aeri'nin evinde, 3:02.
ㅡaeri kafasını camdan dışarı çıkarıp etrafına bakınmaya başladı, "riri!" aşağıdan gelen sese karşın kafasını en alt kata çevirince onu gördü. "aptal." diye mırıldanarak onu koluyla içeri çekti.
"hiç içeri almayacaksın sandım." ning ve aeri yüz yüze gelince ikiside birbirine öylece bakıyordu. aeri tam ağzını aralamışken elinde duran havluyu ona uzattı. "üstünü... üstünü değiş. sırılsıklam olmuşsun." ning hala ona bakarken kafasını salladı. aeri yatağında duran ayıcıklı pijama takımını ona uzattı.
ㅡyanakları kızarmış bir halde ona bakıyordu. "elimde sadece bu var da..." başını sallayarak pijamayı aldı. "arkanı döner misin?" aeri afallamış bir şekilde kafasını sallayarak kapıya yöneldi. gözlerini kapattığı zaman, zihninde onun bedeni canlanıyordu.
"aptal, düşünme bunları. kız arkanda üstünü değiştiriyor!" diye geçirdi içinden. "bitti mi?" diye bitkin haliyle sorusunu sorduğunda ning, "evet." dedi.
arkasını tam döndüğü esnada, ning onun burnunun ucundaydı. "aman tanrı-" demesine kalmadan kendi dudaklarını onun dudaklarının arasında buldu. gözleri hala açıktı, ning'in kapanmış ve soğuktan ıslanmış kirpikleriyle titreyen göz kapaklarına bakabiliyordu. eli küçüğünün soğuk yanağıyla buluştuğu esnada ikiside soluksuz kalıncaya kadar birbirlerini öpmüştüler.
aeri kafasını ondan çekince utangaç bir şekile kızarmış dudaklarını ısırdı ning.
nefesleri birbirlerinin yüzlerine çarparken aeri tek hamlede onu yatağına oturttu ve üzerine çıktı. hala ning, onun hamlesini beklerken tişörtünün içinden aeri'nin sıcak parmaklarını hissetti. belinin etrafında daireler çiziyorlardı."r-riri," her dokunuşunda vücudunun bir parçası yanıyormuş gibi hissediyordu küçük. aeri onun yüzünün hızasına eğilip alnını alnına dayadı. "canını asla yakmam," ning bir anlık gülümsedi. güvende hissediyordu. "devam et o zaman." ikisi de yaramazca gülümsedikten sonra aeri, ning'i pek nazik olmayan bir şekilde omuzlarından yatağına itti.
-
riri ve ning'i boyle hayal edin 🥺
taekookdan sonra en sevdiğim shiplerden olacak sanırım ningselle'm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
night we met | ningselle
Fanfiction"hayatımızda bir çok insanla tanışırız.. fakat sadece, bunlardan bir tanesini, sizin hayatınızı ebediyen değiştirir." © aeri uchinaga + ning yizhuo #1 ningselle #4 winrina #1 ningning #2 aespa (old nickname:wensexual)