strawberry cake- final

4.7K 476 494
                                    

5 yıl sonra

küçük valizimi sürükleyerek bir yandan bu şehre olan özlemimi gidermeye çalışıyor bir yandan da jimin ve yoongi'nin söylediği kafeyi bulmaya çalışıyordum. serin havadan dolayı montumun içine daha da sokulurken bir yandan da jimin beni almayı teklif ettiğinde reddeden aklıma sövüyordum.
kulağımdaki kulaklıkta harita uygulamasının hedefimin ileride olduğunu belirten sesi ile adımlarımı hızlandırdım. hava gerçekten soğuktu.

sonunda ulaştığım kafenin kapısını benim için açan çalışana gülümsedikten sonra içeri girdim ve bir güzel bir masa bulabilmek adına göz gezdirdim. kafe çok dolu değildi ancak bir saat boyunca jimin ve yoongi'yi beklerken sıkılmamak adına en azından güzel bir masa bulmak istiyordum.

sonunda dışarıyı da görebileceğim bir masayı gözüme kestirdiğimde masaya doğru ilerledim. bir yandan boynumdaki atkıdan kurtulmaya çalışıyordum. masaya ulaştığımda atkımdan sonunda kurtuldum, üzerimden çıkarttığım kaban ile ikisini sandalyelerden birine koydum ve başka bir sandalyeye oturdum.

dışarıyı izlemekle geçen birkaç dakika sonrasında siparişimi almak için yanıma gelen garsonla birlikte gözlerimi dışarıdan çekip önüme bırakılmış olan menüye yönelttim. bir americano ve bir çilekli kek istediğimi söyledikten sonra garsonun gitmesi ile telefonumu kurcalamaya başladım.

geçen birkaç dakikadan sonra sanki hissetmişcesine kafamı kaldırdığımda gözlerimin seninle kesişeceğini hiç düşünmezdim hyung. yıllar önce ezbere bildiğim bu şehre seneler sonra ilk defa uğradığımda öylesine karar verilmiş bir kafede seninle karşılaşacağımı söyleseler gülüp geçerdim.

ama bu bir şaka ya da bir rüya değildi. elini tuttuğun ve resmen senin kopyan olan küçük bedenle sen benim de içinde bulunduğum kafeye girmiş konuşarak ilerliyordunuz.

benim aksime sen varlığımdan pek de haberdar değildin hyung. iki masa yanıma otursanız da benim orada olduğumu fark etmedin.

hayatında olan birkaç şeyden haberim vardı. eunjung noona ile olan düğününüz, bir sene sonra aranıza katılan minik kız, o minik kız aranıza katıldıktan birkaç ay sonra olan talihsiz kaza ve o kaza sonrası kaybettiğiniz eunjung noona.

eunjung noona'nun ölüm haberini aldığım günü hatırlıyorum da hyung o gün ilk uçağa binip yanına gelmek istemiştim. benim zamanında dilediğim dilekler yüzünden mi ölmüştü? yanına gelsem sana sarılsam biraz iyi olur muydun? tek başına bir bebeğe nasıl bakacaktın? bu sorular uzun süre aklımdan çıkmadı hyung ama ne zaman bilet almaya çalışsam sonu sadece ağlayarak siteden çıkmamla bitti. şimdi düşünüyorum da yanına gelmiş olsam bu pek de doğru olmazdı.

ben düşüncelerimde boğulurken benden sipariş alan garson sizin yanınıza da uğradı, bir americano da sen istedin. kızın ise yıllar önce iletişimimizi başlattığı gibi yıllar sonra da iletişimimizi başlatacak şeyi istedi. bir dilim çilekli pasta.

garson tekrar uzaklaşırken onunla bir şeyler konuşmaya başladın. ona sanki dünyadaki başka hiçbir şey ondan daha önemli değilmiş gibi bakıyordun ki eminim senin için öyleydi.

ben sizi izlemeye dalmışken garson siparişlerimi gelip bıraktı ve daha sonrasında sizin masanıza yöneldi. senin kahveni bıraktıktan sonra ellerinde çilekli pasta kalmamış olduğunu dilerseniz başka bir şey getirebileceğini söyledi ve sen yanındaki küçük bedene döndün.

garsonun teklifi onu pek mutlu etmemişti ki alt dudağı öne çıktı ve gözlerinde yer alan bi üzüntüyle olumsuzca başını salladı, sen de garsona teşekkür edip yolladın.

heather| taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin