𝐰𝐬𝐭𝐞𝐩; 𝐳𝐚𝐦𝐨𝐰𝐢𝐞𝐧𝐢𝐚

187 5 10
                                    

《《Pisać będę oneshoty typu "x reader", mające na celu wywołanie komfortu u czytelnika, z racji czego dostępne będzie zamawianie historii.》》


Każda postać z serialu jest dozwolona, można narzucić to w jaki sposób zachowuje się ona przy czytelniku, jednak proszę aby nie było zbytnio "out of character".

Obowiązkowe będzie narzucenie mi wątku, który chcecie aby odgrywał się w tej krótkiej historii. Może to być długi opis lub zwykły zarys historii [np.: "(postać) i reader na kawie podczas przerwy w pracy"]. Możecie dorzucić również jakiś wątek, który chcecie aby pojawił się w rozmowie pomiędzy postaciami.

《przy zamówieniu proszę o podanie płci oraz zaimka, którym mam posługiwać się w stosunku do czytelnika.

《Brak deadline'u z mojej strony, wybaczcie.

《Stanowczy zakaz zamawiania historii z wątkiem erotycznym* czy angst**.

Edit: angst jest dopuszczalne tylko jeżeli jest poprzedzeniem fluff zakończenia.

《Relacja wcale nie musi być romantyczna. Proszę tylko o zaznaczenie w zamówieniu, z którą chcecie oneshota.

dozwolona tematyka:
miłość, przyjaźń, rodzina.

[możliwe jest dodanie przez was innej tematyki w zamówieniu]

《Zamówienia proszę składać tutaj ➡️

Lub do mnie napisać, jeżeli zależy wam na prywatności.

*nie każdy czuje się dobrze czytając sceny erotyczne. W tym przypadku to ja natomiast nie czuję się dobrze, ale w ich pisaniu, musicie mi to wybaczyć.

**Jak już wspomniałam, historię mają wywołać radość i emitować słodkością, więc wszelkie angst będą mijały się z celem.

🦋𝖍𝖆𝖉𝖊𝖘𝖝𝖙𝖊𝖆🦋

《ˢᵘᶰᶠˡᵒʷᵉʳ》𝘏𝘢𝘯𝘯𝘪𝘣𝘢𝘭, 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵 '𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳' 𝘰𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz