A\N

194 14 5
                                    




התחלתי לחשוב על הסיפור הזה לפני כמה חודשים ואחרי שחזרתי לחשוב עליו החודש החלטתי לכתוב אותו, ככה שהתחלתי בטלפון והעברתי למחשב ישר עם ההגעה לאמצע החלק הראשון.

זה לוקח זמן לבנות עלילה מהסוג הזה, אבל לסיפור אין כל כך עלילה שהיא מאוד ארוכה וכל חלק הוא פשוט חלקי זמן בחייהם. או החלים הכי חשובים בחייהם. אבל בכל מקרה.

אפשר לשים לב שזה יותר על המלוכה עצמה מאשר המערכת יחסים של סאונג'ין, למרות שזה לא נורא, אני די בטוחה שיצא לי מעניין ונחמד. זה היה איזון של הסיפור. ואני חייבת לומר שאת החלק האחרון היה לי ממש כיף לכתוב כי הוא היה במלא בקרינג' האהוב עלי... על תשפטו אותי, זה מספק מאוד.

ועכשיו למבנה הסיפור:

החלק הראשון: איך הם נהיו ביחד
חלק שניים: השידוך הלא מוצלח
חלק שלוש: סיור בארמון
חלק ארבע: ארוחה משפחתית
חלק חמש: גילוי משמעותי

ולמה סוף פתוח? כי לפעמים זה סוף מספק יותר! ואני חושבת שהבנתם לבד שאין יותר לאן להמשיך מכאן.


אילן היוחסין: (איך הגעתי למצב הזה? אה נכון, כתבתי פאנפיק מלכותי)

הסברתי בספר שהמשפחה שמרה על האותיות ג', י ו-נ, בשמות של כולם כדי להראות את הקירבה המשפחתית

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הסברתי בספר שהמשפחה שמרה על האותיות ג', י ו-נ, בשמות של כולם כדי להראות את הקירבה המשפחתית. אז זה לקח יותר מדי זמן לחבר להם שמות. וכמו במשפחה מלכותית, שמות גם חוזרים על עצמם.


אני מנסה להחליט על כריכה לספר:
הכנתי מספר של כריכות והוצאתי את אלה שהכי אהבתי, עכשיו היו לי שניים שהן אותו הדבר עם דמות שונה עליה אז החלטתי להפוך אותם לתמונה לפני נקודת מבט בסיפור. אני מקווה שאהבתם את הכריכה שיצאה, כי אני ממש אהבתי אותה.

איזה יפים הם!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

איזה יפים הם!

____________

הסבר קצר מאוד על שמות:

הוואנג - מלך (בקוריאנית)
פארק - שם משפחה של שבט מאוד גדול בקוריאה (אחותי עזרה לי לבחור אותו בגלל פארק ג'ינהיונג מגוט 7 ומנהל של ג'יוויפי)

____________

הייתי רוצה לכתוב יותר חלקים רומנטיים אבל זה לא הסתדר בסוף עם העלילה שלכה קצת יותר מדי בקו ישר בסיפור הקצר הזה. אבל לפחות הכנסתי קטעים שלהם.

עכשיו לא כולם ציפו שהמשפחה המלכותית תהיה כל כך מקבלת, עשיתי אותה ככה מאחר וזה לא פאנפיק שהוא גם הומור משפחתי כזה. וגם כי הם לא נחשבים מלכותיים יותר קל להם להתקבל במשפחה שלהם ככה.

אז אני מקווה שנהנתם מהקריאה של הסיפור ה (לא כל כך מושקע) שלי... זה היה מן מקום מפלט קטן בדרך לבגרות בהיסטוריה. ושתהיה לכם שנה אזרחית חדשה טובה.






🎉 You've finished reading The Royal Twins | Seungjin (HEB) 🎉
The Royal Twins | Seungjin (HEB)Where stories live. Discover now