Porçay gitmeden önceki gece onda kalmamı istemişti. Bende kabul ettim sonuçta ben her ne kadar onu öyle görmesemde o beni yakın arkadaşı olarak görüyor. Bende şu anda onun evinde bana verdiği yataktan yazıyorum bunları.
Şu an saat 6.12 yatmadan önce yazmak istedim. Porçay'la içtik ve dertleştik o kadar. Benim bu sefer anlatıcak bir derdim yoktu ona ama porçay öyle değildi. Bugün bana anlattığına göre porçay sevgilisinden ayrılmış.
O nasıl bana sevgilim beni aldattığında derstek olduysa bende ona oldum. Sadece arkadaşça davrandım ona. Sevgilinden ayrılmasına çok azıcık sevindim ama o üzgün olduğu için o kadar çok sevinemedim.
Bugün İstanbul'da ki son günüm. Tekrar Antalya'ya dönücem yarın. Ama burda bir kaç işim olduğu için en yakın tarihte geri dönücem.
Mentor'da bana özlem dolu mesajlar atıyor dkandaldkaleks. Antalya'ya döndüğümde mentor'a verdiğim sözü tutup onunla video çekicem. Takipçilerime sorucam "galerinizdeki en saçma video ne" diye öyle onları izlediğimiz bir video olucak.
Porçay'la bu buluşmamızda ne canlı açtık ne de video çektik. Zaten ikimiz çok kamera karşısında yan yana gelmiyoruz daha doğrusu tercih etmiyoruz o şakadan yaptığımız dissleşmeden ötürü.
O gün iyi ki Porçay bana mesaj atmışda tanışmışız cidden aklıma geldikçe mutlu oluyorum. Bir yandan ona karşı başka şeylerde hissettiğimi bilmesini istiyorum ama garip bir şekilde bir yandan da bilmesinden korkuyorum.
YouTube şifremi daha bilen bu adam onu sevdiğimi söylemeye korkuyorum galiba. Ama eminim benim yerimde kim olsa o da böyle yapardı. Sonuçta kim söyleyebilir ki?
Bugün fazla yazmak istemiyorum zaten kafam hafif güzelken hiç gerek yok saçmalamaya sana iyi geceler günlük ben yatıyorum"
Ömer: demek Hürkan günlük tutuyormuş.
-•~•- Ay anlaşılmamış olabilir diye açıklıyorum bu "Hürkan'ın günlüğü" diye okuduğunuz bölümler aslında Ömer'in günlüğü okuması. Ve artık günlük okumaktan kurtuldunuz. Artık normal hikayeye geçiyorum. Bu bölüm biraz fazla kısa oldu ama geçiş bölümü diye. Neyse bakalım bakalım Ömer öğrendi•~•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece senin yanında mutluyum
RomanceDiğer hesabımın şifresi gidince yeni baştan bir hikayeye başlamak istedim •~•