..."Daha önce hiç onunla yakınlaştın mı?"
"Bunu neden soruyorsun?"
"Dudaklarının ve dişlerinin altında sevdiğin adamın boynunu hissederken kendini tutabilmen lazım." Zhan onun aşık olduğu kişi olduğunu fark etmesine şaşırmadığını anlayınca devam etti," Fazla ileri gidersen ikiniz de zarar görürsünüz, bu yüzden ben 'çek' dediğim de hiç beklemeden çekeceksin kendini."
"T-tamam, elbette." Zhan halen kucağında yatmakta olan cansız bedeni dikleştirdi, hafifçe gözlerinin önüne düşen saç tutamlarını sevdi ve nazikçe nefeslerini bıraktı kulağına...'Hep beraber olacağız sevgilim. Söz.'
"Başlıyım mı?"
"Hazırsan, evet."
Zhan son kez tüm duyguları görmüş olduğu yüzde ölümü gördü ve dudaklarını hafifçe boynuna kondurarak nazik bir öpücük bıraktı. Ardından son umut duasını ederek dişlerini geçirdi ölümün verdiği soğukluğa alışan bedene. Ve kendisine anlatılanları yaptı.
..."TAMAM ZHAN YETER ÇEK!"
Zhan hata yapamazdı. Verdiği sözü gerçekleştirmek istiyordu, duyduğu gibi ayırdı kendini kırmızının en güzel tonunu taşımakta olan beyaz boyundan.
Büyükbabasının anlattıklarına göre kendisine gelmesi yarım saatten fazla sürerse her şey bitmiş, geç kalınmış demekti.
Yibo üstüne serilen battaniyeyle eskiden Zhanın kaldığı odada, koltukta yatarken Zhan ise yibo umdukları gibi uyanırsa diye kendisinden korkmaması için ağzının etrafındaki kanları temizliyordu.
...hareketsiz geçen 20 dakika.
"Şey bu arada...ben teşekkür ederim. Her şey için." Zhan gerçekten minnettar hissetmişti çünkü büyükbabası olmasa gerçekten şuan sadece ölesiye ağlıyor ve kendisini öldürmeyi düşünüyor olacağını biliyordu.
"Rica ederim evlat. Her zaman. Ve...tebrik ederim böyle birini bulabildiğin için."
"Hm evet. Sağol."
Zhan ilk kez onun tarafından tebrik ediliyordu. Oldukça uzun zaman sonra gerçekten bir şey başardığını hissetti. Her ne kadar ilişkilerinde konuşan ve sohbeti açan ilk kişi yibo olduysa da ona sahip olmak ne kadar şanslı olduğunu gösterirdi. Yine de çok sevinemedi çünkü her şey değişecek ve hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı, yani kalan sekiz dakika içinde yibo onlara herhangi bir şekilde cevap verirse öyle olacaktı.
İkisi de özellikle yibonun yanında değil salonda oturuyordu. Bedenin yanında durmak başarı şansını düşürür denirdi, buna ikisi de pek inanmıyordu aslında fakat doğru mu değil mi deneyip görmek için hiç uygun bir zaman değildi. Bu yüzden ne olur ne olmaz ayrı duruyorlardı.
...
Bu arada sıkmaması için bilerek kısa kısa atıyorum😎👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YiZhan/one shot | mini fic\
Historia CortaOne shottan çok mini fic:D İçerisinde iki tane hikaye var ve onları da zaten ayrı ayrı paylastim bunu da silmek istemedim 💓💓