(אזהרה: פרק זה מכיל אלימות בגלל שתייה ואלכוהול, שוביניזם והומופוביה)היונג'ין התמתח במיטתו בבוקר יום שני, הוא הסתכל לצדדיו רק כדי לראות את גבו של ג'יסאנג מופנה אליו, אחרי שכזר ליום הקודם לבית הספר הנער מצא את עצמו נרדם מוקדם בערב בלי שם התרעה מוקדמת.
הוא התיישב והסתכל על השעה, היא הייתה יותר מדי מוקדמת והשקמה בשלוש היה רעיון רע מאוד. אבל מה לעשות שבקושי ראה את חבריו ביום הקודם מרוב שהיה עייף ולא מפוקס.
נשמע דפיקה קטנה על הדלת גורמת לו להסתכל על ג'יסאנג שלא זז, הוא קם ממקומו ופתח אותה בכניסה רואה את סונגמין עומד עם משקפיו וכובע על שיערו, הנער דחף אותו פנימה וסגר את הדלת מאחוריו מבהיל אותו מעט.
"מיני, מה אתה עושה?"
"באתי להתכרבל, עכשיו לישון," אמר הנער הצעיר והתיישב על מיטתו, היונג'ין הסתכל לכיוון השותף שלו לחדר ומשך בכתפיו, כאילו השני לא הביא את מינהו מדי פעם בלילה."מה קרה התעוררת כל כך מוקדם?" לחש היונג'ין כשנכנס על ידו למיטה וחיבק אותו.
"אני לא בטוח," ענה סונגמין עם עיניים כבר עצומות בלי ששם לב הנער כבר ישן. הוא כנראה איבד שעות שינה באותו הלילה שפשוט החליט לבוא לישון עם מישהו._
"רייז אנד שיין," קול צעק מבהיל את הזוג המכורבל ככה שהיונג'ין מצא את עצמו על הרצפה וסונגמין התיישב מבולבל לגמרי.
"האן ג'יסאנג," מלמל הצעיר גורם לנער לצמרמורת ואז לבריחה מהחדר."איך ישנת?" שאל היונג'ין נעמד מתיישב על המיטה.
"יותר נכון לשאול אותך האם אתה בסדר. נפלת די חזק."
היונג'ין צחקק ואז נישק את סונגמין קלות לפני שאמר שהוא בסדר."מה קרה לא הצלחת להירדם אתמול?"
"הייתי שקוע במחשבות בזמן שלמדתי, איבדתי תחושת זמן," אמר סונגמין כשהתחילו לרדת לארוחת הבוקר לפני השיעורים שלהם, "לא הצלחתי להירדם במיטה שלי אז חשבתי אולי אני אלך לבדוק עם הדלת שלך פתוחה, מזל שהיית ער. רגע, למה היית ער?""הלכתי לישון מוקדם מדי אתמול," היונג'ין משך בכתפיו והם התיישבו על יד פליקס שאכל שם עם ג'ונגאין וג'יסאנג.
"שמעתם את החדשות?" שאל צ'אנגבין כשנכנס לחדר האוכל מתיישב על יד ג'יסאנג לפני שמינהו בה והזיז אותו הצידה.
"מה קרה?" שאל ג'ונגאין.מינהו הסתכל לכיוון היונג'ין שחייך אליו אבל על הבעתו הייתה אימה, גורם להיונג'ין לקבץ את גבותיו ולהסתכל על צ'אנגבין.
"המלך ג'ינג'ה נעדר מהארמון היום בבוקר," אמר הנמוך.
"מה זאת אומרת נעדר?" שאל מינהו.
"לא יודע, רק אמרו שלא מצאו אותו בחדר השינה שלו בבוקר והוא לא הגיע לפגישות שלו בערב הקודם."
YOU ARE READING
The Royal Twins | Seungjin (HEB)
Fanficהתאומים הוואנג הם חלק ממשפחת המלוכה בקוריאנית, אבל אף אחד לא יודע מי הם. מה קורה כשלנסיך יש קראש. הנסיכה רוצה להיות רקדנית. והמלך הראשון שוויניסט. סונגמין רק תקוע בין הכאוס. תאריך כתיבה והוצאה: 28.12-31.12.2020 _________ משהו שעלה לי לפני כמה...