21 [special]

371 47 9
                                    

Sevgili Ning,

Bugün yeni yıla gireceğiz sevgilim. Senin gidişinin üzerinden 8 yıl geçti. Heejin de artık 8 yaşında. Ona hep senden bahsediyorum. Gözlerim doluyor, seni özlüyorum. Ama bana sarılıyor, senin yanımızda olduğunu söylüyor. O senin gibi, benden daha güçlü. Bugün ona çok istediği bir günlüğü aldım. İçerisine yazmak istedikleri varmış. Ona karışmadım. Umarım olduğun yerde mutlusundur, öyle misin Ning? Sensiz çok soğuk. Her yatağa girişimde Heejin'e sarılıyordum. Seni hissediyorum... Nolur bizi bekle sevgilim. Çünkü çok uzun zaman sonra olsa bile, cennette kavuşacağız. O zamana kadar kızımıza her konuda destek olacağım güzelim. Aynı senin bana olduğun gibi. 

Bana Heejin'in ebeveynsiz kalmasını istemediğini söylemiştin, fakat senden sonra asla birisinden hoşlanamadım. Üzgünüm Ning, kızımın tek ailesi benim.
Belki hiçbir zaman baba sevgisini göremeyecek, ama onun yanında mükemmel bir teyzesi var. Jimin'i hatırlıyor musun? Şuan ikisi mutfakta beraber kurabiye hazırlıyorlar. Keşke, keşke burada olsaydın sevgilim. Lisede yaptığın gibi, başını omzuma koyar saatlerce bana sarılırdın. O günleri hatırladıkça mutlu oluyorum. Seninle tüm anılarımızı hala hatırlıyorum. Nasıl unutabilirim? Hayatıma girdiğin gün, seni bu derece özleyeceğimi söyleseler inanmazdım. Hani, Jimin ile kalıyoruz demiştim ya sana... O bir ilişki istemediğini, Heejin ile ilgilenmek istediğini söylemişti bana. Sanırım kızımız en iyi teyzeye sahip. Ve en güzel annelere, değil mi? Gidip onların batırdığı mutfağı demizlesem iyi olacak..

Seni ebediyen seveceğim.

ㅡAeri.

____________________________

aRKADARLW AGLITORUM SANIRIM
of özür dilerim böyle bitirdim ama
yılbaşı temalı bir fic yazıyorum yine ningselle

profilime girerek "i'll be good" ningselle  ficimi okuyun lütfen nctaespavelvet var içinde döwğdöwpd<3

night we met | ningselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin