Vante de"
Evet kendisinin bir diğer adı 'KİM VANTE'.
"Vanteeee Van--teee "
Taehyung istediğini almış gibi sırıttı gözleri tekrardan Seokjin'in kırmızılaşan dudaklarını bulunca öpmeye doyamadığı çilekleri tekrar dudakları ile buluşturdu. Saniye başı o duakları öpebilirdi. Seokjin'in ellerini çözdü ve kelepçe izi oluşan elleri yavaşça öpmeye başladı.
"Şimdi de içime girmeni istiyorum. Seni içimde hissetmek istiyorum Sayın Daddy"
Seokjin ani hareketle Taehyung'u sırt üstü çevirdi. Bacaklarını aralık bırakacak şekilde açtı. Seokjin'in şişliği o kadar sertleşmişti ki buna kesinlikle ihtiyacı vardı.
Uzvunu Taehyung'un deliğinin içine yollarken ileri geri hareket etmişti.
"Canını acıtacak olursam söyle bana"
"Tanrı aşkına ben seni sikeceğim şimdi canını acıta acıta hemde yap şunu artık"
Seokjin hareketlerini hızlandırırken. Bir yandan da Taehyung'un canını acıtmaktan ölesiye korkuyordu.
Sahi buda neydi???Boşalan Seokjin Taehyung'un uzanmış bedeninin üzerine kendini uzanmış olarak buldu. Başını boyun girintisine sokarken. Boynunu öpmeye başladı.
"Canını çok mu acıttım"
"Bir kere daha yapmaya ne dersin"
Onlar için daha yeni başlıyor. Eee bize müsaade artık. Beyleri yalnız bırakalım 🤭
Taejin'im de Taejin'im 😌