konferans salonu, 14.00
ᨓsaçları platin sarısı gibi olan, 1.65 boylarında olan bir kız salonun ışıkları sönünce sahneye çıktı. boğazını temizleyerek oturanlara gülümsedi, sözlerine öyle başladı.
ᨓkız okulun durumu ile türlü türlü şeyler anlatırken ning hiçbirini dinlememişti. sadece yanında oturan erkek arkadaşı jaehyun'a bakıp gülümsüyordu. içi huzursuzdu, gizli numaradan aldığı mesajların sahibini öğrenememişti. tek bildiği ise onu gözetlediğiydi.
ᨓkafasını arka koltuklara çevirdiği zaman arkasında oturan siyah saçlı enerjik bir kızla göz göze geldi. herkese teker teker "bana o mesajları sen mi attın?" demek istiyordu. fakat bundan daha jaehyun'a bile bahsedememişti.
"ve böylece artık okulumuzda alt sınıf öğrencilerine katkımız dokunmuş olacak." sarışın kız konuşmasını bitirince salon alkış sesine boğulmuştu. hiçbir ayrıntıyı dinlemese de ayıp olmaması için alkışlamıştı. kız elindeki kağıtları alarak yavaşça ning ve jaehyun'a doğru ilerledi, gittikçe yaklaşıyordu. ning her geçen saniye gizli numaranın o olacağını sanıyordu. düşüncelere dalmışken önündeki kızın sesiyle yerinden sıçradı.
"üzgünim, korkutmak istememiştim."
ning anlayışla başını salladı, ardından kız sözüne devam etti. "sonraki konuşmaya kadar senin yerine oturabilir miyim? arka sıralara gitmek çok zor olur." jaehyun onay ister gözlerle ona bakarken ning'in kaşları çatıldı. sarışın kız ise sinsice gülümsüyordu. "biraz anlayışlı ol ning." diye fısıldadı, erkek arkadaşı jaehyun. kalbi kırılmıştı fakat eşyalarını hızla toplayarak konferans salonundan hızlı adımlar ile çıktı.
kimdi o kız?
bana mesajları o mu attı?
rol mü yapıyordu?
bana değilde...
jaehyun'a mı ilgisi var?düşünceler kafasını kurcalarken telefonuna gelen bildirim sesiyle ürktü.
...
tostçu
demiştim ben değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
night we met | ningselle
Fanfiction"hayatımızda bir çok insanla tanışırız.. fakat sadece, bunlardan bir tanesini, sizin hayatınızı ebediyen değiştirir." © aeri uchinaga + ning yizhuo #1 ningselle #4 winrina #1 ningning #2 aespa (old nickname:wensexual)