NYA Tanıtım

75 6 2
                                    

10 Aralık 2010

Tuhaf bir hisle kaplandı genç kadının içi. Şimdi o, bu minik karnında bir beden mi taşıyordu? Beynindeki yanılgıyı hemen düzeltti : Iki beden.

Soluk beyazın hakim olduğu çarşafla girdiği savaşı kaybedip masum bedenini uykuya teslim etmeye hazırlandı. Ne de olsa bu gece gelmeyecekti. Çocuklarından haberi bile olmayacaktı.

Uyanmak istemiyordu. Ailesinin vereceği tepkiden ödü kopuyordu. Ya o da kabul etmezse?  Gidecek kimsesi yoktu genç kızın.

Bedeni açık camdan içeri giren Akdeniz rüzgârıyla bir yaprak gibi titredi. Ellerini karnına yerleştirdi. Parmaklarını " Ben buradayım. " dercesine etine batırdı.

Ne olursa olsun diye geçirdi içinden. Ben hep onların yanında olacağım...

23 Mart 2010

Özel Amerikan Fakültesi / Istanbul

216 numaralı Hasta Deniz Kor'un rahminde gerçekleşen zehirlenme sonucu, iki erkek zigot alınmış bulunmaktadır. Hasta birkaç gün içinde taburcu olabilir.

Kor ailesine acil başsağlığı dileriz.
Jinekolog Kurulu.

Merhabalar. Gerçekten zorlu bir dönem geçirdim, geçirdik. Hikayelerin silinmesi beni derinden etkiledi. Benim derdim oyda ya da okuma sayısında düşüş olmasında falan değil . Yazdığım bütün taslaklar, Wattpad tarafından kayıplara karıştırıldı. Nerede olduğunu bilmiyorum. Yedeği yoktu. Sadece buraya yazıyordum ve gerçekten okulların kapanmasından beri gözüme bir gram uyku girmedi. Yeniden yazmak imkansızdı. Bir daha yapamam, dedim. Kurguyu değiştirmek gerek, diye düşündüm ama işte buradayım. T9 klavyeler gerçekten işe yarıyormuş.

Bu süreç boyunca bana destek olan -tuvalette beni sıkıştırıp boğmaya çalışan :D- herkese çok teşekkür ederim. Diğer hikayelerim de en kısa zamanda eski yerinde olacak.

Bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla kalın.

NYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin