Ma karácsony van pontosabban három óra múlva,Tae nagyon izgatott hogy mit kap tölem még én is izgatott vagyok hogy sikerül e megszereznem neki,három órám van rá.
Szóval azzal az indokkal hagytam otthon hogy találkozom van egy barátommal,nem nagyon örült neki sőt azért is mert egyböl át ment féltékeny,dühös Taevé.
Utánam üvöltötte sírva hogy ha megcsalom, mikor haza érek, hozzám vágja a tőlem kapott jegyűrűjét.
Nem vettem komolyan hisz sohasem csalnám meg... nélküle nem tudnék élni se... de legyen abban a hitben hogy megcsalom nem jó ötlet az ilyesmi de így jobban fog az ajàndéknak örülni.
Egy óra múlva oda értem az àrhuházban felvettem fekete napszemüvegemet nem túl feltűnő kabàtomat majd óvatosan be mentem...mivel hírességnek számitok ezért àlcáznom kell magamat hogy ne vegyenek észre az emberek, nincs kedvem most fotókat csinálni velük se aláírást adni.
Virág boltba érve kedvenc virágait vettem meg Taehyungnak,az illatuk olyan friss hogy egész végig szagláztam míg a jàtékboltba értem.
Egy nagy plüss macit és egy csillag alakú plüss kulcstartót vettem neki remélem tetszeni fog hisz szereti a csillagokat..
Kiértem majd a nagy plüss macival és a csokor virággal a kezemben indultam francia csokit venni tudom hogy imàdja és most ha jól hallottam van belőle bőven a boltban.
Lassan oda értem majd megfogtam egy marékal majd a kasszàhoz sétàltam nehezen de oda nyujtottam kártyàmat hogy ki fizesem az édeséget udvariasan megköszöntem, és indultam megvenni az új elegáns ruhàmat. Zümmögöt a telefonom biztos Tae hív de nem tudom felvenni neki mert tele van a kezem ezért hagyom tovább zümmögni.
Mikor be értem az elegáns boltba le pakoltam mindent egy helyre és kaptam Jimintől egy képet amit megnyitottam.Fenébe...pedig figyeltem hogy ne tudjanak lefotózni... most ügyeljünk arra hogy senki nem fog meg keresni.
Gyorsan leraktam a telefont majd magamra kaptam egy inget és egy farmert lefotoztam magamat hogy megnézem hogy néz ki rajtam.Tökéletes vagyok mint mindig~
Gyorsan àt öltöztem majd visza kaptam magamara maszkomat hogy ne ismerjenek fel ki fizetem a ruhákat.
Fel kaptam a cuccokat és futva rohantam ki a kocsihoz, mikor a sikítozó lány tömeg futott már utánam.
Sikerül le lépnem majd egy olyan helyre mentem ahol még a madár se jàrt.... egyik baràtomhoz tértem be vagyis Jiminhez aki jól tud fotózni és megkértem hogy csinàljon rólam cuki képeket Taehyungnak.
Gyorsan végeztünk majd boldog karácsonyt kívántam neki és siettem haza... márcsak fél órám volt hogy ne késsek el ezért rövid úton mentem.
Közben megcsörent a telefonom anyu hívott ezért ki hangositotam a őt...
-szia anya~
-Jungkook!! Mit csinàltál már megint? Taehyung vagy ötször hívott fel engem sírva hogy egyedül hagytad és megcsalod őt mi a mentséged kisfiam?
-de anyaaaaa tudod hogy sose csalnám meg az egyetlen embert aki ellopta a szívemet... amúgy is csak ajándékot vettem neki mert elfelejtettem hogy karácsony van...
-biztos kisfiam?
-1000%-ig biztos anya
-helyes kisfiam! ~és kàrpótoljad Taehyungot
-kérdés nélkül is megteszem szia anya
Tényleg féltékeny az én kis mackóm, ràtapostam a gázra még jobban, de figyeltem közben ne legyen belöle baleset.
Tíz perc múlva már a házunk előtt voltam gyorsan a kocsiban àtöltöztem,kezembe vettem a macit és a csokor virágot majd be kopogtam mert nem volt nálam kulcs.
Nagy nehezen ajtót nyitott nekem a kisírt szemük cuki Tae, majd a kezéből ki eset a teás pohàr mert remegtek kezei.
Oda nyújtottam neki a csokor virágot amit egyből megszagólt majd könybe csordult szemei , közelebb mentem hozzá és egy puszit nyomtam arcára.
Pici mosoly kerekedett arcára majd elvete tőlem a nagy macit amit le is rakott majd rám ugrott és szorosan ölelt, víszonoztam egyből és simogattam hàtàt közben hogy le nyugodjon.
Lassan fel vittem hálószobánkba és le tettem az ágyra majd könycseppjeit törölgettem le mikor hirtelen megfogta kezemet megilyedtem hogy tényleg hozzám fogja vágni a jegyűrűt amit tőlem kapott de nem így lett.
Rám mászott és hosszú csókba invitált engem víszonoztam majd állasunkon változtattam és Tae került alám.
Könyes szemei elistüntek, majd piruló arcát figyeltem, lassan fel ült majd ingem gombjait gombolta ki.
Mosolyogva figyeltem majd mikor végzet lehúzztam magamról és a földre dobtam majd Tae felsőjét keztem leszedni róla ami sikerült is.
Lassan csókoltam felső testét, halkan nyögdécselt tőle amitől csak jobban felizgultam.
Lehúzztam róla alsóját, majd magamétól is megszabadultam, bele helyeztem tagomat formás hátsójába, majd erősen keztem benne mozogni.
Ettől már hangosan nyögött fel majd nyakamba kapaszkodva csókolta ajkaimat.
Erősen markoltam az alattunk lévő takarót, majd gyorsítottam tempómon felfigyeltem arra amikor Tae nyögni kezdte nevemet.
-Jungkook~ahh
Mosolyogva folytattam míg mindketten el nem élvezzük majd izatt testemmel döltem le mellé.
Tae-hez fordultam majd megcsókoltam amit lihegve viszonozta vissza.
-Soha nem csalnálak meg Tae~ bocsánat mindenért.
Ekkor mosolyogva megpuszilt.
-Tudom, de tudod milyen vagyok.
-Tudom... szeretlek és boldog karácsonyt kis mackóm. Mosolyogva ölelt át és hamar el is aludtunk utána.Hiiii megérkezett eme Vkook rész is
Jó éjt mindenkinek~💜💜💜
És Boldog születésnapot a mi kis Taehyungnak 💜💜🎉🎉
(Hibákat nézétek el holnap javitom)
YOU ARE READING
Karácsony velünk~
FanfictionRomantikus karácsony a kedvenc shipp párosainkal. Lesz benne 18+ jelenetek is.