Este fél négy is el múlt màr mikor Suga kivitt engem kocsikàzni mondván azzal az okkal hogy segít a vezetésben, mivel még csak most kezdtem el az autós iskolàt.
Yoongit nézve amilyen lazán vezet könyűnek talàltam úgy véltem sikerülni fog!
Majd hirtelen megálltunk az út mellett.
-most rajtad a sor koala maci~
Mikor Suga kimondta a becenevemet amit nagy nehezen engedtem meg neki hogy így hívhason elpirult arcomat fogtam, míg helyet nem cseréltem vele.
Beültem a kormány mögé, bekötöttem biztonsági övemet ahogy kell, majd Sugára néztem vàrva valami nyugtató szóra... mire arcon puszilt és megsimogatta a karomat, mitől egy kicsit lenyugodtam.
Egyesbe raktam a sebesség vàltót és lassan elindultunk, feszülten ültem, mert szabályt szegve vezetek, remélem nem jön a rendőrség erre, mert szívinfarktust fogok kapni tőlük az biztos.
Suga keze ébresztet ki gondolataimbol vállamat kezdte el masszírozni, hogy ne legyek feszült, jeleztem szemeimmel neki, hogy kösse be övét csak akkor fogok rendesen vezetni.
Lassan be is csatolta övét,majd a megengedett sebességel mentem.
Suga mosolyogva ült mellettem amitől màr lenyugodtam, de nem értem hogy miért nem olyan helyre visz ahol kevesebben vannak. Mutatta kezével, hogy menjenek egyenesen de a fa eltakarta a tàblàt ami azt jelezte hogy egyforgalmú utca beletapostam a fékbe, majd hirtelen nekünk csapódott egy autó előröl.
-Namjoon!!! Jól vagy??!
Ordibàlta mellettem a kétségbe eset fiú, fejemet fogtam meg amiböl ömlött a vér majd hirtelen megszédültem.Suga szemszöge
-Namjoon!! Ne halj meg kérlek!
Sírva ordibáltam majd hívtam a mentőket, gyors kiszàlltam a kocsiból, de éles fájdalom lett hirtelen a lábamban.
Magamban fojtva fájdalmamat húztam ki Namjoont a kocsiból és egyből nyakán tapogattam ki, hogy van e pulzusa.Hála égnek volt neki...vérző fejét kötöttem be sálammal, majd futottam a másik kocsihoz kiszedni az úrt, aki beragadt.
Fájlalta a karjàt, majd gyorsan másik sálamat adtam neki oda és sàntikàltam vissza Namjoonhoz.
Pont jókor jött meg a mentő, sietve felénk futottak majd ellöktek tőle, mitől dühbe jöttem és neki akartam menni, de a kollégálja lefogodtt.
-Kérem... had menjek vele!!
Sírva könyörögtem, de egy másik mentőt hívtak nekem,rohadtul mérges lettem ezért kiszabadultam a mentős kezéből majd beszàlltam koala macim mellé.
-Egy tapodtad se megyek mellöle!
Üvöltöttem,majd nem foglalkoztak tovább velem inkább stabilizàltàk Namjoon àllapotàt.
Elkezdtem nadrágomat szét tépni mikor meglàttam, hogy beleállt egy üvegszilánk, nagy levegőt vettem,majd kihúztam és a földre halyítottam majd, egy mentős végre oda fàradt bekötni a lábamat...megköszöntem neki és Namjoont kezét kezdtem el simogatni.
Fél óra múlva beértünk a kórházba, engem...tóloszékbe vittek be koala macit pedig hordágyban.
Külön korterembe helyeztek minket de legalább egymás melletibe, gyorsan àtvizsgàltak hogy mi lehet még a gond velem de a lábamon kivül pàr zuzodás volt csak.
Namjoonrol kérdeztem inkább hogy milyen sérülései lettek, csak anyit mondtak hogy enyhe agyrázkodás és pár vágás van rajta, de egy darabig nem fog fel ébredni.
Míg ezt az orvos mondta hullani kezdtek könnyeim szememből, tele voltam kötésekel mire végeztek az összes zúzodásomal.Megvàrtam hogy itt hagyjanak végre hogy àt tudjak szökni Namjoon mellé, mert most van rám a legnagyobb szüksége és nem érdekelnek a következmények sem. Fogtam a mankomat és àt mentem be csuka magam mögött az ajtót, oda mentem hozzà és simogatni keztem aranyos arcàt. Vissza fogtam sírásomat, mert erősnek kell maradnom ebben a helyzetben.
Este fél nyolc van már..... és még mindig nem kelt fel a koala.... arcához hajoltam,
majd csókba invitáltam, közben meglepődtem hogy visszonozta nekem.
Lassan nyitotta ki szemeit így észre vette hogy könnyeim folynak lefelé, lassan kezével törölte le és hirtelen magàhoz ölelt.
Az orvos hangját halotam meg mögöttem, hogy mit keresek itt.... nem válaszoltam rà csak Namjoon érdekelt.
Bocsánatot kértem a koala macimtól hogy ilyen felelőtlen voltam hogy nem egy üres parkolóban keztem neki tanitani a vezetést.
Erre elnkedet és a telefonom hangja szakított minket félbe anyukàm videóhivásban akart minket làttni hogy jól vagyunk e Namjoon egyből kimászott az ágybol és így üvözölte.
Anyukám könyes szemeit nézve és nagy mosolyal az arcán volt a kamera másik oldalán, tudja hogy Namjoon mindig jó kedvű.
Fél óra múlva letéve a telefont, Namjoon egyből kezte lehúzni rólam felsőmet mondván azzal az indokal hogy kér kàrpotlást tőlem.
Eldöntöttem az àgyon és gombolta ki pizsamáját, lehúzta magról majd a földre csúszott le pizsamája.
Pizsamanadrágjàt màr maga is képes volt leszedni míg én lehúzztam alsómat, majd felé hajolva egyből nyakam ölelte àt a kis türelmetlen koala mackó.
Lassan belé helyeztem tagomat formás hátsojába miközben csókba invitált visszonoztam egyből majd elkeztem benne mozogni. Bele nyögött csókunba közben a hajammal jàtszott,elváltam tőle egy nyálcsíkal és puszilgatni keztem nyakàt.
Erősitettem mozgásomon, mitől mély hangjával nyögni kezte nevemet, Namjoon hamarabb el szokott élvezni nálam ezért toltam rajta még egy kicsit amitől el is élveztem.Meghalottam az orvosok hangjàt, gyorsan másztam le róla és betakartam takaróval hogy ne làtszodjon pucér teste.
Bele bújtam felsömbe és viszahúztam alsómat, Namjoon egész végig elpirulva nézet és liheget mikor halkan mondva a következőt ejtette ki.
-Te vagy a legjobb Boldog karácsonyt drágám.
Felülve puszilt,meg és àtölelve aludt el.Jó nem estét mert kivételesen nem este raktam ki hurrá~~Egyik baràtnőm kérése volt ez a rész szóval itt van megírtam~💜💜😂
YOU ARE READING
Karácsony velünk~
FanfictionRomantikus karácsony a kedvenc shipp párosainkal. Lesz benne 18+ jelenetek is.