20 [finale]

332 43 4
                                    

Sevgili Aeri,


Bu notu okuyorsan eğer sevgilim, bil ki ben çoktan gitmişimdir. Ama inan bana, artık acı çekmeyeceğim sevgilim. Hatırlıyor musun, seninle ilk beraber uyuyuşumuzda kimsenin bana asla zarar veremeyeceklerini söylemiştin.
Sözünü tuttun sevgilim. Seninle tanışmamızın üzerinden tam 20 sene geçti. Tanrı'ya yemin ederimki, yeniden doğmuş gibi hissettim Aeri. Senin her yanındayım diyişinde güvende hissettim. Her beni öpüşünde, ben yaşadığımı hissettim. Heejin'i de böyle öp, olur mu bir tanem? Kızımızın bal yanaklarından defalarca benim için de öp. Ona da bana söylediklerini söyle. Biliyorum bebeğim, asla anne sevgisi nedir göremedin. Çünkü küçük yaşta aileni kaybetmiştin. Sana bir aile olduğumu söyledin hep, sende benim ailemsin. Hep benim ailem olacaksın, her zaman öyleydin. Her zaman sana destek çıkacağımı ve sana göstereceğimi söylemiştim. Affet beni sevgilim, sözümü tutamayacağım... Çok özür dilerim Riri'm. Ama kızımız için elinden geleni yap olur mu?  Ve, senden tek bir isteğim var... Biliyorsun, çocukluğumuzda ikimizde bir ebeveynimizden yoksunduk. Benim babam yoktu, senin annen. Heejin'e de böyle olsun istemiyorum sevgilim... Küçük kızıma belki benim gibi anne olamazlar ama, lütfen benden sonra yeni birisiyle tanış sevgilim. Kızımıza öz baba olamaz belki... Fakat kızımızın benim acımla yaşamasını istemiyorum. Ben biliyorum Aeri, babasızlığın nasıl hissettirdiğini. Kızım da bunları yaşasın istemiyorum.. Ben yanınızda olacağım sevgilim. Söz veriyorum sana, her daim sizi koruyacağım. Kötü her şeyden koruyacağım sizi... Belki beni göremeyeceksiniz ama, hissedeceksiniz. Benim varlığımı hep kalbinde hisset bebeğim, tamam mı? Çünkü ben kızımızın ve senin kalbinde yaşıyor olacağım.

Seni seviyorun.

ㅡ Ning.

——— S O N  ———

night we met | ningselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin