PART 2

238 21 7
                                    




כשאתה מגיע ממשפחה בדרגה גבוה אתה לא תמיד יכול לבחור, ואתה יכול להיכנס למצבים פחות טובים מאחרים וזה בדיוק מה שקרה לייג'י באותו שבוע. היא קיבלה נשלחה לחדר המנהלת באמצע שיעור מה שגרם להרבה תלמידות להתחיל להתלחש בשיעור ולמורה להשתיק אותן.

הנערה קמה ממקומה וקדה בנימוס למורה שנתנה לה את הרשות לצאת, היא לא רצה במסדרון כדי שיהיה לה זמן לחשוב על מה בדיוק קראו לה על, היא פתחה את דלת העץ העבה של החדר ונכנסה אליו רואה את המנהלת יושבת על יד שולחנה הגדול ומולה יושבת המלכה.

"לא," אמרה הנערה כשאימה הסתובבה אליה.
"ייג'י," אמרה המנהלת בקול מאיים והרימה את גבותיה, "ככה לא מדברים אל מבוגרים ממך."
"אני עדיין אומרת לא," אמרה הנערה והתיישבה על יד אימה עם ידיה משולבות.

"אפילו לא אמרתי למה אני כאן."
"נראה לי שאני יודעת ואני לא מפסיקה, לא משנה מה את אומרת."
"מפסיקה מה?"
"כלום, עכשיו למה את כאן."

המנהלת באה להגיד דבר נוסף כשהמלכה עצרה אותה וחייכה, היא הכירה את ביתה יותר טוב ונתנה לה להיות הנערה שהיא למרות שהיא מול המלכה של הממלכה הזו.

"את מכירה את הדוכסית קים," אמרה האם.
"מה בקשר אליה?"
"אני והיא דיברנו עליך וחשבו אולי זה יהיה רעיון טוב להפגיש אותך עם הבן שלה."
"את רוצה לשדך אותי? חשבתי שיש לי את הזכות לבחור כאן."
"אנחנו רק חושבות שזה ישפר את מערכת היחסים של המשפחות, בבקשה ג'י."

ייג'י לא האמינה שהכניסו אותה למצב הזה, שידור? באמת?
"אז פתאום אני חלק מהמשפחה הזאת, איזה יופי," היא נשענה אחורה מנס לתפוס את הדמעות בעיניה.

"אני אתן לכן לדבר לבד," אמרה המנהלת ויצאה מהחדר משאירה את השתיים לבדן.

"אמא, דיברנו על דברים כאלה, את לא יכולה להפיל דבר כזה עלי פתאום, ועם מישהו שאף פעם לא פגשתי שאני לא מכירה, זה לא בסדר."
"ואני מבינה אתך אבל אני רק רוצה שתפגשו."
"היונג'ין יודע?" ייג'י ישר שאלה, הרי לא הייתה לא כל דרך ליצור קשר עם אח שלה מחוץ לסופי שבוע. המלכה הנידה בראשה.

"אני ואביך מתחננים לספר לו יותר מאוחר היום," אמרה אימה.
"גם אבא?"
"אני מכירה את אח שלך ושיש לכם מערכת יחסים הדוקה, ואנחנו נסביר לו מאיפה אנחנו באים."

ייג'י הבינה את המשפחה שלה יותר טוב מאחיה ולכן לא שללה את הרעיון אבל גם לא הסכימה לו, היא נשמה עמוק ואז פתחה את פיה, "בסדר אני אפגש איתו, לא יותר מזה, ושלא אגיד שאמרתי לכם," היא יצאה מהחדר עוברת על פני המנהלת בסערה אפילו לא שמה לב אל האישה המבוגרת.

הנערה חזרה לכיתה ופתחה את הדלת באיטיות והתיישבה במקומה מסתירה את פניה מאחורי ספר הלימוד היא לא רצתה שיראו את הדמעות בעיניה.

The Royal Twins | Seungjin (HEB)Where stories live. Discover now