Nagy ajándék csomagban érkeztem(Namjin)

66 2 0
                                    

Namjoonal délben össze vesztem, ezért szüleimhez menekültem el.
Megint összekaptunk azon hogy segíteni akart főzni,és ajándékokat csomagolni, de szegénykém olyan ügyetlen nem tudtam volna megcsinálni és inkább mondtam neki hogy üljön egy helyben és ne csinàljon semmit.
Erre fel kapta a vizet és üvöltözni kezdet velem, fejemhez vágott olyan dolgokat amiktöl sírva menekültem szüleimhez.
Míg vezetem haza a kocsit addig folyamatosan csörgött a telefonom vagy harminc értesités,tizenkét nem fogadott hivás Namjoontol.
Lehúzodtam az út mellé feloldottam telefonomat és olvasni keztem üzeneteit,könybe úszott szemem már anyira aranyosan kért bocsánatot tőlem...letéve telefonomat indultam tovább anyuékhoz hisz már majdnem ott vagyok náluk.
A házunk ragyogott a díszektől majd nagyméretű ajándék csomagra lettem figyelmes,hmm anyu biztos oda adja a szeretet fiának hogy bele bujhason és meglephese párját vele.
Kiszálva kocsimbol rohantam az ajtóban állo szüleimhez,megölelve anyumat keztem el sírni megint majd nagy nehezen beértünk a nappaliba ahol leültetett a kanapéra.
Imadom mert olyan puha és kényelmes,majd el keztem mesélni mi is történt az emúlt hàrom órában velünk.Majd apu szólt közbe hogy Nam felhívta és tíz perc múlva itt is lesz,elkeztem be pánikolni.
Anyunak üvöltöttem visza hogy a nagy ajándék dobozba bújtam majd Namjoonak kereszt rejtvényt csináljanak hogy merre is vagyok.
Megjött...hallom kocsija hangját,vadul zakatólni kezdett szívem lábaimat ölelve vártam hogy rám találjon.
Nem kellett sokat várnom rá..nehezen de sikerült leszednie dobozom tetejét,mosolyogva két takaróval kezében ült be mellém...akkora volt a doboz hogy bőven bele férne három ember is.
Nem habozott bele húzott nagy öléb szorosan átölelt majd arcomat kezte puszilgatni,elpirulva néha-néha én is visza pusziltam Namjooniét.
Ahogy közben mosolyogot làtszott aranyos gödröcskéi nem tudtam ellen állni neki ezért puszikat nyomtam rá.
Majd arra lettem figyelmes hogy felsőm alá nyúlt majd kezte lehúzni rólam,igy már érthető volt miért lett hirtelen nedves fenekemél a gatyám.
Sikeresen megszabadított felsőmtöl és erősen csókolni kezte felsö testemet,halk nyögések hagytàk el számat,mitől csak jobban fel izgult.
Lassan ledöntött a földre majd felém mászva ki gombolta ingét,kezemet végig simitota felső testén majd csókolgatni kezte kezemet.
Pirulva húztam le gatyàját róla mikor hirtelen megfogta kezemet és a földre szegezte majd a másikat is csókolgatni kezte nyakamat mitöl nyögni keztem,lassan lehuzta közben gatyámat és tagjával már fenekembe is hatolt erösen mozgott benne mitöl már nyöve mondtam ki nevét.
Erre csak gyorsabban mozgot mitöl el is mentem,szenvedélyes tekintetét figyeltem miközben már liheget.
Nem kellett neki sok idő hogy belém élvezen és mellém dölve lihegett,simogattam aranyos pofiját Namjoonak majd felöltöztettem mind kettőnket és szüleimhez boldogan sétáltunk vissza.

Nem kellett neki sok idő hogy belém élvezen és mellém dölve lihegett,simogattam aranyos pofiját Namjoonak majd felöltöztettem mind kettőnket és szüleimhez boldogan sétáltunk vissza

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jó estét itt vagyok~~~~meg Namjin is~💜💜😏

Karácsony velünk~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora