Zbytek výletu vypadal tak nějak stejně. S Harrym je to úžasný, občas si vyměníme polibek, usínáme spolu a když máme volno tak se koukáme na filmy a u toho se mazlíme. Ještě jsme si ale neřekli jak to mezi sebou máme. Až se vrátíme tak bych to chtěl vyřešit.
Harry
Za těch pár dní jsem si uvědomil že jsem asi gay.. Na Louim mi hrozně moc záleží a mám ho rád, víc než kamaráda. Miluju když s ním můžu trávit čas.
Bojím se jak to vezmou doma. A taky moji kamarádi. Doufám že mě za to neodsoudí, snad to dopadne dobře.
-----
Právě je 10:15 a my s Louim si dobalujeme poslední věci které jsme si ještě nestihli zabalit. V 11:00 máme být před hotelem.
Když máme vše zbaleno Louis ještě kontroluje jestli máme opravdu vše a když oznámí že už nikde nic není, můžeme vyrazit před hotel.
Před hotelem už je většina děcek nachystaných k nástupu do autobusu. Jdeme si tedy dát kufry do kufru autobusu a teď už jen čekáme na ten zbytek lidí, co se ještě neuráčil přijít. Mohli by si pohnout, protože mě vážně nebaví stát.
Konečně jsme všichni a můzeme jít do autobusu. Sedíme stejně jako jsme seděli po cestě sem. Jsem rád že sedím s Louim a typuju že jemu už to taky tolik nevadí.
Louis
V autobuse si nasadím sluchátka a hlavu si opřu o Harryho rameno. Doufám že mu to nevadí, ale kdyby jo tak by snad něco řekl. Cítím jak mi těžknou víčka a jak pomalu usínám. Trochu víc se uvelebím na sedačce a už nechám svoji mysl upadnout do bezesného spánku.
---
Když se probudím, zjistím že je 14:00 takže jsem spal 3 hodiny. Opatrně zvednu hlavu a podívám se jestli Harry spí. A spí a vypadá u toho strašně roztomile. Když se vzpamatuju, přestanu na něho koukat a z batohu si vytáhnu nejakou tyčinku, která mi zbyla.
Po dojezení si vytáhnu knížku a začnu si číst. Čtení mi zabere asi hodinu, protože pak se vzbudí Harry a navrhne koukání na film. Souhlasím a tak Harry vytáhne notebook a sluchátka. Každý si dáme jedno do ucha a film může začít.
Po skončení filmu jsem opět dost ospalý a tak jen řeknu Harrymu že budu spát a opět hned usnu.
---
Šeptání mého jména a hlazení po tváři mě probudí zpět do reality.
,,Lou, vstávej, už jsme tady." Oznámí mi Harry když už se plně proberu. ,,Jo, díky že jsi mě vzbudil." Odpovím a usměju se na něj. ,,To je samozřejmost." Řekne a úsměv mi oplatí.
Posbírám si všechny moje věci a pomalím krokem se vydám pro můj kufr, s Harrym v patách.
Na parkovišti už zahlédnu mamku, jak na mě čeká. Vezmu si tedy kufr a ještě předtím než se vydám za ní se jdu rozloučit s Harrym.
,,Moje mamka už je tady, tak asi ahoj." ,,Jo, uhm-" odkašle si a pokračuje ,,tak ahoj, pak si můžeme napsat. Jestli teda budeš chtít." ,,Jo, určitě, tak ahoj." Odpovím a rozejdu se k našemu autu. ,,Ahoj!" Uslyším ještě než úplně odejdu.
,,Ahoj zlato, tak jak jsi se měl ve Francii? Musíš mi všechno povědět." Vítá mě mamka sotva co otevřu dveře od auta. ,,Ahoj mami, jo bylo to fajn." Odpovím ji stručně na otázku a jdu si dát kufr do kufru od auta. Když se vrátím zpět na místo spolujezdce, mamka mě zahrne další stovkou otázek typu s kým jsem byl na pokoji, kde jsme všude byli a podobně. ,,Mami prosím tě nech mě trochu vydechnout si. Doma vám to řeknu všem naráz, ať to nemusím říkat třikrát."
Po chvilce cesty jsme byli doma. Se všemi jsem se pozdravil a poté jsem si odnesl kufr do pokoje. Rozhodl jsem se že si vybalím až po sprše, na kterou jsem se neuvěřitelně těšil, jelikož po těch několika hodinách v autobuse zrovna moc nevoním. Vzal jsem si tedy čisté oblečení a vydal se do koupelny.
Vysvlékl jsem se a vstoupil do sprchy. Nastavil jsem si pořádně teplou vodu a začal jsem po sobě roztírat sprchový gel. Po chvilce jsem to ze sebe pořádně smyl a sprchu vypnul. Osušil jsem se a oblékl si čisté oblečení.
Dole už na mě čekali rodiče a sestry. Sedl jsem si za nimi na gauč a začal vyprávět jak jsem se měl ve Francii. Když došlo na téma holky, rychle jsem to radši ukončil s tím že mám hlad. Tak se mamka vrhla do vaření večeře. Rád bych ji pomohl ale jsem opravdu unavený a tak jsem si šel lehnout.
Asi jsem musel usnout, jelikož mě mamka přišla vzbudit s tím že je večeře. Vstal jsem a šel se najíst. Po večeři jsem byl stále unavený, což nechápu, protože jsem spal celkem dlouho. ,,Mami, asi už půjdu spát, jsem dost unavený z té cesty." Omluvil jsem se když jsem mamce pomohl s nádobím. ,,Jen běž Lou. Hezky se vyspi." ,,Děkuju, dobrou." Popřál jsem všem dobrou noc a odešel do pokoje.
V pokoji jsem se převlékl do pyžama a cestou do postele jsem si vzal notebook, abych si mohl něco pustit. Rozhodl jsem se pro 'Přátelé', taková klasika u které se nemusím moc soustředit. Uvelebil jsem se v posteli a ještě před tím jsem se natáhl pro mobil, abych se podíval jestli mi někdo nepsal. A psal. Harry.
harrystyles: Ahoj, Lou. Jak se máš? Snad ti nevadí že ti píšu.
lou.tommo: Ahoj Harry. Mám se dobře, ale jsem dost unavený, asi půjdu spát. A jak se máš ty? Vůbec mi nevadí že píšeš, přece jsi to slíbil :)
harrystyles: Mám se fajn. Tak jdi spát, nebudu tě zdržovat ať nejsi ve škole moc unavený, Dobrou xx
lou.tommo: Dobře, tak dobrou x
Mobil jsem položil zpět na noční stoleček a pořádně se zachumlal do peřin. U toho jsem se usmíval jak blázen, ale jsem opravdu rád že si píšeme a že se bavíme.
Po nějaké době jsem začal být více unavený a tak jsem notebook vypnul a odložil stranou.
Zavřel jsem oči a usínal opět s myšlenkami na toho jediného kudrnáče se zelenýma očima.
---------------------------------------------------------------------------
(1002 slov)
Ahojky! Doufám že se vám nová kapitola líbí. Vím že jsem teď hodně dlouho nevydala další, ale budu upřímná, neměla jsem na psaní vůbec náladu a teď ještě k tomu začala škola, tak nebyl ani čas. Každopádně jsem novou kapitolu chtěla přidat dnes jelikož je 28.9. což znamená LARRY ANNIVERSARY! So, happy larrents day! 💚💙
Love you all, Petruška xxx
ČTEŠ
Hate or Love? || Larry Stylinson
FanfictionLouis je obyčejný 16ti letý kluk, který se právě se svou rodinou přestěhoval do Londýna. Musí tak nastoupit na novou školu kde ovšem nikoho nezná. Je celkem stydlivý takže moc kamarádů mít nebude. Na škole je ale taky velice populární Harry Styles...