Black Angel pt.2

59 2 1
                                    

Sobota 2020

W policyjnym archiwum jak narazie nikt nie przesiaduje po za Detektywem Won'em, który usiłje znaleść różne dowody na potwierdzenie jego teorii. Po chwili z archiwum dobiega dzwięk huku, a następnie szybkiego biegu oraz otworzenia drzwi do gabinetu Komisarza. Detektyw podbiegł do biórka i rzuciła mała ilość zdjęć oraz teczke. Komisarz odrazu spojarzał się na niego złym wzrokiem, ale dał mu szanse na przekonanie go.

-Komisarzu. Prosze mi dać ostatnią szansę. Prosze spojrzeć.

Detektyw wyjmuje jedno zdjęcie na którym uwiecznione jest dziecko z ojcem stojacy przed nie dużą drogą na małej górce.
-To zdjęcie jest zrobione chwile przed tragedią sprzed 2004r. Wtedy ten czerwony samochód za nimi, który stał juz w jednym miejscu od 10h zsuną się szybko i potrącił rodzinę. Gdy się Komisarz przyży to zobaczy, że na tym czerwonym samochodzie jest kruk. To nie jest przypadek.

-Niech się man uspokoi, to zdjęcie jest stare więc może być to jakikolwiek ptak. Drugie nie sądze, że ptaki to zabójcy. - odpowiada komisarz

-Tak ale.. sprawdziłem w internecie i w starożytności kruki były oznaką śmierci i pomagały zbłąkanym duszą przenieść się na drugi świat.

- Wie pan co.. DO ROBOTY SIĘ BRAĆ! I nie zajmować mnie bzdurami. Nie żyłeś w czasach starożytnych, więc nie wiesz czy może ktoś tego nie zmyślił. Koniec kropka nie zobacze nie uwierze. Prosze wyjść.

Mina detektywa zwiodczała i wyszedł z gabinetu, wrócił na swoje stanowisko i zajął się robotą.
Podchodzi do niego pan Park informator. Mają do rozwiązania sprawe a dokładniej poszukują mordercy 30osób. Wiedzą kto to, ale on rozmył się w powietrzu, a nie nagłasniaja sprawy przez to że ucieknie z kraju. Znaleźli jego aktualną lokalizacje więc detektyw i paru policjantów oraz informator za chwile udają się tam.
W drodze do miejsca, detektyw dostaje zawiadomienie zeby kierowac sie w inne miejsce. Zawrocili i pojechali na starą uliczke gdzie nie ma żadnych kamer. Na miejscu była policja i tłum ludzi nagrywajacy wszystko. Detektyw podchodzi do policjanta.

- Co się stało?

- Nasz zabójca, którego szukamy został zamordowany. Znalazła go kobieta mieszkająca tu niedaleko. Mówiła, że był już martwy dzwoniac po karetkę sprawdzala puls, ponieważ on przez jeszcze 30s mówił coś o czarnej postaci.. zadzwiajace bylo to, że już nie żył

-Nie ma tu żadnego monitoringu?

-Nie ma -  Odpowiada policjant

-Są tu samochody, zorjętujcie się czy któryś z nich nie ma kamery i nie złapał chodz części tego cholernego zabójstwa.

- Dobrze.

Detektyw jeszcze chwile kręci się tam, następnie odjerzdża z tego miejsca.

*Szpital godz.00.00*

Szpital po za pacjętami ucichł więc pielęgniarki i jeden lekarz mogli pozwolić sobie na chwilę spokoju. W pewnym momencie rozchodzi się głośny dzwięk piszczących komputerów (tych co pokazują twoje tentno) pielęgniarki wbiegaja na sale osób śmiertelnie chorych. Karzdy z pacjętów ich tentno zgasło.
W tym samym momenci na zewnątrz szpitala nad oknami osób tragicznie chotych powoli przelatuje kruk. Gdy odleciał od tych okien i oddalił się od szpitala na sali tentno pacjętów znów ruciło. Pielęgniarki spojrzały się na siebie z przerażeniem. Jedna z pielęgniarek to dobra znajoma detektywa więc na następny dzień odrazu pielęgniarka Jisoo spotkała się z detektywem.
Opowiedziała mu wszystko od deski do deski. Wtedy do Detektywa zadzwonił telefon, że mają nagranie z kamery samochodowej. Detektyw Won odrazu pojawił się na komisariacie. Wraz z współpracownikiem Jin'em odglądali nagranie. Zadziwiło ich to, że na całym nagraniu uchwycił się ptak, który wylądował obok zabójcy. Następnie zabójca zaczyna krwawić i umiera. Chwile później ptak odlatuje, a nastepnie ciało znajduje kobieta.

-Mówiłem ci, że to ten kruk. On robi jakieś szkody.

-Uwarzam że jesteś walnięty i to bzdury, ale niech będzie i pomoge ci w tym naszym śledźtwie.

-Dobrze, ale nie możesz nikomu o tym mówić.

-Nawet nie będę bo mnie za jakiegoś wariate wezmą. - Odpowiada Jin

Nawet krótka część ale dłuższa od tamtej. Przepraszam za błędy orto. Staram się żeby było to nawet ciekawe ale możliwe że będzie to dość krótkie jeszcze może ze 4 rozdziały no wszystkich wyjdzie max.10-12
Szczęśliwego New Roku💜💜

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 01, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"Black Angel" - Don't look, Don't hearOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz