21 Mart 2028
Saçma sapan bir alarm sesi! Gerizekalı kardeşimin muhteşem grubunun şarkısını her sabah çekmek zorunda mıydım?
' Flourescent Adolescent '
' Thé best you ever had
Thé best you ever had...'"Kapat şu lanet müziği! " Adamın sesi her saniye uykuma işleyip beynime ederken, kardeşimin tatlı (! ) sesini duydum.
" Ha...Ne!?!"
Ha?...Ne!?! Tamam. Bu işi benim yöntemlerimle çözme vakti geldi.
" Ty ve Daniss...
Bir ağacın altında otur- "
" Yeter! Tamam kapatıyorum." Yastığa aptalca sırıttım ve yan odadaki kardeşime mutluluk dolu bir cevap gönderdim.
" Ö-pü-şü-yor-lar! "
3...
2...
1...
Ve işte beklediğim an.
"Abiiiiii!!!"
Ah, size kim olduğumu tam olarak anlatmadım.
Ben Francis.
Francis Dean.
Brookwood Lisesinin Soğuk Prensi.
Kardeşini çıldırtmayı ilke edinmiş, içinizden biri.
Alçakgönüllü, sevecen, sabırlı, tanrısal yakışıklılığa sahip, ahlaklı, ve asla başka birisine yan gözle bakmayan birisi.
Pekâlâ, birazcık çapkın olabilirim. Ama o kadar.
Ya da egoist.
Ama ultra yakışıklılığım tamamen gerçek.
" French, bebeğim kahvaltıda seni pişirmemi istemiyorsan, kıçını kaldır da buraya gel." Vee, Kraliçem Zoe. Kendisi annem olur.
" Geliyorum Kraliçem! " Yataktan doğrulup ayaklarımı parkeye değdirdim. Florobilmemne Saçmalığı zaten uykumu iyice kaçırmıştı. Böyle heriflerde ne buluyor şu aptal kızlar anlamıyordum.
" Ty! Güzellik uykudan uyandın mı? " Masaya sağ salim ulaştığımda tüm ailenin oturmuş beni beklediğini görmem, gözlerimi gizlice devirmeme neden oldu.
Annem ve onun Geliştirici Aile zırvalıkları!
" Mmm.. Bugün neler yaptın böyle Kraliçem? " Zoe yüzünü bana çevirip muzipçe sırıtırken, Fred kafasını gazeteden kaldırmaya bile tenezzül etmemişti.
Ah, Fred babam olur.
" Geçen gün sitede geziyordum ve Muhteşem Kahvaltılar Için butonuna bastım. Ta-da! Karşıma işte bu leziz şeyler çıktı. " Sol elinin işaret parmağıyla gösterdiği yanık ve ufacık kreplere baktım.
Pekâlâ, bugün kahvaltı etmesem de olurdu. Usta bir psikolog olan annemin iki kusuru vardı :
1. Fred denen adamla evlenmek.
2.Yemek yapamamak.
3.Beni doğurmak.
Size muhteşem matematiğimden bahsetmiş miydim?
" Kahve termosum nerede? "
" Tezgahta, tatlım. "
" Tamam. Ben çıkıyorum! " Kendimi dışarı atmadan önce, aklıma gelen şeyle topuklarımın üzerinde döndüm ve Zoe'e seslendim.
" Mr. Benson'un çiçeklerini sulamaya gittin mi anne? " Zoe elindeki çatalı bırakıp bana döndü.
" Tatlım..." Tam devam edecekken, Fred onun sözünü kesti.
" Annen o işi çoktan halletti evlat. Okula geç kalacaksın. "
NYA RAPORU
Denekler ana canlıdan alınıp tüpe başarıyla yerleştirilmiştir. Dr. Benson ,deneklerle bizzat ilgilenecek, araştırmalarını kendisi yapacaktır.
1. Gün
NYA oldukça başarılı bir şekilde başladı. Denekler herhangi bir zarar görmeden ana canlıdan alındı ve tüplere konuldu. Şu anda deneklerde herhangi bir değişiklik bulunmamaktadır.
Denekleri bu kadar özel yapan şey, tek yumurtanın iki Sperm tarafından döllenmesi. Yani milyarda bir bile görülmeyen bir olay.Bunu ilk fark ettiğimizde gerçekten çok şaşırmıştık. Hatta emin bile olamamıştık. Ama... onlar anında bize farklılıklarını göstemişti. Hızla gelişen uzuvlar, ters ve düz doğumun aynı oranda bulunması, birbirine zıtlık oluşturan iki canlı. Onları ilk gördüğümde aynen şöyle demiştim :
" İşte, doğa harikaları. "
Onlar her şeyi yapabilecek kapasiteye sahip. Şu anda, neler yapabilecekleri hakkında hiçbir bilgim yok. Ama bunları zamanla öğrenebiliriz. Onlar evrene gönderilmiş, Tanrı'nın en özel hediyeleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NYA
Fiksi IlmiahHenüz doğmadan ayrılan iki erkek kardeşin öyküsü... Muhteşem bir bağ, imkansız ama bir o kadar basit bir olasılık. Aynı anneden doğan zıt bedenler. Şansları yaver gider de yaşarlarsa, bilim onları ayakta tutan tek şey olacak. Peki ya gitmezse? Baka...