Louis
Hhhh.. jak já nesnáším balení. Jo právě teď si dobaluju posledních pár věcí před tím než odjedeme. Do Londýna se mi vůbec nechce. Obávám se že si nenajdu žádné nové kamarády, jsem totiž celkem stydlivý, a né moc společenský typ. Tady v Doncasteru mám pár kamarádů už od školky, ale jinak jich moc nemám. Nechci je opouštět. Doufám že se s nimi budu vídat i když budu v Londýně.
"Loui! už máš dobaleno?" volá na mě mamka "Jo, už to nesu dolů". No tak aspoň to balení už mám za sebou. "Pojď, tady dej ty věci a za chvilku pojedeme". Achjo, fakt už se těším na ty 3 hodiny cesty.
--------------------------
"Tak, a jsme tady" oznámí nám mamka. Je to celkem pěkný dům, a je i o něco větší než ten předchozí. To je jedině dobře, snad aspoň budu mít víc soukromý. Ono je to vážně někdy k nevydržení když máte doma 4 sestry, které vám nedopřejí ani chvilku klidu.
Jen co vejdu dovnitř se nestačím divit, je to daleko hezčí než zvenku. Když vyjdu nahoru tak je tady 7 dveří. Jdu úplně do těch posledních vpravo, snad tam už nebude nějaká z mých sester. Kupodivu tady nikdo není. Hned když vejdu tak napravo vedle dveří jsou další dvoje dveře. Myslím si že ty jedny jsou od koupelny a ty druhé asi od šatny. A myslel jsem si dobře, konečně mám svoji koupelnu. Na pravé stěně, pod oknem je psací stůl a na levé straně je obrovská postel. Všechny stěny jsou bílé, což je super. Hned sebou švihnu do postele a nehodlám vstát, asi si vybalím až zítra.
Ani nevím jak, ale usnul jsem. Teď už je 7 večer, takže se půjdu najíst. "No konečně si se vzbudil, na tady máš večeři a sněz to hned ať ti to nevychladne" "Děkuju, vezmu si to do pokoje". Asi si k tomu jídlu pustím nějaký film.
Když film skončil tak jsem se rozhodl jít osprchovat. Ve sprše jsem byl snad půl hodiny, miluju horkou sprchu. Když jsem se rozhodl už vylézt, tak jsem si okolo pasu omotal ručník a šel do pokoje. Tam jsem si dal boxerky a triko na spaní a zalezl do postele.
Nakonec jsem si řekl že si ještě před spaním něco pustím. Rozhodl jsem se pro Harryho Pottra. Za chvíli už se mi začali klížit víčka, tak jsem notebook zaklapl, dal ho pryč a pak už jsem jen upadl do bezesného spánku.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Takže tohle by byl prolog. Je to můj první příběh takže snad chápete že to nebude úplně dokonalý a vůbec netuším co z toho vznikne ale budu se snažit :D. Snad se vám to zatím líbí. Opravovat to budu až celý příběh dokončím takže se omlouvám za případné chyby :D Tahle část je krátká protože je to prolog, ostatní už budou delší. Nevím jak často to budu stíhat vydávat, takže se předem omlouvám kdybych to nestíhala.
Budu ráda za každý vote nebo komentář. Můžete mě začít sledovat na ig, jsem tam jako @/_.one.direction.czech._ pokud se chcete na něco zeptat nebo jen tak :D
Love you all, Petruška xxx
ČTEŠ
Hate or Love? || Larry Stylinson
FanfictionLouis je obyčejný 16ti letý kluk, který se právě se svou rodinou přestěhoval do Londýna. Musí tak nastoupit na novou školu kde ovšem nikoho nezná. Je celkem stydlivý takže moc kamarádů mít nebude. Na škole je ale taky velice populární Harry Styles...