Soyunacak mısın ben mi çıkarayım?
Seok Jin Taehyung'u görür görmez dili tutuldu resmen. Bir insan nasıl bu kadar eşsiz olabilirdi. O kadar güzel o kadar davetkardı ki Seokjin onu görür görmez etkilenmişti. Taehyung ise "Daddy" diye anılan ve gaylarin altında inlemek için sıraya girdikleri Seokjin'i yaklaşık bir aydır tanıyor hatta gizliden gizliye takip ediyordu. Bu takip normal bir takip değildi çünkü evine girip yatak odasına kamera yerleştirmek hiç normal değildi. Taehyung farkındaydı o daddy'e platonikti.
Her gece Seokjin eve başka birisini getirir, ismini bilmediği aletler kullanarak türlü sevişme yöntemleri ile onlarla sevişirdi ve Taehyung onların yerinde olmak için can atardı. Jin'in pornolarını izlerken kendini rahatlatırdı ancak bu artık ona yetmiyordu. Seokjin'in onu rahatlamasını istiyordu.
Açıkçası Taehyung Seokjin'in hemen kabul edeceğini düşünmemişti. Bu onun içinde şaşırtıcı olmuştu. Kapısı vurulmuştu. Yüreği ağzına geldi kalp atışı hızlandı, nefesi kesildi nihayet cesaretini toplayıp kapıyı açmıştı. Seokjin'i karşısında görünce dili tutulmuştu. Uzun zamandır beklediği gece gelecek miydi yoksa bu düşünceler ile Seokjin'e bakarken Seokjin girer girmez üstünü çıkarmaya başladı.
"Hemen şimdi mi sevişeceğiz"
sorum ile birlikte Seokjin üstsüz hali ile yanıma yaklaşırken elini belime attı ve kendine çekti.
"Seni hemen şimdi sikmek istiyorum."
"Sevişelim ama içime girme henüz hazır değilim."
"Bana mesaj atıp altımda inlemek isteyen sendin tanrı aşkına üzgünüm ama şimdi seni kimse elimden alamaz. Bu gece benim olacaksın."
Yanıma yaklaşıp yanağıma nefesini verirken sulu bir öpücük bıraktı.
"Çok fazla güzelsin. Aklımı başımdan aldın ve ben şu anda seni arzuluyorum."
Seokjin, Taehyung'un dudağına büyük bir açlıkla yönelirken. Taehyung her dokunuşunda, öpüşünde daha çok heyecanlanıyordu. Şu anda onu öpüyordu şaka değildi değil mi? Kendini anın büyüsüne kaptırdı. Bu gece her şey hayal ettiği gibi olacaktı değil mi?
Seokjin ellerini Taehyung'un kalçasından tutup sıkarken Taehyung'un inlemesi evde yankılanıyordu ve bu Jin'in hoşuna gitmiş olmalıydı. Yarım dudak güldü.
"Üstünü çıkarmayacak mısın?"
"Efendim?"
"Diyorum ki soyunacak mısın ben mi soyayım seni"
Taehyung yüzünün kıpkırmızı olduğuna adı kadar emindi. Ancak bu gece utanmaz olmayı tercih etmişti. Kollarını açıp gözlerini Seok Jin'in gözlerine dikerken yan bir gülüşle gülüp ona kıyafetlerini çıkarması için onay vermişti.
Seokjin aldığı onay ile ilk önce Taehyung'un üstünden kurtulmuştu ardından elleri pantolonun zincirlerine gitti zinciri aşağı çektikten sonra ellerini deliğe soktu.
Taehyung'un şişliğini hissedebiliyordu. Pantolonu tam indirdikten sonra Taehyung 'un tam karşısında çırıl çıplak görmesi onun aklını başından almıştı. Ellerini Taehyung'un beline sardı ve elleri kalçasına doğru yol aldı.
Dudakları ise Taehyung'un boynuna doğru uzun bir keşfe çıkmıştı. Seok Jin dudakları ile Taehyung'un boynuna izler bıraktıktan sonra dudaklarını Taehyung'un kulağına doğru götürüp bir süre kulaklarını emmeye başladı ve dilinden Taehyung'u gördüğü ilk saniyeden beri aklında olan o soru döküldü."Kimsin sen?"