"Dobrý den, třído, posaďte se." Přišla naše třídní učitelka do třídy. Dnes je konečně pátek a momentálně máme první hodinu, matiku. "Než začneme tak vám musím oznámit jednu věc," Řekla a tím si získala mou pozornost. "Jde o školní výlet do Francie. Jelo by se za 10 dní, což znamená 11.11. v pondělí. Ubytování by bylo v hotelu na týden. Jsou zajištěny snídaně, obědy i večeře. Program je vymyšlený ale budete mít i volno. Na stole si, kdo chcete, po hodině vezměte přihlášku a v pondělí ji přineste vyplněnou. Všechny informace o ubytování, programu atd. máte dané u přihlášky,"
To nezní špatně, ve Francii jsem sice už několikrát byl, ale mám to tam rád, takže si tu přihlášku určitě vezmu. "Máte nějaké otázky?" Ptá se a El se hned hlásí. El je moje spolužačka, moc se s ní nebavím, ale je celkem fajn. "Jak budeme rozděleni na pokoje?" Taky by mě to zajímalo. "Pokoje jsou po dvou a podle toho kolik vás v pondělí donese přihlášku a bude chtít jet, tak podle toho si vás pak rozdělím, ale řeknu vám to až na místě. Samozřejmě holky a kluci odděleně. Ještě nějaké dotazy?" Nikdo už se na nic neptal a v tu chvíli kdy učitelka začala něco počítat jsem opět přestal vnímat.
Když hodina skončila, vzal jsem si přihlášku a vypadl ze třídy. Před třídou na mě vybafl Styles. "Jedeš tam?" "No musím to ještě probrat doma ale asi jo." Stručně jsem odpověděl a dal se do kroku. Naštěstí už nic nechtěl a já se tak vydal pomalou chůzí do další třídy kde budeme mít fyziku. Nechápu kdo to vymyslel, matika a fyzika po sobě, nejhorší kombinace.
Hodinu fyziky jsem nějak přežil a teď mířím do šatny na tělocvik. V šatně jsem si sedl nejvíc do rohu aby na mě nebylo moc vidět. Kdo by se taky chtěl dívat na ty moje špeky. Rychle jsem se snažil převléct, ale když jsem si zrovna vysvlékal tričko, ucítil jsem na sobě něčí pohled. Tričko jsem si tedy rychle převlékl a podíval se kdo se na mě dívá. Otočil jsem se a můj pohled se střetl s tím Harryho. Nechápu proč se na mě tak dívá. Rychle jsem se zase otočil, přezul se a vydal se ven.
Tam už čekal učitel a pár lidí. Po chvilce už tam byly všichni a tak jsme začali nástupem a pak udělali rozcvičku. Učitel nám oznámil že budeme běhat tak ať se dobře protáhneme. Budeme běhat šedesátku takže jsme si stoupli do dvou řad a běhali ve dvojicích. Já jsem byl s nějakým klukem s kterým se nebavím, ale myslím že se jmenuje Derek nebo tak nějak. Byly jsme zhruba uprostřed. Když už jsme byli na řadě, stoupli jsme si na startovní čáru a učitel to odpočítal. "Připravit. Pozor. Start!" Vyběhl jsem a snažil jsem se běžet rychle. Jsem na šedesátky dobrej, takže jsem byl samozřejmě před Derekem.
Po doběhnutí jsme si sedli a dívali se na ostatní. Právě se tam chystal Harry a Zayn. To bude zajímavé, oba jsou určitě dost rychlí. Když vyběhli, nemohl jsem z Harryho zpustit oči, panebože kdyby jste ho jen viděli. To je pohled. V cíli byl první Harry, ale nebyl to takovej rozdíl.
Za chvilku už všichni měli odběhnuto, a tak jsme se vydali do šaten. Zase jsem se co nejrychleji převlékl, ani jsem se nesprchoval, já vím je to nechutné ale vážně se nechci před všema sprchovat, a vydal jsem se na další hodiny.
---------
Doma jsou zatím jen některé sestry, takže než přijedou rodiče jsem šel do pokoje. Tam jsem odhodil batoh na zem, převlékl se do tepláků a švihl sebou do postele. Konečně pátek. Na chvilku jsem zavřel oči a jen tak ležel.
Cukl jsem sebou když jsem uslyšel hlasité bouchnutí vchodových dveří. Asi jsem usnul. No nic, vstal jsem a vydal se dolů za rodiči.
"Ahoj, mami, tati." Pozdravil jsem je když jsem vešel do kuchyně. "Ahoj." Pozdravily mě najednou. Sedl jsem si ke stolu a čekal až se posadí i oni. "Dnes ve škole nám oznámili že kdo chce může jet na školní výlet do Francie. Je to na týden a tak jsem se vás chtěl zeptat jestli bych nemohl jet? Prosím." "No já myslím že proč ne? Mě by to nevadilo a pokud opravdu chceš tak není problém ne?" Otočila se směrem k tátovi a ten jen přikývl na souhlas. "Vážně?! Děkuju moc jste ti nejlepší rodiče!" Vykřikl jsem a skočil jim kolem krku. "Tak já přinesu tu přihlášku na vyplnění, jsou tam i informace k tomu."
ČTEŠ
Hate or Love? || Larry Stylinson
Fiksi PenggemarLouis je obyčejný 16ti letý kluk, který se právě se svou rodinou přestěhoval do Londýna. Musí tak nastoupit na novou školu kde ovšem nikoho nezná. Je celkem stydlivý takže moc kamarádů mít nebude. Na škole je ale taky velice populární Harry Styles...