2.BÖLÜM

13 2 0
                                    


YAZIM HATALARIM OLABİLİR SÜREKLİ ÜSTÜNDEN GEÇTİĞİM IÇIN ATLADIGIM YERLER OLABILIR KUSURA BAKMAYIN YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN 🙏❤




Gece baş agrısıyla , azda olsa uyumuştum. Alarmımın sesiyle tekrardan gözlerimi araladım . Hastaneden geldikten sonra Sena kahvaltılık birşeyler hazırlamış atıştırıp odama gelip uymuştum yorgundum.

Dün Arlas bey arayıp bugün için izinli olduğumu  dinlenmem gerektiği söyleyip kapatmıştı.  Hala beni kovmadığı için mutluydum .

Banyoya girip rutin işlerimi haledip odamdan çıktım . Benimle beraber odasından çıkan Senay'a gülümseyerek "Günaydın " diye cıvıldadım . Yeni uyandığı aksi suratından belliydi uykuya benim kadar oda çok düşkündü
" Günaydın " dedi esnerken bu hali beni gülümsetmişti.

Beraber merdivenlerden inip mutfaga adımladık Burcu kahvaltı sofrasını hazırlamış çayın altını kapatıyordu. "Günaydınlar efendim sonunda uyanabildiniz. Yoksa kahvaltınızı yatağınızamı isterdiniz" dedi sitemli dolu sesle Sena ters , ters Burcuya bakıyordu sanırım kafasına birşeyler  fırlatıp fırlatmamak arasında gidip geliyordu. Gülümseyip "Günaydın" dedim yanaklarını sıkmaya başladım  çok minnoştu.

Sessiz geçen kahvaltının ardından . Kızlar işe gitmek için odalarına çekilmişlerdi. Çayımdan son bir yudum aldıktan sonra masayı toparlamaya koyuldum nede olsa evdeyim daha akşama çok vardı .

Bugünü değerlendirip. Annemi ziyarete gidecektim çok özlemiştim onu yoğun tempo'dan dolayı doğru düzgün ziyaret edememiştim.

Muftakta ki işleri haledip odama adımladım. Hızlıca hazırlanıp odamdan çıktım merdivenlerdi ikişer ikişer adımlarla bitirdiğimde holde Kızlarla karşılatım . Sena ağzını açmıştı ki Burcu öne atılıp . "Nereye gidiyorsun ? İzinli değilmiydin" dedi cevap beklerken.

"Annemi ziyaret e gideceğim dedim . Ne zamandır fırsatım olmuyor eminim beni çok özlemiştir " hafiften dolan gözlerimle. Sena bana bi adım atıp sarıldığında artık tutmaya çalıştıgım göz yaşlarım yanaklarıma doğru süzülürken burnumu çektim. "Seninle gelmemizi istermisin birtanem?" Diyen Senaydı. Ondan ayrılarak kafamı "Hayır" anlamında salladım." Tek gitsem daha iyi olacak beni geçerken bırakırsan benim için yeterli olur" dedim. Burcunun uzattığı peçeteyle göz yaşlarımı siliyordum anlayışla başını salladığın'da evden ayrıldık.

Kısa süren yolculuğun ardından kabristana gelmiş . Yolda durup aldığımız beyaz gülleri arka koltuktan alıp aşağı indim. Senaya el salayarak kabristana doğru adımladım , tanıdık olan yolda yürürken kısa süre içerisinde , ulaştığım mezarın başında bir müddet dikildim.

"Dilek Keskiner doğum ve ölüm yılı yazıyordu ." Kalbimi tutum uzun zaman olmuştu . Gülleri ıslak toprağa bıraktığımda. Mezarın yanına çömeldim . "Cidden böyle mi olmalıydı belkide isyanım yersizdi hepimize yazılan bir kader var ve  bunu yaşamamız içinde bize verilen bir süre .Annemde bu süreyi tamamlamış arkasında beni bırakıp Bu dunyadan göçüp gitmişti. ellerim ıslak toprağın üzerinde gezdirdim , zihnimde canlanan anıyla baş başa kalmıştım."

2 YIL önce

Herşeyi geri sarmak Yüreğimi soğutmak istiyordum .

Yağmur damları yüzüme birer tokat gibi düşerken Annemin mezarına sarıldım .
"Neden , Neden gittin Anne!" Beni bu şekilde
Kimsesiz boynu bükük bırakmıştın . Soğuktur şimdi orası o incecik kefen ısıtmaz ki seni , hasta olursun Anne'm Hadi kalk evimize gidelim lütfen kalk Anne Sensiz ne yaparım ! Ben Kime sığınırdım " Hani biz hiç ayrılmayacaktık !! dedim .
Sesimin çıktığı kadarıyla.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENİ ÇOK BEKLEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin